eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie - Kurzętnik (długość 3,187 km)



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Nowe Miasto Lubawskie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie - Kurzętnik (długość 3,187 km)
Numer ogłoszenia: 223668 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191318 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie - Kurzętnik (długość 3,187 km).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji Budowa drogi powiatowej Nr 1319N Nowe Miasto Lubawskie-Kaługa na odcinku Nowe Miasto Lubawskie - Kurzętnik (długość 3,187 km) 3.2 Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji prowadzone będą w oparciu o Warunki Kontraktu obejmujące Warunki Ogólne, które stanowią część Warunków kontraktu na budowę, pierwsze wydanie 1999, opublikowanych przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils (FIDIC) - Miedzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów, oraz Warunki Szczegółowe , które zawierają poprawki i uzupełnienia do tych Warunków Ogólnych. Wartość ofertowa robót wynosi netto 3 991 246,85 zł Projekt umowy z Wykonawcą robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 3.3 Zakres czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje : a) w trakcie realizacji robót budowlanych : prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane; uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy Robót terenu budowy; prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacją projektową; monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem robót, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w umowie z Wykonawcą Robót; ścisłą współpracę z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego; czuwanie nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska, opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) - zgodne z Prawem Zamówień Publicznych nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych; kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów; stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót; zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; zlecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów w laboratorium drogowym w Olsztynie lub Bydgoszczy (minimalny zakres badań obejmuje sprawdzenie osiągnięcia parametrów technicznych wymaganych dla nasypów, koryta ziemnego drogi, warstwy odsączającej, podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej oraz badanie nośności nawierzchni drogi); sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.; zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy; weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót; dokonywanie obmiaru wykonanych robót; odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu; sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady. przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót sprawdzenie miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i wystawienie Przejściowego Świadectwa Płatności; powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich; rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacja projektu wymaganych przez Zamawiającego; udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego; dostarczanie informacji dotyczącej postępu prowadzonych robót, kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych; sprawdzanie poprawności uprawnień i ich aktualności (przynależność do izby, ubezpieczenie) kierownika budowy; wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub Pozwoleniem na budowę decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót; wnioskowanie o zlecenie wykonania robót dodatkowych, akceptowanie propozycji Wykonawcy Robot dotyczącej zmiany Kierownictwa Wykonawcy Robót (na inne niż wskazane w ofercie Wykonawcy Robót), akceptowanie przedstawionego przez Wykonawcę Robót Harmonogramu Robót b) po zakończeniu robót budowlanych : nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę Robót wad; wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów; dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót; c) w związku z rozliczeniem Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 : zapewnienie Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji inwestycji, wszelkiej niezbędnej pomoc w zakresie zarządzania projektem, zgodnie z wymogami umowy dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego . ocenianie i zatwierdzanie postępu prac oraz wystawianie przejściowych świadectw płatności dostarczanie Zamawiającemu informacji niezbędnych do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji w formie wymaganej przez Instytucję Zarządzającą Wdrażającą RPO WM 3.4 Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje : a) Roboty przygotowawcze i rozbiórki, w tym : - roboty pomiarowe z pomiarem geodezyjnym powykonawczym - rozebranie chodników i betonowej rampy - rozebranie nawierzchni - karczowanie drzew i karpiny - rozebranie przejazdów drogowych w linii jednotorowej ze zdjęciem torów b) Roboty ziemne obejmujące : - formowanie i zagęszczanie nasypów z umocnieniem skarp - korytowanie - wykonanie warstwy odsączającej - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego c) Wykonanie chodników ze ścieżką rowerową - wykonanie koryta - wykonanie warstwy odsączającej - wykonanie podbudowy betonowej - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej (POLBRUK) - ustawienie krawężnika na ławie z oporem - ustawienie obrzeża betonowego na ławie betonowej z oporem d) Wykonanie jezdni a w tym : - mechaniczne frezowanie nawierzchni - naprawa uszkodzeń po usuwanych drzewach - wykonanie koryta na poszerzeniach - wykonanie warstwy odsączającej - Wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy - dozbrojenie krawędzi jezdni na poszerzeniach - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 9warstwa wiążąca) - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej e) wykonanie pobocza utwardzonego f) ustawienie przy jezdni krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem g) wykonanie zjazdów z POLBRUKU z ułożeniem przepustów pod nimi oraz podniesienie istniejących zjazdów do wysokości nowej nawierzchni h) Wykonanie ścieku przy krawędzi jezdni z POLBRUKU oraz ułożenie ścieku z prefabrykatu trójkątnego z wykonaniem odwodnienia drogi (studzienki, przykanaliki, rowy) i) przebudowa przepustów pod drogą j) roboty wykończeniowe obejmujące : - remont cząstkowy nawierzchni z kostki POLBRUK - wykonanie schodów betonowych na boisko - montaż poręczy-balustrad przy chodniku - regulacja ogrodzenia - wymiana oznakowania pionowego (montaż oznakowania pionowego) zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu - wykonanie oznakowania poziomego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70141.14 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFRR w ramach RPO Warmia i Mazury 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług DAN Spółka z o.o., ul. Kopernika 4c/22, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 68000.00 oferta z najwyższą ceną: 68000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.