eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi geodezyjne - postępowanie nr 0160/POZ/46/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Poznań: Usługi geodezyjne - postępowanie nr 0160/POZ/46/2010
Numer ogłoszenia: 223676 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - postępowanie nr 0160/POZ/46/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42, położonego na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo Cześć II: Wznowienie granic nieruchomości oznaczonej jako działka nr 87/2 położonej w miejscowości Koninko gm. Kórnik z jednoczesnym wyznaczeniem na działce nr 87/1 drogi służebnej. Cześć III: Wykonanie aktualnej mapy zasadniczej obejmującej swym zasięgiem działkę 37/17 w msc. Brodnica pow. Śrem oraz sieci wodociągowe znajdujące się w zarządzie PWiK Śrem. Cześć IV: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku dla nieruchomości położonej w m. Mikołajewice gm. Niechanowo, Goranin, gm. Czerniejewo; Annowo, Owińska gm. Czerwonak, Niepruszewo gm. Buk Cześć V: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku dla nieruchomości położonej w m. Sapowice, Jeziorki, Modrze gm. Stęszew, Wysoczka gm. Buk Cześć VI: Podział geodezyjny w trybie rolnym i określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w obrębie Kowalskie gm. Pobiedziska. Cześć VII: Geodezyjne wydzielenie w trybie rolnym terenu przeznaczonego pod osadnictwo oraz podział tego terenu na 4 działki w obrębie Kołata gmina Pobiedziska. Ponadto określić granice prawne z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek. Cześć VIII: Ustalenie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Gościeszyn gm. Siedlec. Część IX: Podział geodezyjny nieruchomości w obrębie Naramowice, miasto Poznań. Część X: Podział geodezyjny w trybie nierolnym z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie działki położonej w obrębie Główna gm. Pobiedziska. Część XI: Badanie stanu prawnego działki położonej w obrębie Czmoniec, gm. Kórnik Część XII: Podział geodezyjny działki nr 54/2 w obrębie Rakownia gm. Murowana Goślina w celu uzyskania 18 działek oraz określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dala nowo powstałych działek. Część XIII: Podział geodezyjny działki 4/3 położonej w obrębie Dębogóra , gmina Czerwonak w celu uzyskania 14 działek oraz określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dala nowo powstałych działek. Część XIV: Podział geodezyjny w trybie nierolnym działki nr 165 położonej w obrębie Błociszewo gmina Śrem oraz określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dala nowo powstałych działek. Część XV: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości w obrębie Witaszczyki gm. Jarocin, obręb Sierszew gm. Żerków, obręb Wyszki gm. Kotlin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w cześci VII pkt. I SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w Formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 (czesc VIII SIWZ) Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument o którym mowa w punkcie a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych w części VIII SIWZ lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój 417..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42, położonego na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 zgodnie z § 26 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa Z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Budynek położony na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo, księga wieczysta nr 20522 prowadzona przez SR WKW w Słupcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie granic nieruchomości oznaczonej jako działka nr 87/2 położonej w miejscowości Koninko gm. Kórnik z jednoczesnym wyznaczeniem na działce nr 87/1 drogi służebnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic, czterech punktów granicznych dla działki nr 87/2 w miejscowości Koninko gm. Kórnik (KW 31874) i wyznaczenie w działce 87/1 (KW 18204) drogi służebnej prowadzącej do drogi publicznej oznaczonej nr 91, z uwzględnieniem dotychczasowego przebiegu drogi przyjętej zwyczajowo, dla każdoczesnego współwłaściciela działki nr 87/2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie aktualnej mapy zasadniczej obejmującej swym zasięgiem działkę 37/17 w msc. Brodnica pow. Śrem oraz sieci wodociągowe znajdujące się w zarządzie PWiK Śrem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualnej mapy zasadniczej obejmującej swym zasięgiem działkę 37/17 w msc. Szołdry Gm. Brodnica, pow. Śrem oraz sieci wodociągowe znajdujące się w zarządzie PWiK Śrem w celu uzyskania warunków technicznych zabudowy przyłącza wodociągowego dla budynku Szołdry 15 położonego na działce 37/17. Działka ta nie posiada bezpośredniego dostępu do infrastruktury wodociągowej będącej w zarządzie PWiK w Śremie. Najbliższa sieć wodociągowa będąca w zarządzie PWiK w Śremie znajduje się w odległości ok. 200m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku dla nieruchomości położonej w m. Mikołajewice gm. Niechanowo, Goranin, gm. Czerniejewo; Annowo, Owińska gm. Czerwonak, Niepruszewo gm. Buk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) dla niżej wymienionych nieruchomości: GMINA NIECHANOWO 1. Mikołajewice 1 Budynek mieszkalny położony na działce nr 50/9 o powierzchni użytkowej 0,5467 ha zapisana w KW PO1G/00043551/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie GMINA CZERNIEJEWO 2. Goranin 10 Budynek mieszkalny położony na działce nr 4/6 o powierzchni użytkowej 0,2164 ha zapisana w KW PO1G/00045795/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie GMINA CZERWONAK 3. Annowo 9 Budynek mieszkalny położony na działce nr 7/1 o powierzchni użytkowej 0:2360ha zapisana w KW PO1P/00148896/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Poznaniu. 4. Owińska ul. Bydgowska 2 Budynek mieszkalny położony na działce nr 201 o powierzchni użytkowej 0,1100ha zapisana w KW PO1P/00156171/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Poznaniu. GMINA BUK 5. Niepruszewo ul. Starowiejska 1 Budynek mieszkalny położony na działce nr 146/11 o powierzchni użytkowej 0,1748 ha zapisana w KW PO1S/00035078/7 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp. 6. Niepruszewo ul. Starowiejska 9 Budynek mieszkalny położony na działce nr 146/15 o powierzchni użytkowej 0,2715 ha zapisana w KW PO1S/00035113/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku dla nieruchomości położonej w m. Sapowice, Jeziorki, Modrze gm. Stęszew, Wysoczka gm. Buk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) dla niżej wymienionych nieruchomości: GMINA STESZEW 1. Sapowice ul. Bukowska 3 Budynek mieszkalny położony na działce nr 199/1 o powierzchni użytkowej 1,6707 ha zapisana w KW PO1S/00036219/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp. 2. Jeziorki ul. Bukowska 5 Budynek mieszkalny położony na działce nr 7/5 o powierzchni użytkowej 0,4982 ha zapisana w KW PO1S/00039224/4 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp. 3. Modrze ul. Robocza 3 Budynek mieszkalny położony na działce nr 374/11 o powierzchni użytkowej 0,2950 ha zapisana w KW P01S/00039391/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp. 4. Modrze ul. Robocza 10 Budynek mieszkalny położony na działce nr 666/10 o powierzchni użytkowej 0,4407 ha zapisana w KW PO1S/00039395/3 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp. 5. Wysoczka 10 Budynek mieszkalny położony na działce nr 95/6 o powierzchni użytkowej 0,1565 ha zapisana w KW PO1S/00036156/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym i określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w obrębie Kowalskie gm. Pobiedziska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym i określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonej w obrębie Kowalskie gmina Pobiedziska, oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako działka nr 2, o pow. 2,1600 ha, zapisanej w KW nr PO1G/00028088/7 w SR w Gnieźnie, na 4 działki o powierzchni około 0,5 ha według załączonego projektu podziału. Dla w/w nieruchomości brak jest aktualnego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieaktualnym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska działka nr 2 przeznaczona była pod tereny upraw polowych. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w/w działka przeznaczona jest w części pod tereny lasów, dolesień, korytarzy ekologicznych w granicach otuliny parków krajobrazowych, w części pod lasy poza obszarami chronionymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Geodezyjne wydzielenie w trybie rolnym terenu przeznaczonego pod osadnictwo oraz podział tego terenu na 4 działki w obrębie Kołata gmina Pobiedziska. Ponadto określić granice prawne z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Geodezyjne wydzielenie w trybie rolnym terenu przeznaczonego w studium pod osadnictwo oraz podział tego terenu na 4 działki o powierzchni powyżej 0,3 ha zgodnie z załączonym projektem podziału. Wydzielenia dokonać należy z działki nr 58/5 o powierzchni 32,2400 ha położonej w obrębie Kołata, gmina Pobiedziska zapisanej w KW nr PO1G/ 00026481/8 w SR w Gnieźnie. Dodatkowo określić należy granice prawne z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek. Dla w/w działki brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieaktualnym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska działka przeznaczona była na cele upraw polowych. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w/w działkę przeznacza się pod tereny osadnicze w granicach otuliny parków krajobrazowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ustalenie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Gościeszyn gm. Siedlec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie stanu prawnego nieruchomości położonej w obrębie Gościeszyn gm. Siedlec - działki nr 331/2 i 331/3, księga wieczysta KW Nr 49152 - sporządzenie protokółu badania księgi wieczystej prowadzonej dla w/w działki z ustaleniem pełnej podstawy prawnej i daty przejęcia w/w nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, a także ustalenie byłego właściciela (wszystkich właścicieli) tych nieruchomości przed Skarbem Państwa. W przypadku przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o przeprowadzeniu reformy rolnej (również w trybie innych przepisów) należy także ustalić, czy wyżej opisana nieruchomość stanowi nieprzerwanie własność Skarbu Państwa i czy nie podlegała parcelacji, a jeżeli tak, to na kogo rzecz i w jakiej części. - sporządzenie mapy ewidencyjnej obejmującej w/w działkę, z wkreśleniem na nich byłych parcel katastralnych. - sporządzenie tabeli porównań wg zestawienia: a) stan gruntów wg obecnej ewidencji gruntów (arkusz mapy, nr działki, nr księgi wieczystej, właściciel), b) stan wg katastru (karta mapy, parcela, oznaczenie hipoteczne, właściciel), c) podstawa przejęcia gruntów na rzecz Skarbu Państwa. - dostarczenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla w/w nieruchomości (z podaniem nr księgi wieczystej) a w przypadku stwierdzenia, że dana nieruchomość nie posiada założonej księgi wieczystej- podanie takiej informacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podział geodezyjny nieruchomości w obrębie Naramowice, miasto Poznań..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny nieruchomości położonych w obrębie Naramowice, miasto Poznań, - arkusz mapy 10, oznaczonych w ewidencji gruntów: nr 4, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15/1, 15/2, 15/3, 16, 17, 18, 19, 9/3, 9/4 - arkusz mapy 11 a oznaczonych w ewidencji gruntów nr 1/15, 1/4, 3/6, 3/7, 4/1, 6/1, 8/1, 1/14 zgodnie z zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Naramowice - ul. Czarnucha - część północna uchwała Rady Miasta Poznania nr XXXVI/301/IV/04 z dnia 13.01.2004 r. Zgodnie z wyrysem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działki przeznaczone są pod zabudowę mieszkaniową, zieleń, usługi ogólnodostępne oraz publiczną infrastrukturę drogową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie nierolnym z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie działki położonej w obrębie Główna gm. Pobiedziska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie nierolnym z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie działki nr 112/13 o pow. 4,6367 ha położonej w obrębie Główna, gmina Pobiedziska, zapisanej w KW nr PO1G/00058412/7 w SR w Gnieźnie według załączonego projektu podziału, celem wydzielenia działki przeznaczonej w planie pod 7ZI i 4P zgodnie z aktualnym planem zagospodarowania przestrzennego. W/w nieruchomość położona jest na terenie obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie drogi krajowej i torów kolejowych na wschód od Pobiedzisk, zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska Nr XVIII/234/08 z dnia 14.02.2008r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Badanie stanu prawnego działki położonej w obrębie Czmoniec, gm. Kórnik..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego działki nr 111/7 o pow. 1,5900 ha położonej w obrębie Czmoniec, gm. Kórnik zapisanej w KW nr Tom I k.12 Czmoniec w SR w Środzie Wlkp. polegające na ustaleniu stanu prawnego z podaniem ostatniego właściciela przed Skarbem Państwa i właściciela przedwojennego oraz podstawę przejęcia na Skarb Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podział geodezyjny działki nr 54/2 w obrębie Rakownia gm. Murowana Goślina w celu uzyskania 18 działek oraz określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dala nowo powstałych działek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny zgodnie z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego działki nr 54/2 o powierzchni 5,1806 ha położonej w obrębie Rakownia, gmina Murowana Goślina zapisanej w KW nr PO1P/ 00109396/0 w SR w Poznaniu. Podział ma na celu uzyskanie 18 działek zgodnie z załączonym projektem podziału. Dodatkowo określić należy granice prawne z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek. W/w działka położona jest na obszarze obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonego Uchwałą Nr 370/XL/2002 Rady Miejskiej w Murowanej Goślinie z dnia 03.06.2002. Przedmiotowa działka ma następujące przeznaczenie: - tereny zieleni urządzonej: 1ZP, 2ZP, 3ZP, 4ZP, 5ZP - tereny lasów: 2RL, 3RL - tereny wód otwartych: 2W - tereny komunikacji drogowej: 15K, 17K, 18K, 20K, 21K, 22K. - tereny usług w zieleni: 2UZ - tereny budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego: 7MJ, 8MJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Podział geodezyjny działki 4/3 położonej w obrębie Dębogóra , gmina Czerwonak w celu uzyskania 14 działek oraz określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dala nowo powstałych działek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny zgodnie z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego działki nr 3/4 o powierzchni 4,8919 ha położonej w obrębie Dębogóra, gmina Czerwonak zapisanej w KW nr PO2P/00075866/5 w SR w Poznaniu. Podział ma na celu uzyskanie 14 działek zgodnie z załączonym projektem podziału. Dodatkowo określić należy granice prawne z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek. W/w nieruchomość położona jest na obszarze obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonego Uchwałą Rady Gminy Czerwonak numer 389/LXIII/2002 z dnia 18.09.2002 r. i jest przeznaczona pod: - drogi lokalne -KL - drogi dojazdowe - KD - tereny zabudowy rezydencjonalnej - M - tereny ogrodnictw z prawem zabudowy - RO - teren trafostacji - EE - teren sportu US - teren oświaty - UO - teren ujęcia wody - WZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie nierolnym działki nr 165 położonej w obrębie Błociszewo gmina Śrem oraz określenie granic prawnych z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dala nowo powstałych działek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie nierolnym zgodny z wydaną decyzją o warunkach zabudowy działki nr 165 o powierzchni 1,1217 ha położonej w obrębie Błociszewo, gmina Śrem zapisanej w KW nr 6272 w SR w Śremie. Podziału dokonać należy zgodnie z załączonym projektem podziału. Dodatkowo określić należy granice prawne z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek. Dla w/w nieruchomości w dniu 21.01.2010 r. wydane zostały warunki zabudowy nr 227/2009, dla których ustala się budowę dwóch budynków mieszkalnych jednorodzinnych z wbudowanymi garażami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości w obrębie Witaszczyki gm. Jarocin, obręb Sierszew gm. Żerków, obręb Wyszki gm. Kotlin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia ( decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być: - na kopi mapy ewidencyjnej wykreślona działka ewidencyjna, - wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalenie, wywłaszczenie itp.) Zamówienie dotyczy: Obręb Witaszvczki gmina Jarocin, powiat Jarocin - działki nr: 270 o pow. 0,4600ha, 271 o pow. 0,3000ha, zapisane w księdze wieczystej KW 987. Obręb Sierszew gmina Żerków, powiat Jarocin - działka nr 45 o pow. 0,4200ha (nie ustalona księga wieczysta). Obręb Wyszki gmina Kotlin, powiat Jarocin - działki nr: 29/5 o pow. 0,8600ha, 29/6 o pow. 0,0900ha, 29/7 o pow. 0,1500 ha, 29/8 o pow. 0,0500 ha, 27/3 opow. 0,4900 ha, 27/4 o pow. 4,4400 ha, dz. 37/1 o pow. 0,4100 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.