eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › Przebudowa drogi gminnej nr 639041 S ul. Częstochowska w Krzepicach.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-09

Ogłoszenie nr 22336 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.

Krzepice: Przebudowa drogi gminnej nr 639041 S ul. Częstochowska w Krzepicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, typ operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361888


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366362


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzepice, krajowy numer identyfikacyjny 151398296, ul. ul. Częstochowska  13, 42-160   Krzepice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 175 172, faks 343 175 172, e-mail umig@krzepice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krzepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 639041 S ul. Częstochowska w Krzepicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ITR.271.032.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 639041 S ul. Częstochowska w Krzepicach". W zakres części projektowej wchodzi: 1.Projekt drogowy z uwzględnieniem odwodnienia należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesieniem granic pasa drogowego i projektowanymi liniami rozgraniczającymi. 2.Wypis i wyrys z rejestru gruntów dla działek drogowych. 3.Projekt stałej organizacji ruchu, 4.Kosztorys inwestorski w 2 egz. sporządzony w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysów inwestorskich ( Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.), 5.Przedmiar robót - szczegółowy, z określeniem sposobu wyliczeń ilości poszczególnych pozycji np. pokazanych na mapie zasadniczej lub w sposób opisowy. 6.Szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 7.Uzgodnienia ZUD oraz inne uzgodnienia i zatwierdzenia wymagane przepisami. 8.Uzyskanie stosownych decyzji / pozwoleń administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji, w tym: pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy obiekcie znajdującym się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych właściwemu organowi, innych wymaganych decyzji / pozwoleń. W zakres przebudowy drogi wchodzi: 1.Wymiana warstwy ścieralnej na całej szerokości ulicy na odcinku 999,0 m.; 2.Poprawa geometrii skrzyżowań ulic: Wiśniowej, Ustronnej i Ryły; 3.Budowa chodnika o szerokości 2,0m po południowej stronie drogi - 500,0 m wraz ze zjazdami do posesji; 4.Budowa miejsc parkingowych równoległych o wymiarach 6,0x2,5m po południowej stronie drogi - 35 szt.; 5.Remont nawierzchni chodnika oraz likwidacja opaski z płyt betonowych wraz z wymianą krawężników po północnej stronie drogi na odc. 0+310,00 - 0+480,00; 6.Przebudowa zatoki autobusowej po północnej stronie drogi, 7.Budowa zatoki autobusowej o szerokości 3,0m po południowej stronie drogi, 8.Cząstkowy remont chodnika po północnej stronie drogi - 120 m2, 9.Budowa obustronnych poboczy o szerokości 1,0m na odcinku 0+630,00 do końca opracowania, 10.Przebudowa skrzyżowania z ulicą Rolniczą polegającą na poszerzeniu jezdni w celu stworzenia pasów do lewoskrętu oraz prawoskrętu, 11.Przebudowa rowu przydrożnego w obrębie nowego skrzyżowania, 12.Budowa przepustu Dn500 w obrębie nowego skrzyżowania, oraz oczyszczenie pozostałych przepustów, 13.Odtworzenie starych i wyznaczenie nowych przejść dla pieszych, 14.Budowa odwodnienia drogi na odcinku od 0+022,50 - 0+608,50 za pomocą kanału deszczowego Dn300 o długości 586,0m i wpustów ulicznych ok. 26 sztuk. Zakres prac projektowych oraz robót budowlanych został określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane w zakresie konstrukcji drogi i odwodnienia pod kierownictwem kierownika budowy/kierownika robót w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (Dz..U. Z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowania tego obowiązku przez Zamawiającego zostały zawarte w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45232410-9, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1506358.87
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "LARIX" Sp. z o. o.,  larix.biuro@matrixpc.pl,  ul.Klonowa 11,  42-700,  Lubliniec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1446933.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1096893.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1446933.26
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40000.00 netto
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.