eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa instalacji telekomunikacyjnych - rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu w skrzydle C gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Warszawa: Rozbudowa instalacji telekomunikacyjnych - rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu w skrzydle C gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3
Numer ogłoszenia: 223764 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa instalacji telekomunikacyjnych - rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu w skrzydle C gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa instalacji telekomunikacyjnych - rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu w skrzydle C gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3ZAKRES ZAMÓWIENIA: - opracowanie projektu dla przedmiotowej rozbudowy w formie papierowej i elektronicznej,- dostawa urządzeń dla systemu CCTV, SWiN i BMS, - dostawa urządzeń systemu SKD (systemu kontroli dostępu),- dostawa okablowania magistralnego i urządzeń elektrycznych,- zainstalowanie okablowania,- zainstalowanie urządzeń systemów SKD, SWiN, BMS i CCTV,- skonfigurowanie i integracja ww. urządzeń i oprogramowania z systemem Continuum - Andover Controls,- uruchomienie i testy systemu, szkolenie personelu,- sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla ww. rozbudowy w formie papierowej i elektronicznej. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy; bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty dokonania odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia. Przed terminem składania ofert do niniejszego postępowania dla wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia.Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium zostanie wniesione przez wykonawców zaproszonych do składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.:1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, jako wykonawca lub podwykonawca, co najmniej 3 instalacje systemów kontroli dostępu wraz z ich uruchomieniem, w tym co najmniej 1 instalację systemu kontroli dostępu opartą na platformie programowej Continuum Andover Controls, o wartości co najmniej 50 tys. PLN każda instalacja3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają następujące uprawnienia:a) jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej;b) jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznychc) osobami lub podmiotami, które wykonywać będą instalację sygnalizacji włamania i napadu, posiadającymi aktualną na dzień składania wniosków koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie zabezpieczenia technicznego 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia.Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną instalację wraz z uruchomieniem systemu kontroli dostępu. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość instalacji wraz z uruchomieniem systemu kontroli dostępu. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości instalacji zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość instalacji jak ostatni zakwalifikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty:1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu)2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.3) Wykaz instalacji systemów kontroli dostępu wraz z ich uruchomieniem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ogólnego opisu zakresu systemu kontroli dostępu, dat i miejsc instalacji (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu). 4) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że instalacje te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może sam sobie wystawić dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia;5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu);6) dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty wymienione w w/w wykazie posiadają wymagane uprawnienia:a) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 roku są to uprawnienia budowlane lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; b) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;c) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d) dla osób lub podmiotów, które wykonywać będą instalację sygnalizacji włamania i napadu - koncesję w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną przez MSWiA, upoważniającą do wykonania instalacji sygnalizacji włamania i napadu2. Wykonawcy zagraniczni1) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w ust. 1 pkt 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt 2 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie.1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jeden wniosek, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 i 2 składa osobno każdy z Wykonawców, b) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1, pkt 3 i 6 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub wykonawcy wspólnie.Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 4 i 6 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1, 3 i 5 muszą być oryginalne. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy otrzymają SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 11:00, miejsce: CENTRUM OBSŁUGI KPRM, Warszawa, ul. Powsińska 69/71 pokój 406.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.