Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-06
Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego z podziałem na 3 części.
Numer ogłoszenia: 223388 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618018, 017, faks 022 5618017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego z podziałem na 3 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego z podziałem na 3 części. Część I: jednorazowa dostawa artykułów biurowych tj. koperta samoprzylepna, biała C- 6 ,teczka wiązana A- 4, tusz do pieczątek- niebieski,spinacz stalowy nie powlekany duży 50 mm, segregator A -4, skoroszyt tekturowy wzmocniony A -4, taśma klejąca jednostronna bezbarwna, rolka termoczuła do kalkulatora z drukarką, okładka do bindowania A-4(spód), folia do bindownia A - 4 bezbarwna, materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego (tonery- 25 szt.) -zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Część II: jednorazowa dostawa papieru kserograficznego A- 4 o gramaturze 80 g/m2 w ilości 1200 ryz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia . Część III: jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego(tonerów- 139 szt.) -zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa nastąpi do siedzib Zamawiającego pod niżej wskazane adresy: Część I i III pod adres: Izba Skarbowa w Warszawie, ul. A. Felińskiego 2B; 01-513 Warszawa, Część II pod adres: Izba Skarbowa w Warszawie- Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku ul. 1 Maja 10; 09-042 Płock 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, i każdej jego części zawarty jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1 Podmiotowe: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej(dla każdej części zamówienia) b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla: Części I: co najmniej 2 dostawy art. biurowych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego o wartości min. 8.000,00 zł., każda, Części II: co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego o wartości min. 6.000,00 zł., każda, Części III: co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego o wartości min. 25.000,00 zł., każda. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 10.000,00 zł. (dotyczy wszystkich części zamówienia), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 1.2 Przedmiotowe: Przez oferowane dostawy zapewniają realizacje przedmiotu zamówienia o parametrach jakościowo -eksploatacyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli właściwe wymagane oświadczenia lub dokumenty wymienione w Części VI SIWZ, metodą zero- jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1 Oświadczenie w oryginale z art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone przez zamawiającego w Części V SIWZ. 1.2 Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V SIWZ wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 1.2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepi-sy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Inne dokumenty. 2.1. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub nie będzie reprezentowany przez uprawnione osoby do reprezentacji wymienione we właściwym rejestrze. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: a) udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy, b) oferta będzie zawierać oświadczenie wymienione w części VI pkt 1.1 złożone przez: - ustanowionego pełnomocnika w imieniu wykonawców występujących wspólnie w zakresie spełniania łącznego warunków udziału w postępowaniu określonych w Części V pkt. 1.1 ppkt. 1 lit. a-c i pkt. 1.2 SIWZ, - każdego wykonawcę wchodzącego w skład konsorcjum w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Części V pkt 1.1 ppkt 2 SIWZ. c) dokument na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymieniony w Części VI pkt 1.2.1 dla, każdego partnera konsorcjum z osobna, d) Zamawiający nie dopuszcza zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją §. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.). 5. Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymienionych powyżej oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście-Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa lub na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 2B ; 01-513 Warszawa- Recepcja ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Dostawy materiałów biurowych
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.