eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - część 2 zamówienia uzupełniające do do umowy IT.2710.31.1.2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Rawicz: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - część 2 zamówienia uzupełniające do do umowy IT.2710.31.1.2013
Numer ogłoszenia: 223555 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167 , strona internetowa www.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - część 2 zamówienia uzupełniające do do umowy IT.2710.31.1.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących naprawach i remontach dróg i ulic, oznakowania drogowego, odwodnienia oraz innych prac towarzyszących w utrzymaniu dróg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    UZASADNIENIE FAKTYCZNE: przedmiotem zamówienia podstawowego (umowa Nr IT.2710.31.1.2013 z dnia 10.01. 2014 roku dla zakresu I) są prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów, mostów oraz inne prace związane z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wszczynając postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ogłoszeniu o zamówieniu nr 264277-2013 (data zamieszczenia 06 grudnia 2013 roku) ze względu na specyfikę zamówienia (mi.in. bieżące naprawy, remonty, konserwacje dróg i ulic) przewidział zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego przy spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6. Powyższą informację zawarł w ogłoszeniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający w dniu 16 września 2014 roku udzielił już zamówienia uzupełniającego - część 1. Zamawiający dysponuje jeszcze odpowiednimi środkami finansowymi oraz widzi dużą potrzebę napraw i remontów dróg i ulic, oznakowania drogowego, odwodnienia oraz innych koniecznych prac w zakresie utrzymania dróg. Wobec tego postanowił udzielić kolejnego zamówienia uzupełniającego - część 2. Udzielone obie części nie przekroczą przewidzianych 50% wartości zamówienia podstawowego. UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone przy zachowaniu przesłanek wynikających z w/cyt przepisu tj. udzielone zostanie w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż przewidzianej w ogłoszeniu (50%) wartości zamówienia podstawowego (obliczone dla obu części) i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wobec tego przeprowadzono negocjacje z Wykonawcą w celu ustalenia warunków zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   Nazwa: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic - część 2 zamówienia uzupełniającego do umowy I.2710.31.1.2014

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • EKA-BRUK Zakład Brukarski spółka z o.o., Załęcze 7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.