eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Udzielenie zamówienia uzupełniającego w ramach zadania Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Świdnica: Udzielenie zamówienia uzupełniającego w ramach zadania : Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica
Numer ogłoszenia: 223687 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333414 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie zamówienia uzupełniającego w ramach zadania : Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi pn.: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica § 2 Do obowiązków Wykonawcy należy bieżące utrzymanie przystanków komunikacyjnych, w tym: 1. Letnie utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych poprzez zamiatanie i usuwanie śmieci, piachu, chwastów i innych nieczystości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych oraz mycie ławek przystankowych, oczyszczanie wiat przystankowych z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową, które trwa przez okres 7 miesięcy. 2. Zimowe utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych poprzez usuwanie nieczystości stałych z przystanków, w tym wybitych szyb wiat przystankowych oraz mycie ławek przystankowych, oczyszczanie wiat przystankowych z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową, które trwa przez okres 5 miesięcy. 3. Opróżnianie ze śmieci i utrzymanie koszy przystankowych stanowiących własność Wykonawcy, tj.: a) wywóz nieczystości stałych z koszy znajdujących się na przystankach, b) utrzymanie koszy w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym. 4. Mycie wiat przystankowych. Mycie raz w miesiącu wiat przystankowych poprzez: a) mycie szyb i dachów, b) oczyszczanie rynienek, wg ustalonego harmonogramu. W okresie akcji zimowego utrzymania przystanków (niekorzystne zjawiska atmosferyczne, niskie temperatury) po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, mycie wiat może zostać wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. § 3 1. Bieżącym utrzymaniem objęte są przystanki znajdujące się na terenie miasta Świdnicy wyszczególnione w Załączniku Nr 5 do niniejszej umowy. 2. Zakres wykonywania prac letniego utrzymania czystości na przystankach zawiera Załącznik Nr 1. 3. Zakres wykonywania prac zimowego utrzymania czystości na przystankach zawiera Załącznik Nr 2. 4. Zakres prac związanych z opróżnianiem i utrzymaniem koszy zawiera Załącznik Nr 3. 5. Zakres prac związanych z myciem wiat przystankowych zawiera Załącznik Nr 4. § 4 1. Wykonawca w terminie 30 dni od podpisania umowy jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego miesięcznego harmonogramu wykonywania prac określonych w §3 pkt. 2, 3, 4 i 5 niniejszej umowy. 2. W przypadku nie dostarczenia harmonogramu opisanego w § 4 pkt. 1. Zamawiający nie będzie miał podstaw do sporządzania miesięcznych protokołów odbioru wykonanych prac przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do harmonogramu, o którym mowa w § 4 pkt. 1 niniejszej umowy za porozumieniem z Wykonawcą. 4. Ewentualne zmiany będą przedstawiane Wykonawcy na piśmie z terminem ich wprowadzenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, w razie konieczności, prac poza ustalonym harmonogramem po cenach zawartych w umowie. Przedmiotowe prace przekazywane będą przez Zamawiającego protokołem przekazania oraz odbierane protokołem odbioru. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac określonych w § 3 - interwencyjnych w przeciągu dwóch godzin od zgłoszenia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego, po cenach zawartych w umowie. § 5 1. Wykonawca przyjmując do wykonania prace określone w § 3 zapewnia wszelkie materiały potrzebne do utrzymania w należytym stanie infrastruktury przystankowej oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan utrzymania infrastruktury przystankowej komunikacji miejskiej w Świdnicy. 2. Zakres odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje zabezpieczenie Zamawiającego od odpowiedzialności wobec osób trzecich wynikającej z wykonywania usług określonych w niniejszej umowie oraz skutków działań lub przeoczeń ze strony pracowników Wykonawcy. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody materialne wyrządzone na obiektach prywatnych lub publicznych podczas wykonywania prac i usług objętych niniejszą umową. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykupienia stosownych polis ubezpieczeniowych w celu zaspo-kojenia ewentualnych roszczeń powstałych w wyniku powyższych okoliczności...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.10.00 - 63.22.10.00 90.12.13.20 - 90.12.13.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Porządkowych JEDYNKA Piotr Silko, ul. Kościelna 3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1578,36

  • Oferta z najniższą ceną: 1578,36 / Oferta z najwyższą ceną: 1578,36

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Departament Komunikacji przygotowując dokumentację przetargową dla zadania p.n. Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica ustalił szacunkową wartość zamówienia w oparciu o symulację warunków utrzymania czystości przystanków i opróżniania koszy przystankowych z dwóch ostatnich lat. W celu umożliwienia realizacji kontraktu w przypadku zwiększenia rozmiaru świadczonych usług, stworzyliśmy możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w odniesieniu do kolejnych lat realizacji kontraktu przy założeniu, że ich łączna wartość nie przekroczy 20% zamówienia podstawowego ( co jest zgodne z ustawą prawo zamówień publicznych). W związku ze zmianą wyposażenia ze słupka na wiatę przystanków na ulicach: Bora Komorowskiego, Mieszka I, Pionierów Ziemi Świdnickiej w kierunku Śląskiej, Bystrzyckiej/Kątnej, Strzelińskiej, powrotem do szklenia wiaty przy ul. Łukasińskiego/cmentarz, wprowadzeniem nowego przystanku z wiatą przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej kierunek ul. Sprzymierzeńców oraz dostawieniem 2 koszy na przystankach przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej, na podstawie zapisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - obowiązek ich utrzymania leży po stronie zarządcy i dlatego zachodzi konieczność włączenia ich do bieżącego utrzymania przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych. Po dokonaniu szacowanych wydatków za okres przewidywanego podpisania umowy do 30.06.2015 r. za niezbędne uważamy zawarcie umowy o usługi uzupełniające na kwotę 1.620,00 zł brutto, co stanowi 0,91% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.