eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych do sprzętu informatycznego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Toruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych do sprzętu informatycznego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 223557 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia , ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 616-25-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osa.csaiu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych do sprzętu informatycznego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych do sprzętu informatycznego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów oraz oprogramowania Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.20.00 - Osprzęt i oprogramowanie do minikomputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.20.00 - Osprzęt do minikomputerów Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni: 1/ wykonawcy w odniesieniu do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 2/ wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4/ osoby prawne, których urzędujących członków władz prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5/ wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 6/ wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnianiu warunków lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie, 7/ wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik poKryteria i sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków. 1/ Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności dokumentów z oryginałem. 2/ Brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności dokumentu z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 3/ Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4/ Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uznaje się za odrzuconą art.24 w/w ustawy stępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca powinien złożyć oświadczenia, że: 1/ posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał. Nr 2-2A do SIWZ 6/ zapoznałem się oraz uzyskałem na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty, 7/ dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w formularzu oferty, 8/dostarczy materiały oznaczone w przedmiocie zamówienia słowem ORYGINAŁ jako materiały nowe, zalecane przez producenta sprzętu ze względu na warunki udzielonej Zamawiającemu gwarancji, 9/zobowiązuje się do poniesienia kosztów naprawy sprzętu będącego na gwarancji u Zamawiającego, jeżeli uszkodzenie powstało w wyniku dostarczenia materiałów innych niż zaleca producent, 10/dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie po regeneracji oaz nie mający śladów uszkodzeń zewnętrznych lub wcześniejszego użytkowania, na własny koszt do siedziby Zamawiającego, tj Toruń, ul. Sobieskiego 36 , magazyny 11/ data produkcji przedmiotu zamówienia nie będzie wcześniejsza niż rok 2008, 12/dokona odbioru i zagospodarowania zużytych wkładów, tonerów, materiałów na swój koszt, 13/ przedmiot zamówienia nie będzie waloryzowany. .W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty: 1/ aktualny - zgodny ze stanem rzeczywistym odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem albo kopii koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji albo posiadania koncesji lub zezwolenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wystawiający). 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.csaiu.torun.pl e-maill zamowienia@csaiu.torun.pl pocztą fax 056 653 23 36.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zamawijący nie przewiduje dialogu konkurencyjnego.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawijacy nie przewiduje nagród podczas dialogu konkurencyjnego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia ul. Sobieskiego 36 87-100 Toruń kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamowienie nie jest finansowane ze srodków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.