eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hel › WYKONANIE MODERNIZACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU W OBIEKTACH ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO PUNKTU BAZOWANIA HEL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Hel: WYKONANIE MODERNIZACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU W OBIEKTACH ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO PUNKTU BAZOWANIA HEL
Numer ogłoszenia: 223435 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Punkt Bazowania Hel , ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 0-58 6757570, fax. 0-58 6757250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MODERNIZACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU W OBIEKTACH ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO PUNKTU BAZOWANIA HEL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej oraz wykonanie kanalizacji teletechnicznej w obiektach oddziału gospodarczego Punktu Bazowania Hel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt.3 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 6 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Firma przystępująca do przetargu musi spełniać warunki określone w ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 11 poz 95 z późniejszymi zmianami), ustawie o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz 740 z późniejszymi zmianami),oraz wydanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń. Firma powinna posiadać instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 podczas realizacji inwestycji w magazynach broni, amunicji, materiałów wybuchowych i innych obiektach podlegających szczególnej ochronie. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1; 2) aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie technicznej ochrony osób i mienia; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany przez właściwy organ potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania oferty); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 us.1 pkt.9 i pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem prac; 7)dokumenty potwierdzające odbycie kursu dla instalatorów i projektantów w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy S.A.4 (co najmniej po jednej osobie); 8) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 9) wykaz imienny osób przewidzianych do realizacji zadania zawierający: klauzule poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, numery poświadczeń bezpieczeństwa i termin ważności, numery i stopnie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego, zakres wykonywanych czynności (Zamawiający nie wymaga dołączenia kserokopii w/w dokumentów do oferty)- załącznik nr 3. Uwaga! Posiadanie licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego nie są wymagane dla pracowników fizycznych przewidzianych do realizacji zadania pkt.3 ppkt. 3.1.5 SIWZ. 10)oświadczenie, że Wykonawca posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (SKW lub ABW)- załącznik nr 4; 11) oświadczenie, że Wykonawca posiada kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.2005.208.1741) -załącznik nr 5; 12) wykaz wykonanych i wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług dla instytucji MON odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie - załącznik nr 6. Wymienione dokumenty urzędowe muszą być przedstawione w postaci oryginałów, lub kopii poświadczonych przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy w postaci podpisu i wpisu za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Punkt Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20 84-150 Hel.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Punkt Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20 84-150 Hel.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.