To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Dęblin: Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń akumulatorowni w budynku nr 27 (zadanie I) oraz roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku na magazyn zużytych akumulatorów, budynek nr 37 (zadanie II) w kompleksie wojskowym Stężyca, administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin, stanowiącym własność Skarbu Państwa - Nr 28/13/N
Numer ogłoszenia: 22394 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239750 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń akumulatorowni w budynku nr 27 (zadanie I) oraz roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku na magazyn zużytych akumulatorów, budynek nr 37 (zadanie II) w kompleksie wojskowym Stężyca, administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin, stanowiącym własność Skarbu Państwa - Nr 28/13/N.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń akumulatorowni w budynku nr 27 (zadanie I) oraz roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku na magazyn zużytych akumulatorów, budynek nr 37 (zadanie II) w kompleksie wojskowym Stężyca, administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4929 Dęblin, stanowiącym własność Skarbu Państwa. 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ tj.: a. Przedmiarze Robót - załącznik Nr 2, 2a; b. Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w branży budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej - załącznik Nr 3, 3a, c. Dokumentacji Technicznej - załącznik Nr 4, 4a 3. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektu. Istnieje możliwość, aby wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert dokonali wizji lokalnej w budynku nr 1. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 28 czerwca 2013 r. (piątek) o godz. 10.00 - do Składu w Stężycy, ul. Dęblińska 149, (biuro przepustek) Osobami upoważnionymi do kontaktów w sprawie wizji lokalnej są p. Mieczysław Bryzek tel. (81) 88 95 315. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, na zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 10 do SIWZ). W takim przypadku zamawiający, zgodnie z art.36 ust.4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania części robót oraz skutki działania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wpisać do formularza ofertowego (załącznik Nr 1 do SIWZ) informacje o części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom. 5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej lub Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 6. Szczegółowe informacje odnośnie opisu przedmiotu zamówienia zawarte są także w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 10 do SIWZ). 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązkami określonymi w ogólnych warunkach umowy, wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. 8 Wykonawca udziela zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, liczonej od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez strony. Gwarancja udzielona zamawiającemu przez wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. 9. Okres gwarancji jest jednakowy dla całego zakresu rzeczowego, wymienionego w pkt 10 i wynosi 36-miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez strony. 10. W przypadku dokonania istotnych napraw w urządzeniach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie od początku. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady urządzenia objętego gwarancją, uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać. 11. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub zainstalowanych urządzeniach, wynikłych jedynie z winy użytkownika. 12. W przypadku wykrycia w okresie gwarancyjnym wad w robotach budowlanych, zamawiający ma obowiązek niezwłocznie zgłosić stwierdzone wady wykonawcy, nie później jednak niż w terminie 10 dni (dziesięciu dni) od dnia ich ujawnienia. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia otrzymania zgłoszenia (pisemnie lub faksem). 13. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielonej przez wykonawcę (uregulowane w ogólnych warunkach umowy) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). 14. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli Wykonawca wadę zataił. 15. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy nie mogą być modyfikowane przez wykonawcę poprzez wręczanie zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. 16. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez wykonawcę, a nie Producenta. 17. W przypadku załączenia do oferty przez wykonawcę warunków gwarancji odmiennych (co do np. zakresu, okresu, przedmiotu) niż określone przez zamawiającego w ogólnych warunkach umowy - oferta taka może zostać uznana przez zamawiającego za niezgodną z SIWZ i może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). W przypadku złożenia w formularzu ofertowym ogólnego oświadczenia akceptującego ogólne warunki umowy i jednocześnie załączenia odmiennych od treści zawartych w ogólnych warunkach umowy dotyczących gwarancji - oświadczeń w innych dokumentach składających się łącznie na treść oferty - reguła powyższa będzie miała zastosowanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Remont budynku nr 37
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Wojnicki Zakład Remontowo - Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Wojnicki Zakład Remontowo - Budowlany
- Zakład Remontowo - Budowlany Stanisław Wojnicki, ul. Dwernickiego 38, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93471,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82331,33
Oferta z najniższą ceną: 82331,33 / Oferta z najwyższą ceną: 87330,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.