eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-17

POZYCJA 22335

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Maria Jezierska, ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax 062 5049701, e-mail: zp@zdm.kalisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zp@zdm.kalisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Kalisz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego ulic na terenie miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony. 3.2.Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45233221-4 - malowanie nawierzchni. 3.3.Miasto Kalisz zostało podzielone na trzy rejony, zgodnie z Rozdziałem IV - Wykaz ulic 3.4.Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: - Rejon I - 9.150 m2, - Rejon II - 8.550 m2, - Rejon III - 13.000 m2, 3.5.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie j.n.; -odnowa istniejącego oznakowania : w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy, -nowe oznakowanie do 31.10.2007r. 3.6.Oznakowanie poziome winno być zgodne z warunkami określonymi w \Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków drogowych poziomych i warunkach ich umieszczania na drogach\ stanowiącymi Załącznik nr 2 do \Szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach\ (Dz. U. załącznik do nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.)oraz \Szczegółową Specyfikacją Techniczną oznakowania poziomego\ - Rozdział VI. 3.7.Prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu oznakowania wyłącznie malowarkami hydrodynamicznymi lub pneumatycznymi z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych będącymi w posiadaniu Wykonawcy, z wykorzystaniem pojazdów oraz urządzeń zabezpieczających. 3.8.Wykonawca jest zobowiązany do 1/ prowadzenia dziennika wykonanych robót, 2/ zgłaszania inspektorowi nadzoru potrzeby wykonania niezbędnych robót w przypadku wystąpienia takich okoliczności, 3/ terminowego i sprawnego wykonywania poleceń Zamawiającego w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, 4/ zapewnienie czytelności oznakowania w okresie udzielonej gwarancji 5/ w przypadku stwierdzenia w trakcie dokonywanego przeglądu starcia oznakowania poziomego, Wykonawca robót jest zobowiązany do odtworzenia tego oznakowania w terminie 3 dni od daty stwierdzenia. 3.9.Wykonawca zorganizuje tak realizację przedmiotu zamówienia, aby prace były prowadzone na ulicach miasta Kalisza przy najmniejszym możliwym natężeniu ruchu pieszych i pojazdów tj. w godzinach wieczornych i nocnych, w dni powszednie po godz. 2000 a w szczególnych przypadkach później oraz w dniach wolnych od pracy, w godzinach uzgodnionych z inspektorem nadzoru; pod groźbą rozwiązania umowy. 3.10.Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego zrealizowane zostanie w całości z materiałów Wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 8.1 wykonawca zobowiązanyjest do: a/złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne oraz załączenia do oferty: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnych zaświadczeń właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego ulic na terenie miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony. 3.2.Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45233221-4 - malowanie nawierzchni. 3.3.Miasto Kalisz zostało podzielone na trzy rejony, zgodnie z Rozdziałem IV - Wykaz ulic 3.4.Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: - Rejon I - 9.150 m2, - Rejon II - 8.550 m2, - Rejon III - 13.000 m2, 3.5.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie j.n.; -odnowa istniejącego oznakowania : w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy, -nowe oznakowanie do 31.10.2007r. 3.6.Oznakowanie poziome winno być zgodne z warunkami określonymi w \Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków drogowych poziomych i warunkach ich umieszczania na drogach\ stanowiącymi Załącznik nr 2 do \Szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach\ (Dz. U. załącznik do nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.)oraz \Szczegółową Specyfikacją Techniczną oznakowania poziomego\ - Rozdział VI. 3.7.Prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu oznakowania wyłącznie malowarkami hydrodynamicznymi lub pneumatycznymi z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych będącymi w posiadaniu Wykonawcy, z wykorzystaniem pojazdów oraz urządzeń zabezpieczających. 3.8.Wykonawca jest zobowiązany do 1/ prowadzenia dziennika wykonanych robót, 2/ zgłaszania inspektorowi nadzoru potrzeby wykonania niezbędnych robót w przypadku wystąpienia takich okoliczności, 3/ terminowego i sprawnego wykonywania poleceń Zamawiającego w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, 4/ zapewnienie czytelności oznakowania w okresie udzielonej gwarancji 5/ w przypadku stwierdzenia w trakcie dokonywanego przeglądu starcia oznakowania poziomego, Wykonawca robót jest zobowiązany do odtworzenia tego oznakowania w terminie 3 dni od daty stwierdzenia. 3.9.Wykonawca zorganizuje tak realizację przedmiotu zamówienia, aby prace były prowadzone na ulicach miasta Kalisza przy najmniejszym możliwym natężeniu ruchu pieszych i pojazdów tj. w godzinach wieczornych i nocnych, w dni powszednie po godz. 2000 a w szczególnych przypadkach później oraz w dniach wolnych od pracy, w godzinach uzgodnionych z inspektorem nadzoru; pod groźbą rozwiązania umowy. 3.10.Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego zrealizowane zostanie w całości z materiałów Wykonawcy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na poszczególne rejony wynosi: Rejon I - 3 000,00 zł, Rejon II - 3 000,00 zł, Rejon III - 3 000,00 zł, 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami.). 3.Wadium w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 48 1160 2202 0000 0000 42182912, a potwierdzenie wniesienia załączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uznaje złożenie polecenia dokonania przelewu na konto Zamawiającego przed terminem złożenia oferty. 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie Wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą; 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3/Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie Wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 7.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot Wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8.Jeżeli Wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a)nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, b)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c/posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: -dysponowanie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, a obejmującymi malowarki hydrodynamiczne lub pneumatyczne z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych, pojazdy oraz urządzenia zabezpieczające; -wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,w warunkach miejskich, minimum 3 zadań polegających na wykonaniu oznakowania poziomego o zakresie rzeczowym minimum 5000 m2 w każdym roku (łącznie 15.000m2), niezależnie od tego czy oferta obejmować będzie jeden, dwa lub trzy rejony. d)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej e/ udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 6 miesięcy od daty odbioru wykonanego zakresu robót f/ zaakceptowanie 21 dniowego terminu płatności faktur Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert: 18.1. Dla każdego z rejonów prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 18.2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium: - najniższa cena - 100%, 18.3. Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie w/w kryterium w skali 0-100 punktów, 18.4. Kryterium ceny zostanie ocenione w oparciu o stosunek kryterium z najkorzystniejszej oferty do oferty ocenianej i iloczyn wagi procentowej kryterium i maksymalnej możliwej do uzyskania liczby punktów tj. 100. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.Opis warunków udziału w postępowaniu. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a)nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, b)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: -dysponowanie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia,a obejmującymi malowarki hydrodynamiczne lub pneumatyczne z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych, pojazdy oraz urządzenia zabezpieczające; -wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,w warunkach miejskich, minimum 3 zadań polegających na wykonaniu oznakowania poziomego o zakresie rzeczowym minimum 5000 m2 w każdym roku (łącznie 15.000m2), niezależnie od tego czy oferta obejmować będzie jeden, dwa lub trzy rejony. d)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej e/ udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 6 miesięcy od daty odbioru wykonanego zakresu robót f/ zaakceptowanie 21 dniowego terminu płatności faktur 8.2. W celu oceny spełnienia warunków określonych w punkcie 8.1 wykonawca zobowiązany jest do: a)złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne oraz załączenia do oferty: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnych zaświadczeń właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuj potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz załączenia do oferty: -wykazu posiadanych przez Wykonawcę narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, a obejmujących: obejmującymi malowarki hydrodynamiczne lub pneumatyczne z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych, pojazdy oraz urządzenia zabezpieczające zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), -wykazu wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, w warunkach miejskich, minimum 3 zadań polegających na wykonaniu oznakowania poziomego o zakresie rzeczowym minimum 5000 m2 w każdym roku (łącznie 15.000m2), niezależnie od tego czy oferta obejmować będzie jeden, dwa lub trzy rejony (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty wydane przez zarządców ulic, na terenie których zrealizowano zamówienie polegające na wykonaniu oznakowania poziomego, potwierdzające że prace te zostały wykonane należycie. d)złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz załączenia do oferty kserokopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościgospodarczej. Uwaga: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić dokumenty odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. Uwaga: dokumenty nie wymagane niniejsza specyfikacja nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl/news.htm. Opłata: 12 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: na konto Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 12:15, sekretariat Zarządu Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wykonanie i odnowę oznakowania poziomego cienkowarstwowego na ulicach miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony. 1) Krótki opis: 3.4. Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: - Rejon I - 9.150 m2 - Rejon II - 8.550 m2 - Rejon III - 13.000 m2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego ulic na terenie miasta Kalisza z podziałem na trzy rejony. Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45233221-4 - malowanie nawierzchni. Miasto Kalisz zostało podzielone na trzy rejony, zgodnie z Rozdziałem IV - Wykaz ulic Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: - Rejon I - 9.150 m2 - Rejon II - 8.550 m2 - Rejon III - 13.000 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.