eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › REMONT PARKIETU HALI SPORTOWEJ MIESZCZĄCEJ SIĘ PRZY UL. HUTNICZEJ 15 W STALOWEJ WOLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-18

Stalowa Wola: REMONT PARKIETU HALI SPORTOWEJ MIESZCZĄCEJ SIĘ PRZY UL. HUTNICZEJ 15 W STALOWEJ WOLI
Numer ogłoszenia: 223635 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.stalowawola.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PARKIETU HALI SPORTOWEJ MIESZCZĄCEJ SIĘ PRZY UL. HUTNICZEJ 15 W STALOWEJ WOLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont parkietu (pow. 733,85 m2) hali sportowej mieszczącej się przy ul. Hutniczej 15 w Stalowej Woli wraz z pomalowaniem nowych pasów wytyczających boiska do gry w koszykówkę (szt. 1), siatkówkę (szt. 3), namalowaniem logo miasta (szt.1), namalowaniem logo MOSiR (szt. 2), namalowaniem napisu STALOWA WOLA (szt. 2) oraz ułożeniem pasów wykładziny. Remont polega na: demontażu parkietu, ułożeniu na nowy z odzysku, cyklinowaniu i pomalowaniu lakierem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się zmianę wielkości zamówienia zgodnie z art.67 ust. 5 i 7 pzp, którego zakres znany będzie po zdjęciu istniejącego parkietu. W zakres zamówień uzupełniających wchodzi ewentualny zakup nowego parkietu oraz pozostałych materiałów koniecznych do zakończenia prac oraz zwiększenie zakresu robocizny.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena warunku: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5-ciu lat wykonał minimum 1 pracę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia oraz załączył dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, tj. protokoły odbioru końcowego lub listy referencyjne świadczące o pozytywnym odbiorze wykonanych prac. Za pracę zbliżoną do przedmiotowej Zamawiający uzna: - roboty związane bezpośrednio z wykonywaniem remontu parkietu czyli co najmniej jego mechanicznym szlifowaniu, malowaniu linii boisk i lakierowaniu, - minimalna powierzchnia całkowita zamówienia wynosiła co najmniej 608,00 m2 (pow. boiska do koszykówki) w budynkach o przeznaczeniu sportowym, sportowo rekreacyjnym i/lub edukacyjnym (np. parkiety sal gimnastycznych), - minimalna kwota zamówienia była nie mniejsza niż 50 000 zł brutto. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b pzp). Ocena warunku: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie jest wymagany.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie jest wymagany.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentuje posiadanie opłaconej polisy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na ww. kwotę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy. Ocena warunku: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, kosztorys ofertowy, oferta cenowa - zał nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. zmianę terminu wykonania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia i nie wynikających z winy Wykonawcy, ujawnionymi w trakcie i po rozbiórce parkietu, B. zmianę wielkości zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia i niewynikających z winy Wykonawcy, związane ze zmniejszeniem zakresu prac lub z dodatkowymi pracami ujawnionymi w trakcie i po rozbiórce parkietu, tj. zakup dodatkowego parkietu i pozostałych materiałów koniecznych do zakończenia prac oraz zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robocizny, C. zmianę zakresu zamówienia, z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia i niewynikających z winy Wykonawcy, związane z dodatkowymi pracami ujawnionymi w trakcie i po rozbiórce parkietu, tj. zakup dodatkowych materiałów niewymienionych w kosztorysie a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia oraz dodatkowy nakład robocizny, D. zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, E. zmian danych teleadresowych, tj. siedziby firmy, adresu do korespondencji oraz numerów telefonów, faksów wynikających z bieżących umów i potrzeb, F. zmianę osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej, pod warunkiem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane przez przepisy prawa w tym zakresie (Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopię uprawnień pracowników ochrony, w celu uzyskania zgody), G. zmianę Koordynatorów z uwagi na sytuacje losowe, np. choroba, urlop itp., H. zmianę podwykonawcy. I. Powyższe zmiany wym. w ppkt. A do H, dotyczą zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia zakresu prac oraz ilości zastosowanego materiału i mogą zachodzić tylko w sytuacji, gdy nie było możliwości wcześniejszego sprawdzenia i/lub przewidzenia stanu konstrukcji podłogi oraz nie zostały spowodowane z winy Wykonawcy. J. Wszelkie zmiany terminu zakończenia robót, ich zakresu i ilości w zastosowanych materiałach nastąpić mogą tylko w formie pisemnej (aneks do umowy, pisemna zgoda Zamawiającego) pod rygorem nieważności, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę okoliczności jak w ppkt. I. K. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych przedstawionych przez Wykonawcę i potwierdzonych protokołem odbioru robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.stalowawola.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek sportu i Rekreacji 37-450 Stalowa Wola ul. Hutnicza 15 Sekretariat (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 09:50, miejsce: Miejski Ośrodek sportu i Rekreacji 37-450 Stalowa Wola ul. Hutnicza 15 Sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.