eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Radomsko: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych
Numer ogłoszenia: 223556 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190428 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1). usługa polegająca na przeglądach oraz czyszczeniu separatorów i osadników wód opadowych wraz z wywozem i przekazaniem do utylizacji odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji wymienionych w dodatku nr 9 do SIWZ, 2). usługa polegająca na wymianie wkładów  filtrujących wraz z dostawą nowych wkładów w separatorach wymienionych w dodatku nr 9 do SIWZ wykonywanej w zależności od rzeczywistych potrzeb na podstawie odrębnego zlecenia wraz z wywozem i przekazaniem do utylizacji odpadów wytworzonych podczas wymiany wkładów filtrujących. 2. Do zakresu usługi  należą : 1) Przeglądy separatorów, osadników (I przegląd w terminie 2 tygodni od zawarcia umowy, II przegląd w październiku 2013r.), które obejmują : a) ocenę stopnia obciążenia instalacji szlamem i substancjami ropopochodnymi; b) zewnętrzną  kontrolę  elementów wyposażenia; c) ocenę poprawności działania każdej instalacji; d) spisanie dla każdej instalacji protokołu z wykonanego przeglądu oraz dokonanie wpisu w książkę eksploatacji osadnika i separatora; 2)  Czyszczenia instalacji separatorów, osadników (I czyszczenie w terminie do 30.06.2013 r.,  II czyszczenie w okresie po wykonaniu II przeglądu do dnia 15 listopada 2013 r.) obejmujące: a) usunięcie zawartości osadnika i separatora; b) mycie elementów wewnętrznych ( pakiety, filtry koalescencyjne,  pływaki, ściany   wewnętrzne ) oraz usunięcie popłuczyn; c) ocenę stanu technicznego zbiorników ( powłok) oraz elementów wewnętrznych   osadnika i separatora; d) ocenę stanu zużycia wkładów filtrujących i ich kwalifikację do wymiany podczas     następnego czyszczenia instalacji; e) spisanie protokołu z wykonanych prac oraz dokonanie wpisu w książkę eksploatacji  osadnika i separatora. 3)  Wymiana wkładów filtrujących wraz z dostawą nowych wkładów w separatorach. Wymiana wykonywana będzie w zależności od rzeczywistych potrzeb na podstawie odrębnego zlecenia, 4)  Wywóz i przekazanie do utylizacji specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją     odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji i ewentualnej wymiany wkładów filtrujących. 3. Wykaz urządzeń objętych usługą znajduje się w dodatku nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEPARATOR SERVICE sp. z o.o., ul. Gen. Okulickiego 4, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58598,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50382,96

  • Oferta z najniższą ceną: 50382,96 / Oferta z najwyższą ceną: 106618,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.