To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Wrocław: Dostawa artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiu:
Zadanie nr 1:
Dostawa papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu.
Zadanie nr 2:
Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 223422 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 188358 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiu: Zadanie nr 1: Dostawa papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiudo siedziby Zamawiającego wg aktualnego zapotrzebowania w okresie 16 miesięcy od podpisania umowy lub wyczerpania kwoty wartości zamówienia. Zadanie Nr 1: Dostawa papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu. 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, od poniedziałku do piątku od 8: 00 - 14:00. 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 16 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30- dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.1. Zadanie nr 2: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu- dostarczone tusze, kartridże, tonery oraz bębny światłoczułe muszą być w 100% materiałami oryginalnymi - zalecanymi przez producenta, nieregenowanymi oraz objętymi gwarancją 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, od poniedziałku do piątku od 8: 00 - 14:00. 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 16 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30-dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 21.12.56.90 - 21.12.56.90 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54913.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRIM PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15D /15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20648.00
- Oferta z najniższą ceną: 20648.00 oferta z najwyższą ceną: 22728.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPACT Sebastian Zarzycki, ul. Grota Roweckiego 164, 52-214 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34265.50
- Oferta z najniższą ceną: 34265.50 oferta z najwyższą ceną: 35602.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
- Remont drogi wojewódzkiej nr 439 na odcinku Brzostowo - Nowa Wieś Goszczańska w km 45+395 - 45+575. CPV 45000000-7.
- Remont drogi wojewódzkiej bez numeru - dawna DW 374 w m. Jawor na odcinku od ul. Żwirowej do ul. Wrocławskiej w km. 1+283 - 2+058 oraz wylotów skrzyżowania z drogą powiatową nr 2836D w Zębowicach.
- SZP/242-091/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy pomieszczeń w budynku A-3 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu dla Laboratorium Energetyki i Chemii Jądrowej"
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 11 WE WROCŁAWIU
- SZP/242-095/2024_Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych -wyposażenia pokoju 305c w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących III
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.