eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie do 694 243,00 zł na czas realizacji inwestycji, do momentu otrzymania zwrotu poniesionych wydatków z przeznaczeniem na wykonanie zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Cedynia: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie do 694 243,00 zł na czas realizacji inwestycji, do momentu otrzymania zwrotu poniesionych wydatków z przeznaczeniem na wykonanie zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 223956 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122896 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4144006, faks 091 4144162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie do 694 243,00 zł na czas realizacji inwestycji, do momentu otrzymania zwrotu poniesionych wydatków z przeznaczeniem na wykonanie zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie do 694 243,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt cztery tysiące dwieście czterdzieści trzy zł ) na czas realizacji inwestycji, do momentu otrzymania zwrotu poniesionych wydatków z przeznaczeniem na wykonanie zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii EuropejskiejOprocentowanie kredytu jest ustalane na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie jednomiesięcznym oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1M notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych, powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. Kredyt udzielony zostanie na sfinansowanie udziału unijnego w projektach z udziałem środków Unii Europejskiej. Dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu kredytu w części zwrotu środków unijnych który otrzyma po rozliczeniu. Szczegółowy opis warunków udzielenia kredytu: 1. Kredyt udzielony zostanie na okres do 2 lat. Kredyt będzie postawiony do dyspozycji od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. w dowolnych transzach ustalonych prze Zamawiającego. 2. Terminy ustalone w pkt 1 mogą ulec zmianie ze względu na wyniki przetargów i umów zawartych z Wykonawcami zadań inwestycyjnych, dlatego zastrzega się ewentualną zmianę harmonogramu. 3. Dopuszcza się możliwość zwiększenia wartości zamówienia do 50 % wartości. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu jednorazowo lub w transzach w zależności od potrzeb. 5. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 6. Kredyt udzielony zostanie na sfinansowanie udziału unijnego w projektach z udziałem środków Unii Europejskiej. Z tego powodu Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej lub późniejszej spłaty kredytu w części zwrotu środków unijnych, które otrzyma po rozliczeniu projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. 7. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat. 8. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. 10. Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat, prowizji w związku z udzieleniem kredytu. Jedynym dopuszczalnym kosztem kredytu są odsetki bankowe. 11. Możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 12. Jedyną formę zabezpieczenia kredytu będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. Wykonawca nie może żądać dodatkowego zabezpieczenia obok weksla. 14. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z prowadzeniem rachunku bankowego w tym opłat za sporządzenie wyciągów bankowych za pomocą, którego będzie następowała spłata rat kredytu. 15. O terminie wypłaty i wysokości każdej transzy bank będzie informowany co najmniej na 3 dni robocze przed wypłatą transzy kredytu. 16. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M plus marża banku 17. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 18. Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia do 10 dnia każdego miesiąca począwszy od pobrania I transzy kredytu według salda na dzień każdego miesiąca (np. saldo kredytu na dzień 30 czerwca odsetki płatne po 10 lipca liczone wg salda na dzień 30 czerwca) 19.Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. 20. Spłata kapitału - będzie następowała jednorazowo po rozliczeniu projektu. 21. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 22. W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej - odsetki liczone są do dnia spłaty kredytu. 23. Do celów obliczenia ceny kredytu przyjmuje się rzeczywistą ilość dni występującą w danym miesiącu. 24. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 17.04.2012 r., tj. 4,71 %..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego, ul. Tkacka 4, 70-556 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35852,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37426,42

  • Oferta z najniższą ceną: 37426,42 / Oferta z najwyższą ceną: 37426,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.