eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olza › REMONT BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W OLZIE PRZY UL. SZKOLNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-18

Olza: REMONT BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W OLZIE PRZY UL. SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 223343 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wiejski Dom Kultury w Olzie , ul. Szkolna 7, 44-353 Olza, woj. śląskie, tel. 32 4511112, faks 32 4511112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W OLZIE PRZY UL. SZKOLNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tematem projektu jest remont Wiejskiego Domu Kultury w Olzie. Remontowany budynek jest częściowo podpiwniczony, piętrowy, kryty dachem wielospadowym płaskim. Wysokość remontowanego budynku: 8,40 m. Budynek na rzucie zbliżonym do kwadratu. Zarys budynku na poszczególnych kondygnacjach nie ulega zmianom. Zestawienie powierzchni i kubatur: powierzchnia użytkowa podstawowa - 374,74 m2; powierzchnia użytkowa pomocnicza - 123,48 m2; powierzchnia ruchu - 71,51 m2; powierzchnia całkowita - 731,28 m2; powierzchnia zabudowy - 342,55 m2; kubatura - 2254,00 m2. Zamówienie obejmuje: wymianę skorodowanej stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej z dostosowaniem do wymaganych dla budynków użyteczności publicznej wymiarów, wykonaniu okładziny z płytek ceramicznych w miejscach koniecznych, odnowieniu podłóg, ścian i stropów, wymianie grzejników i instalacji c.o., wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej w pomieszczeniach WC piętra i parteru, przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych, wydzieleniu pomieszczenia biurowego ścianką z przebudową instalacji elektrycznej, wydzieleniu ścianką komunikacji w pomieszczeniu dyrektora, zdemontowaniu starej i wykonaniu nowej instalacji odgromowej oraz wymianie i zabezpieczeniu pokrycia dachu, obróbek blacharskich ścianek attykowych i orynnowania budynku, budowę pochylni przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, roboty ociepleniowe wraz z robotami niezbędnymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • - wymianę skorodowanej stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej z dostosowaniem do wymaganych dla budynków użyteczności publicznej wymiarów, wykonaniu okładziny z płytek ceramicznych w miejscach koniecznych, odnowieniu podłóg, ścian i stropów, wymianie grzejników i instalacji c.o., wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej w pomieszczeniach WC piętra i parteru, przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych, wydzieleniu pomieszczenia biurowego ścianką z przebudową instalacji elektrycznej, wydzieleniu ścianką komunikacji w pomieszczeniu dyrektora, zdemontowaniu starej i wykonaniu nowej instalacji odgromowej oraz wymianie i zabezpieczeniu pokrycia dachu, obróbek blacharskich ścianek attykowych i orynnowania budynku, budowę pochylni przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, roboty ociepleniowe wraz z robotami niezbędnymi - do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się doświadczeniem w remontach budynków użyteczności publicznej w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną z zakresu i wielkości do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość kosztorysu ofertowego z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się doświadczeniem w remontach dachów o podobnej powierzchni i konstrukcji do przedmiotu zamówienia, oraz wykazał się doświadczeniem w termomodernizacji budynków o podobnej kubaturze jak przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi elektrycznymi, oraz 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dostarczonych dokumentach, metodą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie z art 22 ust 1 ustawy p.z.p. 2. Oferta wykonawcy. 3. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty (w oryginale) jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 4. Umowa konsorcjum - jeżeli dotyczy. 5. Kosztorys ofertowy opracowany na bazie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i odbioru robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany : a) wad w dokumentacji projektowej lub innych braków w dokumentacji budowy przekazanej przez Zamawiającego, b) wystąpienia warunków atmosferycznych, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, c) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, d) koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, e) konieczności wprowadzenia zmian polegających na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologi, f) kolizji z infrastrukturą podziemną, której nie ujęto w dokumentacji technicznej stanowiącej podstawę wyceny, g) konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub rezygnacji z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy, h) możliwości wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiającego, i) zmiana stawki VAT. Warunki zmian: a) zmiana może być inicjowana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego a strona wnioskująca zobowiązana jest do jej szczegółowego uzasadnienia oraz wskazania postawy prawnej i umownej, b) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy, c) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych, d) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, e) zmiana musi być dokonywana jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl - w zakładce Jednostki Organizacyjne - Wiejski Dom Kultury w Olzie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wiejski Dom Kultury w Olzie, ul. Szkolna 7, 44-353 Olza, biuro I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Wiejski Dom Kultury w Olzie, ul. Szkolna 7, 44-353 Olza, biuro I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane jest dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013. Środki zabezpieczone na realizację I etapu remontu wynoszą 44.000,00 zł, etap II i III zostanie sfinansowany ze środków budżetu na 2011 rok.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.