eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie modelu price cap w ramach regulacji cen powszechnych usług pocztowych oraz przeprowadzenie szkolenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Warszawa: Wykonanie modelu price cap w ramach regulacji cen powszechnych usług pocztowych oraz przeprowadzenie szkolenia
Numer ogłoszenia: 223900 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej , ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modelu price cap w ramach regulacji cen powszechnych usług pocztowych oraz przeprowadzenie szkolenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modelu price cap w ramach regulacji cen powszechnych usług pocztowych oraz przeprowadzenie szkoleń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 06.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie: a) analizy zasad rachunkowości i/lub analizy sprawozdań z prowadzonej rachunkowości, oraz b) badania sprawozdania finansowego i/lub audytu wyników kalkulacji kosztów. Jedno z dwóch wymaganych zamówień powinno być wykonane u/dla operatora pocztowego lub telekomunikacyjnego. Wartość każdego wskazanego w wykazie zamówienia nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych); 2) dysponować minimum trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają nw. doświadczenie i kwalifikacje lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób: Wymagane doświadczenie i kwalifikacje: a) w zakresie doradztwa dotyczącego: - praktycznej znajomości ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz dyrektyw Unii Europejskiej dotyczących rynku pocztowego; - umiejętności oceny wpływu zastosowanych rozwiązań w zakresie rachunku kosztów na spełnienie wymogów ustawowych, przypisanych operatorowi świadczącemu usługi powszechne; b) w zakresie przeglądu sprawozdań finansowych: - praktyczna znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.); - znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości; - doświadczenie w analizie sprawozdań finansowych dla klientów reprezentujących różne sektory gospodarki, w szczególności dla przedsiębiorstw usługowych; c) w zakresie rachunkowości zarządczej: - praktyczna znajomość rachunku kosztów; - doświadczenie w projektowaniu systemów raportowania finansowego i zarządczego; - doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie zarządzania kosztami i/lub ich optymalizacji. d) w zakresie doradztwa dla klientów działających w branżach (rynkach) regulowanych - udział w co najmniej jednym projekcie związanym z opracowywaniem modeli (mechanizmów) regulacyjnych np. modele regulacji cen, model kalkulacji kosztów, model księgowości regulacyjnej. Wykonawca w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ powinien wskazać: nazwę projektu, datę jego realizacji, podmiot dla którego projekt był wykonywany oraz zakres czynności wykonywanych w projekcie czynności. Wymagania określone w pkt 2.2)a), 2.2)b) i 2.2)c) muszą spełnić co najmniej trzy osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, natomiast wymaganie określone w pkt 2.2)d) co najmniej dwie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 06.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował podczas realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1) powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymienione powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wartość merytoryczna oferty - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komunikacji Elektronicznej, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, pok. 314.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Komunikacji Elektronicznej, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, pok. 309.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.