eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiany nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Łysaków i Szafranów położonych w gm. Czermin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Mielec: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiany nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Łysaków i Szafranów położonych w gm. Czermin
Numer ogłoszenia: 22382 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiany nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Łysaków i Szafranów położonych w gm. Czermin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiany nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Łysaków i Szafranów położonych w gm. Czermin (powiat mielecki, województwo podkarpackie) - obszar opracowania obejmuje 1227 ha, 3231 działek i 970 budynków, w tym : - obręb Łysaków o pow. 960 ha, obejmuje 2577 działki i 710 budynków, - obreb szafranów o pow. 267 ha, obejmuje 654 działki i 260 budynków

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczacych wykonania numerycznych map zasadniczych - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiacej przedmiot oferty w danym zadaniu (potw. referencjami), 2.wykonawca musi zatrudniać co najmniej 4 geodetów w ramach umowy o pracę, wymagane posiadanie uprwanień zawodowych przez pracowników inzynieryjno - technicznych zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacjyno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgarniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporzadzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.1 oraz co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne 3. wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 4. wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z rejestru lub zaswiadczenie o pisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, 2. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS (lub KRUS) potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocznie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. oświadczenie dotyczące spełnania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, 4. wykaz prac zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, w tym co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczacych wykonania numerycznych mpa zasadniczych, zawierających nazwę, zakres, wartość (każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiacej przedmiot oferty) i czasookres wykonywania powyższych robót, potwierdzonych refrencjami, 5. wykaz posiadanego sprzętu geodezyjnego, komputerowego i programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia z udokumentowaniem posiadania licencji, 6. wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2004,2005 i 2006 - wymagane zatrudnianie co najmniej 4 geodetów zatrudnionych w ramach umowy o pracę, 7. wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inzynieryjno - technicznych zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacjyno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgarniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporzadzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.1 oraz co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne 8. upoważnienie dla zamawiającego do zasiegania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referencjie, dla których wykonawca wykonał zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6 pok. nr 40.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.