eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Budowy drógZadanie Nr 1 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Zawadzkiego, Zadanie Nr 2 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Konopnickiej, Zadanie Nr 3 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Nałkowskiej, Zadanie Nr 4 - Budowa dróg - Kurów, ul. Cicha i Polna, Zadanie Nr 5 - Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Wieluń: Budowy dróg: Zadanie Nr 1 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Zawadzkiego, Zadanie Nr 2 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Konopnickiej, Zadanie Nr 3 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Nałkowskiej, Zadanie Nr 4 - Budowa dróg - Kurów, ul. Cicha i Polna, Zadanie Nr 5 - Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników
Numer ogłoszenia: 22382 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowy dróg: Zadanie Nr 1 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Zawadzkiego, Zadanie Nr 2 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Konopnickiej, Zadanie Nr 3 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Nałkowskiej, Zadanie Nr 4 - Budowa dróg - Kurów, ul. Cicha i Polna, Zadanie Nr 5 - Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Zawadzkiego: długość drogi: 135 m, nawierzchnia jezdni: kostka betonowa, szerokość jezdni: 5,00 m, chodnik jednostronny szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, jednostronna opaska jezdni z kostki betonowej, przebudowa linii napowietrznej. Zadanie Nr 2 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Konopnickiej: długość drogi: 427,74 m, nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, szerokość jezdni: 5,00 m, chodnik jednostronny szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, na części trasy jednostronna opaska jezdni z kostki betonowej, budowa oświetlenia ulicznego, budowa kanalizacji deszczowej. Zadanie Nr 3 - Budowa drogi - Wieluń, ul. Nałkowskiej: długość drogi: 132,50 m, nawierzchnia jezdni: kostka betonowa, szerokość jezdni: 6,00 m, chodnik szer. 2x 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, wykonane zjazdów do posesji z kostki betonowej, budowa oświetlenia ulicznego, budowa kanalizacji deszczowej na potrzeby odwodnienia drogi. Zadanie Nr 4 - Budowa dróg - Kurów, ul. Cicha i Polna: długość drogi: 509 m, nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, szerokość jezdni: 4,00 - 5,00 m, szerokość poboczy 0,50 - 1,50 m, wykonanie jednostronnego krawężnika ulicznego tzw. wjazdowego, wykonanie zjazdów do posesji z kruszywa łamanego, wykonanie remontu przepustów, wykonanie odcinka rowu krytego wraz ze studzienkami kontrolnymi i wpustowymi. Zadanie Nr 5 - Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników: długość drogi: 280,83 m, nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, szerokość jezdni: 6,00 m w początkowej części zatoka parkingowa, wykonanie chodnika z kostki betonowej, wykonane zjazdów do posesji, roboty odwodnieniowe. Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: 1) projekcie budowlanym; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający zaleca dokonanie wizji na placu budowy przed przystąpieniem do przygotowania oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający - Gmina Wieluń wymaga wniesienia wadium do dnia 31.01.2013 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie Nr 1 - 5 900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100), Zadanie Nr 2 - 20 540,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy pięćset czterdzieści złotych 00/100), Zadanie Nr 3 - 5 140,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto czterdzieści złotych 00/100), Zadanie Nr 4 - 10 080,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemdziesiąt złotych 00/100), Zadanie Nr 5 - 6 220,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: a) dla Zadania Nr 1 - nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł oraz sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł w ramach jednej umowy lub umów dla poszczególnych ww. rodzajów robót, b) dla Zadania Nr 2 - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł oraz nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, a także sieci kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł w ramach jednej umowy lub umów dla poszczególnych ww. rodzajów robót, c) dla Zadania Nr 3 - nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł oraz sieci kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł, a także sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł w ramach jednej umowy lub umów dla poszczególnych ww. rodzajów robót, d) dla Zadania Nr 4 - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł oraz sieci kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł w ramach jednej umowy lub umów dla poszczególnych ww. rodzajów robót, e) dla Zadania Nr 5 - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł oraz nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł w ramach jednej umowy lub umów dla poszczególnych ww. rodzajów robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi: a) dla Zadania Nr 1 - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, b) dla Zadania Nr 2 - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, c) dla Zadania Nr 3 - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, d) dla Zadania Nr 4 - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba, e) dla Zadania Nr 5 - w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji); 2) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy; 3) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty; 4) Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 2. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: 1) przekazania terenu budowy; 2) przekazania dokumentów budowy (dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami, do których Zamawiający jest zobowiązany); 3) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji; 4) zapewnienia możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umową; 6) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie; 7) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu, lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 3. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia robót przez Zamawiającego; 2) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych; 3) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy); 4) siły wyższej. 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli Zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn ilości robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 7. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 8. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu, ul.Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 9. Cena za SIWZ: Zadanie 1-66,00 zł, Zadanie 2-84,00 zł, Zadanie 3 - 74,00 zł, Zadanie 4-72,00 zł, Zadanie 5-57,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.03.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi Wieluń, ul. Zawadzkiego - Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość drogi: 135 m, nawierzchnia jezdni: kostka betonowa, szerokość jezdni: 5,00 m, chodnik jednostronny szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, jednostronna opaska jezdni z kostki betonowej, przebudowa linii napowietrznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa drogi - Wieluń, ul. Konopnickiej - Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość drogi: 427,74 m, nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, szerokość jezdni: 5,00 m, chodnik jednostronny szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, na części trasy jednostronna opaska jezdni z kostki betonowej, budowa oświetlenia ulicznego, budowa kanalizacji deszczowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa drogi - Wieluń, ul. Nałkowskiej - Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość drogi: 132,50 m, nawierzchnia jezdni: kostka betonowa, szerokość jezdni: 6,00 m, chodnik szer. 2x 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej, wykonane zjazdów do posesji z kostki betonowej, budowa oświetlenia ulicznego, budowa kanalizacji deszczowej na potrzeby odwodnienia drogi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa dróg - Kurów, ul. Cicha i Polna - Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość drogi: 509 m, nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, szerokość jezdni: 4,00 - 5,00 m, szerokość poboczy 0,50 - 1,50 m, wykonanie jednostronnego krawężnika ulicznego tzw. wjazdowego, wykonanie zjazdów do posesji z kruszywa łamanego, wykonanie remontu przepustów, wykonanie odcinka rowu krytego wraz ze studzienkami kontrolnymi i wpustowymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont ul. Moniuszki wraz z budową chodników - Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość drogi: 280,83 m, nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, szerokość jezdni: 6,00 m w początkowej części zatoka parkingowa, wykonanie chodnika z kostki betonowej, wykonane zjazdów do posesji, roboty odwodnieniowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.