eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/18/2012 Zakup i dostawa leków- uzupełnienie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Opole: P/18/2012 Zakup i dostawa leków- uzupełnienie
Numer ogłoszenia: 223772 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189194 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/18/2012 Zakup i dostawa leków- uzupełnienie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zespołu ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na dwa pakiety: PAKIET 1 - ŻYWIENIE DOJELITOWE PAKIET 2 - NEUROLEPTYKI 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33600000-6 Produkty farmaceutyczne Dodatkowe przedmioty: 33661500-6 Neuroleptyki 33612000-3 Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego 3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od potrzeb Zespołu. Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnego asortymentu objętego umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia wynikającej z ilości wskazanych w Załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w ramach ogólnej wartości zobowiązania umownego z zastrzeżeniem ust. 5 i ust. 6 wzoru umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zaoferowaniu innego asortymentu lekowego niż podany w Załączniku nr 1A pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów takich jak skład chemiczny, dawka nie gorszych niż określone w tym załączniku i spełniające inne wymagania opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment lekowy jako równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie udzielania przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty, dokonywania odpowiednich przeliczeń matematycznych ilości, objętości w ofercie, itp. Złożone przez Wykonawcę dokumenty poświadczające o równoważności jego oferty będą podlegały ocenie przez Kierownika Apteki Szpitalnej, który sporządzi stosowną opinię. W ramach równoważności oferty: - Zamawiający zezwala wycenić leki w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji lekowej była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego leku. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk Załącznika nr 1A - formularza asortymentowo-cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania - wówczas dla ułatwienia Zamawiającemu identyfikacji pozycji przeliczonych należy wyróżnić taki wiersz od pozostałych; Analogicznie Zamawiający za równoważną uzna ofertę, w której zaoferowanie zostaną inne gramatury (większe lub mniejsze) w przypadku kremów, maści, płynów, syropów - z odpowiednim przeliczeniem. UWAGA: Pod pojęciem odpowiednie przeliczenie należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b / c, gdzie a- liczebność opakowania Zamawiającego, b - ilość opakowań Zamawiającego, c- liczebność opakowania Wykonawcy, natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy; - Zamawiający za równoważne uważać będzie oferty złożone na leki w różnych postaciach form doustnych (np. tabletka, kapsułka, drażetka) oraz domięśniowych i dożylnych (np. ampułka, fiolka). - Zamawiający za ofertę równoważną uznana ofertę, w której Wykonawca proponuje asortyment leków innych niż wskazane przez Zamawiającego w formie znaków towarowych, nazwy handlowej, ale mających takie taki sam skład chemiczny, dawkę. 6. Przedmiot zamówienia (każdy lek) musi posiadać dopuszczenie do obrotu - świadectwo rejestracji leku. Uwaga: dotyczy tylko produktów będących lekami i dostępnych na rynku na dzień złożenia oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta, co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 8 Zamawiający do każdej dostawy leków dokonanej na podstawie zamówień cząstkowych będzie wymagał od Wykonawcy dostarczenia mailem - elektronicznej wersji dostawy w formacie kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem komputerowym. 9. Wykonawca gwarantuje okres ważności leków wynoszący min 6 m-cy. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Prawa. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt. 16 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 14. Termin wykonania całości zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.01.2013 r. 15. Termin realizacji zamówień cząstkowych dla obu pakietów : Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do Apteki Szpitalnej do godziny 12:00 w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. 16. Zamówienia cząstkowe mogą być składane w formie telefonicznej lub pisemnie, w tym też dopuszczalne jest przesłanie zamówienia faksem. Wybór sposobu składania zamówienia należy do Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.66.15.00-6, 33.61.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1 - ŻYWIENIE DOJELITOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7943,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7668,56

  • Oferta z najniższą ceną: 7656,99 / Oferta z najwyższą ceną: 7680,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2 - NEUROLEPTYKI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUS INTERNATIONAL Sp. z o. o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6857,46

  • Oferta z najniższą ceną: 6840,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7347,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.