eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Kraków: Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A.
Numer ogłoszenia: 223952 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63131 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A., dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, wraz z oprogramowaniem bazodanowym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w przypadku wprowadzania nowych funkcji oprogramowania w tym zakresie. Zakres usług świadczonych w ramach umowy: 1.Nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego i bieżąca pomoc w jego obsłudze. Wykonawca musi być uprawniony do dystrybucji oprogramowania InfoMedica oraz do świadczenia usług informatycznych objętych przedmiotem zamówienia (instalacji, wdrażania, serwisowania oprogramowania InfoMedica i szkolenia użytkowników tego oprogramowania) na podstawie certyfikatów uzyskanych przez pracowników Wykonawcy. 2.Instalacja nowych wersji oprogramowania. 3.Dostosowywanie bazy do potrzeb oprogramowania. 4.Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwera baz danych. 5.Pomoc w obsłudze serwera, na którym zainstalowanie jest oprogramowanie. 6.Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwera baz danych. 7.Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu w razie awarii serwera baz danych. Oprogramowanie objęte opieką serwisową: 1.moduł Finansowo-Księgowy,platforma Oracle,wersja dla 7 nazwanych użytkowników; 2.moduł Koszty,platforma Oracle,wersja dla 3 nazwanych użytkowników; 3.moduł Rejestr Sprzedaży,platforma Oracle,wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 4.moduł Kasa,platforma Oracle,wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 5.moduł Gospodarka Materiałowa,platforma Oracle,wersja dla 2 nazwanych użytkowników 6.moduł Środki Trwałe,platforma Oracle,wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 7.moduł Ruch Chorych,platforma Oracle,wersja otwarta; 8.moduł Apteka Szpitalna, platforma Oracle,wersja dla 5 nazwanych użytkowników 9.moduł Apteczka Oddziałowa,platforma Oracle,wersja dla 17 nazwanych użytkowników 10.moduł miniInfoMedica, platforma Oracle,wersja dla 20 nazwanych użytkowników 11.baza danych Oracle Standard Edition One. Wykonawca musi być uprawniony do dystrybucji oprogramowania InfoMedica oraz do świadczenia usług informatycznych objętych przedmiotem zamówienia (instalacji, wdrażania, serwisowania oprogramowania InfoMedica i szkolenia użytkowników tego oprogramowania) na podstawie certyfikatów uzyskanych przez pracowników Wykonawcy. W ramach opieki serwisowej Wykonawca zapewnia: 1.instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania 2.pomoc w usunięciu awarii oprogramowania powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych 3.weryfikacja integralności baz danych 4.bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego 5.pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach 6.doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego 7.prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania 8.w ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników oprogramowania; 9.przeszkolenie pracowników zamawiającego w przypadku wprowadzania nowych funkcji oprogramowania InfoMedica. Opieka serwisowa może być świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w siedzibie Zamawiającego. Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia jednej wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego w każdym miesiącu obowiązywania umowy w godz. 8.00 do 14.00 w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, potwierdzonej protokołem wykonanych prac. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenie wynosi maksymalnie 24 godziny Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego odbywać się będą w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa, ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.