Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót remontowych pomieszczeń mieszkalnych VIII piętra w Domu Studenckim AKADEMIK w Warszawie przy ul. Akademickiej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Warszawska, do kontaktów: Poreda, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280407, 6606630, fax 022 6606217, 6210052, e-mail: poreda@ca.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Warszawska, Poreda, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A pok. 204, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 660 66 30, fax 022 628 60 75, e-mail: poreda@ca.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Warszawska, Poreda, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A pok. 204, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 660 66 30, fax 022 628 60 75, e-mail: poreda@ca.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Warszawska, Górecka, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A pok. 106, 00-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 71 89, fax 022 660 64 64, www.pw.edu.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych pomieszczeń mieszkalnych VIII piętra w Domu Studenckim AKADEMIK w Warszawie przy ul. Akademickiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót remontowych pomieszczeń mieszkalnych VIII piętra w Domu Studenckim AKADEMIK w Warszawie przy ul. Akademickiej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dom Studencki AKADEMIK, Warszawa ul. Akademicka 5. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość wg kosztorysu inwestorskiego - 765 945,28 + 7% (VAT) = 819 561,45 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: -średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln. zł rocznie. -dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł. -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość 200 tys. zł. -musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z 5-cio letnim stażem pracy, -musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, tj. od 01.01.2001 do 31.12.2005, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonanie co najmniej 5 zadań remontowych w obiektach użyteczności publicznej lub zamieszkiwania zbiorowego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.06.2006, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.06.2006, godzina 12:30, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, Gmach Główny PW pomieszczenie 154.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.