eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sieradzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Sieradz: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 223574 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sieradzu , pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8220532, fax. 043 8227861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsieradz.finn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sieradzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Stacja robocza 1x L.p. Parametr techniczny Wartość 1 Ilość procesorów 1 sztuka 2 Procesor Dwurdzeniowy, zgodny z 64bit, 2.1 GHz lub większy, pamięć cache L2 512 kB lub więcej na każdy rdzeń; obsługa pamięci DDR II; zgodność z technologiami AMD64 i/lub EM64T, technologia wykonania 65nm 3 Pamięć RAM 1 x 1024MB DDR2 PC2 6400 800MHz 4 Sloty rozszerzeń 2 x PCI 5 Karta sieciowa Zintegrowana z płytą główną 1 x Fast Ethernet 10/100 Mbps 6 Karta graficzna Zintegrowana z płytą główną, sprzętowo zgodna z DirectX 9.0c (Pixel Shader 3.0) Karta dźwiękowa Zgodna z AC-97 i/lub z SoundBlaster 7 Porty zewnętrzne Audio, 4 x USB, 2 x PS/2, 1 x VGA, 1 x RJ45, 1 x LPT 8 Napędy DVD-RW+/- Double Layer + oprogramowanie 9 Kontroler dysków twardych 4 x Serial ATA II (SATA II NCQ), 1 x ATA/133 10 Dyski twarde 1 x 160 GB SATAII, 7200 obr./min., Technologia NCQ, S.M.A.R.T., typ łożyska FDB, wytrzymałość w czasie pracy 63 G 11 Obudowa Typ Middle Tower (stojący - wieżowy), 2 gniazda wentylatorów, 2 złącza USB w panelu przednim; Zasilacz: 400W ATX, wentylator 12cm, grill, PFC, zabezpieczenia: przeciw zwarciowe, przed zbyt wysokim prądem, przed zbyt wysokim napięciem, przed przegrzaniem, przed zbyt niskim napięciem, 12 Wyposażenie dodatkowe Klawiatura + Mysz optyczna z podkładką, Logitech lub podobna 13 Gwarancja i serwis 2 lata gwarancji. 2 lata serwisu u klienta on-site - czas usunięcia awarii 48 godzin lub sprzęt zastępczy. 14 System operacyjny Zgodność z systemami operacyjnymi Windows i Linux Dołączony: Microsoft Windows XP Professional OEM PL SP2 lub SP3 Zasilacz awaryjny UPS 1x L.p. Parametr techniczny Wartość 1 Moc VA 600VA lub większa 2 Napięcie wejściowe 220 - 230 V 3 Typ akumulatora Bezobsługowy 4 Zabezpieczenia Ochrona przeciążeniowa, opcjonalnie autotest i ochrona przed całkowitym rozładowaniem akumulatora, niskie /wysokie napięcie, przepięcia 5 Oprogramowanie komunikacyjne (Interfejs RS 232 i/lub USB) Oprogramowanie komunikacyjne dla Windows XP, opcjonalnie dla Novell i Linux 6 Sygnalizacja Akustyczna i/lub optyczna 7 Czas podtrzymania Minimum 5 minut przy 100% obciążeniu 8 Liczba wyjść zasilania Minimum 2 gniazda z podtrzymaniem zasilania 9 Port komunikacyjny RS 232 i/lub USB z dołączonym kablem do połączenia z komputerem 10 Dodatkowe informacje Dołączone kable do podłączania urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: I. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia działalności lub czynności,; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym, ( spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW I. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1.SIWZ. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp, zamawiający żąda, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I - II składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków z art.22.ust. pkt. 1-3, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnego oświadczenia i zestawienia dokumentów wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki. Potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp powinno być potwierdzone przez każdego z wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sieradzu, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pok. 533.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sieradzu, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3, pok. 533.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.