Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Skierniewice: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 223768 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki , ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, fax. 046 8336679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skierniewice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu skierniewickiego, liczba zadań 7 wg poniższego opisu: Zadanie nr 1 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min.11ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h. Zadanie nr 2 Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt.1 i lemieszem dwustronnym Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy lemieszem dwustronnym - 60 h. Zadanie nr 3 Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt.1 i lemieszem średnim (przystosowanym do samochodu ciężarowego KAMAZ) oraz piaskarką Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h. Zadanie nr 4 Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h. Zadanie nr 5 Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h Zadanie nr 6 Odśnieżanie dróg spycharką. Planowana ilość godzin pracy - 15 h. Zadanie nr 7 Wykonanie mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki, ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z pryzmy na placu Wydziału Dróg przy ul. Kaczyńskiego 9. Planowana ilość godzin pracy ładowarką - 50 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 140 h..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o zamówienie mogą brać udział (złożyć ofertę) wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i wykazów wymienionych w części V pkt.1 SIWZ, wg formuły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (druk: Załącznik nr 2); 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie, którą część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. - (druk: Załącznik nr 3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skierniewice.starostwo.gov.pl/ i www.powiat.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6, pokój 226..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6; Punkt obsługi interesantów zlokalizowany na parterze w holu budynku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min.11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min.11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt.1 i lemieszem dwustronnym Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt.1 i lemieszem dwustronnym Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy lemieszem dwustronnym - 60 h..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt.1 i lemieszem średnim (przystosowanym do samochodu ciężarowego KAMAZ) oraz piaskarką Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt.1 i lemieszem średnim (przystosowanym do samochodu ciężarowego KAMAZ) oraz piaskarką Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg równiarką..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg równiarką..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg spycharką..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg spycharką. Planowana ilość godzin pracy - 15 h..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki, ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z pryzmy na placu Wydziału Dróg przy ul. Kaczyńskiego 9..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki, ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z pryzmy na placu Wydziału Dróg przy ul. Kaczyńskiego 9. Planowana ilość godzin pracy ładowarką - 50 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 140 h..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa sprzętu rolniczego II
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĘBOWEJ GÓRZE
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.