eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybór wykonawcy w zakresie kompleksowego ubezpieczenia majątku, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych oraz odpowiedzialności cywilnej członków Zarządu, Prokurentów oraz członków Rady Nadzorczej Zakładów Remontowo Budowlanych WAM Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-21

Warszawa: Wybór wykonawcy w zakresie kompleksowego ubezpieczenia majątku, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych oraz odpowiedzialności cywilnej członków Zarządu, Prokurentów oraz członków Rady Nadzorczej Zakładów Remontowo Budowlanych WAM Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 223943 - 2011; data zamieszczenia: 21.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo-Budowlane WAM Sp. z o.o. , ul. Tytusa Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 501 92 29, faks 22 501 92 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrbwam.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy w zakresie kompleksowego ubezpieczenia majątku, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych oraz odpowiedzialności cywilnej członków Zarządu, Prokurentów oraz członków Rady Nadzorczej Zakładów Remontowo Budowlanych WAM Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: PAKIET I 1)Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, z włączeniem limitów na kradzież włamaniem, rabunek i wandalizm 2)Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk materialnych 3)Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności, PAKIET II Ubezpieczenia komunikacyjne PAKIET III Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków Zarządu, Prokurentów oraz członków Rady Nadzorczej 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu I, II i III stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ 3.wykaz budynków i budowli stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 4.Wykaz pojazdów stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 5.Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umów do każdego Pakietu oddzielnie stanowiące Załączniki nr 6a, 6b, 6c do SIWZ 6.Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy współudziale brokera ubezpieczeniowego: Grand Broker sp. z o. o. ul. Srebrna 16, 00-810 Warszawa. 7.Wykonawca dołączy do oferty ogólne warunki ubezpieczeń dla każdego rodzaju ubezpieczenia objętego niniejszym zamówieniem wraz z oświadczeniem, że jeżeli jakiekolwiek postanowienia ogólnych warunków ubezpieczenia są sprzeczne z zapisami niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami, pierwszeństwo ma niniejsza specyfikacja wraz z załącznikami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w przypadku: - nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zbieraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia, - nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy, - zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielonej ochrony wg systemu pro rata temporis.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.73.00-0, 66.51.54.10-0, 66.51.64.00-4, 66.51.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), lub na podstawie zezwolenia ministra właściwego do spraw instytucji finansowych na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie jednej lub kilku grup ubezpieczeń albo jednego lub kilku rodzajów ubezpieczeń wymienionych w załączniku do ww. ustawy, co najmniej jednak w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ dla każdego pakietu oddzielnie oraz na podstawie załączonego do oferty ważnego zezwolenia lub koncesji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj : czy posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku, będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ dla każdego Pakietu oddzielnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku, będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ dla każdego Pakietu oddzielnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku, będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ dla każdego Pakietu oddzielnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy posiada odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku, będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ dla każdego Pakietu oddzielnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ dla każdego Pakietu oddzielnie 2)Dokumenty i oświadczenia wymienione w części VI SIWZ; 3)Ogólne warunki ubezpieczeń dla każdego rodzaju ubezpieczenia objętego poszczególnymi Pakietami wraz z oświadczeniem, że jeżeli jakiekolwiek postanowienia ogólnych warunków ubezpieczenia są sprzeczne z zapisami niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami, pierwszeństwo ma niniejsza specyfikacja wraz z załącznikami do SIWZ ( oświadczenie zawarte jest w treści formularzy ofertowych ) 4)Pełnomocnictwo lub umocowanie do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1)konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2)zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3)obniżenie składki naliczonej w systemie pro rata temporis, w przypadku zmniejszenia przedmiotowego zakresu ubezpieczenia, tj. np. sprzedaży nieruchomości lub likwidacji środka trwałego na podstawie wykazu zlikwidowanych środków trwałych lub sprzedaży nieruchomości podanych przez Zamawiającego za pośrednictwem Brokera.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrbwam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. ul. Tytusa Chałubińskiego 3a 02-004 Warszawa Parter budynku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. ul. Tytusa Chałubińskiego 3a 02-004 Warszawa sekretariat - parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, z włączeniem limitów na kradzież włamaniem, rabunek i wandalizm 2)Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk materialnych 3)Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.73.00-0, 66.51.54.10-0, 66.51.64.00-4, 66.51.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków Zarządu, Prokurentów oraz członków Rady Nadzorczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.10-0, 66.51.64.00-4, 66.51.32.00-1, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.