eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Rozebranie posadzki z płytek na tarasie i wykonaniu nowej nawierzchni na tarasie oraz schodach tarasowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Wołomin: Rozebranie posadzki z płytek na tarasie i wykonaniu nowej nawierzchni na tarasie oraz schodach tarasowych
Numer ogłoszenia: 223461 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 22 7633000, faks 22 7633066.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozebranie posadzki z płytek na tarasie i wykonaniu nowej nawierzchni na tarasie oraz schodach tarasowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozebranie posadzki z płytek na tarasie i wykonaniu nowej nawierzchni na tarasie oraz schodach tarasowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTER Przedsiębiorstwo Budowlano - Produkcyjno -Usługowe, Lipiny Nowe, ul. Krzyżowa 26, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35764,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40394,41

  • Oferta z najniższą ceną: 40394,41 / Oferta z najwyższą ceną: 40394,41

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W trakcie prowadzenia robót, polegających na remoncie elewacji budynku Przedszkola nr 10 im. Misia Uszatka w Wołominie, w skład których wchodziło między innymi: wykonanie docieplenia budynku, wykonanie wyprawy elewacyjnej, czyszczenie i malowanie ślusarki, naprawa podłoża wraz z ułożeniem płytek ceramicznych przed wejściem głównym i na schodach głównych wejściowych, stwierdzono konieczność rozebrania istniejącej, popękanej, zniszczonej oraz wybrakowanej posadzki na tarasie i wykonanie nowej nawierzchni na tarasie i schodach tarasowych. Po dociepleniu ściany pod tarasem i wykonaniu wyprawy elewacyjnej na ścianie pod tarasem, woda z tarasu, dostaje się pod uszkodzone i wybrakowane płytki tarasowe, przeciekając do piwnicy, powodując zagrzybienie pomieszczeń oraz spływa z tarasu po ścianach pod tarasem, niszcząc nowo wykonaną elewację. W dniu 04.08.2014 r. wpłynęło do Burmistrza Wołomina pismo od Dyrekcji Przedszkola nr 10 - Pani Teresy Wosińskiej - wniosek o wykonanie nawierzchni tarasu, dodatkowe pismo zostało złożone przez Panią Dyrektor w dniu 11.08.2014 r. WRG rozpoczął procedurę zlecania w/w zamówienia z wolnej ręki, w ramach robót uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy - firmie Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Artur Piechotka, 06-100 Pułtusk, ul. Daszyńskiego 72. WRG przygotował protokół konieczności wykonania robót, Wykonawca jednak od dnia 12.08.2014 r. nie odbierał od Zamawiającego telefonów i nie odpisywał na maile, dotyczące robót uzupełniających. W dniu 15.09.2014 r. w trakcie rozmowy telefonicznej - Wykonawca wyraźnie określił, iż z powodów osobistych nie jest zainteresowany wykonaniem robót uzupełniających i odmawia współpracy w tym przedmiocie. W dniu 19.09.2014 r. wpłynął kolejny wniosek od Dyrekcji Przedszkola nr 10 - Pani Marii Wypych - o wykonanie nawierzchni na tarasie i schodach tarasowych. WRG pismem z dnia 29.09.2014 r. zwrócił się do Wykonawcy - Przedsiębiorstwa Usługowo - Handlowego Artur Piechotka, 06-100 Pułtusk, ul. Daszyńskiego 72, o ostateczne zajęcie stanowiska oraz określenie, czy firma Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Artur Piechotka posiada chęć i możliwość realizacji w/w robót. W sytuacji, gdy Wykonawca nadal nie jest zainteresowany wykonaniem robót uzupełniających, Zamawiający prosi o pisemną informację w tym zakresie, w sytuacji, gdy Wykonawca jest jednak w stanie wykonać w/w roboty, Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o przedstawieniu kosztorysu ofertowego, dotyczącego w/w zakresu robót. W ustalonym w piśmie terminie Wykonawca nie udzielił żadnej odpowiedzi. Dodatkowo WRG zwrócił się pismem z dnia 29.09.2014 r. do Projektanta - Pana Macieja Skibińskiego, o zajęcie stanowiska w sprawie zasadności wykonania nawierzchni z płytek na tarasie i schodach tarasowych. W odpowiedzi mailowej z dnia 08.10.2014 r. Projektant określił, iż: 1. z uwagi na liczne ubytki i spękania płytek ceramicznych pokrycia nawierzchni tarasu nad pomieszczeniami piwnicznymi przedszkola konieczne jest wykonanie robót budowlanych zapobiegających dekapitalizacji budynku oraz zabezpieczających użytkowników obiektu przed zagrożeniem potknięcia, upadku itp. na nawierzchnię tarasu. 2. roboty budowlane winny obejmować: rozbiórkę istniejącego pokrycia tarasu oraz uszkodzonych warstw posadzkowych, przygotowanie powierzchni pod nowe warstwy posadzkowe, wykonanie izolacji przeciwwodnej tarasu, wykonanie obróbek blacharskich krawędzi tarasu, wykonanie warstwy wyrównującej, przyklejenie nowych płytek nawierzchni tarasu oraz niezbędnych robót towarzyszących. W związku z powyższym, ponieważ zachodzi przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt 3 Ustawy PZP, tj. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia - ze względu na okres jesienny i zbliżające się deszcze, które spowodują m.in. zniszczenie wykonanej elewacji w okolicy tarasu. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 68 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz.907 z późn. zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.