eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Balice › Dostawa detektorów (monitorów) promieniowania radioaktywngo.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Balice: Dostawa detektorów (monitorów) promieniowania radioaktywngo.
Numer ogłoszenia: 223789 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o.o., ul. kpt. Mieczysław Medweckiego 1, 32-083 Balice, woj. małopolskie, tel. 012 6393301, 6393322, 6393364, fax 012 4117977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakowairport.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa detektorów (monitorów) promieniowania radioaktywngo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w MPL Kraków-Balice detektorów (monitorów) promieniowania. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę montaż i uruchomienie czterech sztuk fabrycznie nowych stacjonarnych detektorów (monitorów) promieniowania, które winny wykrywać obecność w towarach ładunkach promieniowania neutronowego i gamma przemieszczanych się przez kontrolowaną przestrzeń (o szerokości nie mniejszej niż 2,80 m i wysokości nie mniejszej niż 3,00 m).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.24.10.00 - Aparatura do mierzenia promieniowania Kod CPV wg słownika 2008: 38.34.10.00 - Aparatura do mierzenia promieniowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, szczegółowo wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Oprócz wyżej wymienionych, Zamawiający ustanawia by: 1) Przedmiot zamówienia zrealizowany był przez Wykonawcę - własnymi siłami i własnym staraniem, tzn. przez pracowników, stanowiących personel techniczny Wykonawcy, bez możliwości podzlecania całości bądź też poszczególnych zadań zamówienia podwykonawcom. 2) Pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności instalacyjne posiadali uprawnienia serwisowe. 3) Wykonawca zagwarantował dostępność części zamiennych i podzespołów do dostarczonych detektorów (monitorów) w okresie 7 lat od daty zrealizowania przedmiotu umowy, 4) Wykonawca zapewnił w okresie gwarancyjnym czas reakcji (przystąpi do naprawy) na zgłoszenie o awarii systemu maksymalnie do 24 (słownie : dwudziestu czterech godzin) od chwili skutecznego zawiadomienia przez Zamawiającego, 5) Czas likwidacji awarii następował w terminie ustalonym z Zamawiającym. 6) Wykonawca udzielił gwarancji Zamawiającemu na przedmiot zamówienia na okres nie mniejszy niż 36 miesięcy od daty protokolarnego przekazania do użyt-kowania urządzeń 7) Przedmiot zamówienia objęty był nieodpłatną konserwacją przez okres gwarancji - dokonywaną nie rzadziej niż 1 raz w okresie sześciomiesięcznym (lub częściej jeżeli producent urządzeń zaleca krótszy okres międzykonserwacyjny).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące (słownie: trzy miesiące) przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcze-śniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących oświadczeń oraz dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (przynajmniej jednej) w okresie trzech lat przed dniem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do-stawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmio-tu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 1. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zama-wiający żąda następujących oświadczeń oraz dokumentów: - aktualnej na dzień otwarcia ofert polisy, a w przypadku jej braku innego dokumen-tu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cy-wilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1. 4. Wymagane oświadczenia: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakowairport.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o. o., ul. kpt. M. Medweckiego 1, 32-083 Balice, budynek CARGO, II piętro - Sekretariat (pokój Nr 205-3).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o. o., ul. kpt. M. Medweckiego 1, 32-083 Balice, budynek CARGO, II piętro - Sekretariat (pokój Nr 205-3)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.