eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/14/2015 ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Opole: P/14/2015 ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Numer ogłoszenia: 223342 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183218 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/14/2015 ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu technicznego Zamawiającego środków higienicznych i czystości mieszczącego się przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole z podziałem na 12 zadań: Zadanie I- Środki czystości ZWYKŁE; Zadanie II - Profesjonalne środki do utrzymania czystości i konserwacji powierzchni w ramach tego zadania Zamawiający wymaga: - aby pozycje od 1-3 wskazane w Załączniku nr 1A były kompatybilne ze sobą i z preparatem z pozycji 5, czyli pochodziły od jednego producenta - aby pozycje od 4-7 wskazane w Załączniku nr 1A były kompatybilne ze sobą, czyli pochodziły od jednego producenta; - w ramach tego zadania do pozycji 4, 5, 6, i 7, Zamawiający na czas trwania umowy wymaga dostarczenia bezpłatnie 15 szt. automatycznych systemów. W skład każdego systemu wchodzi urządzenie umożliwiające podłączenie 4 preparatów i dozowanie ich w stężeniu od 0,1% oraz 3 zamykane na klucz pojemniki na 1 l. butelki z koncentratem uniemożliwiającym dostęp do koncentratu osobom postronnym oraz 15 szt. zalaminowanych planów higieny; - Do poz. 6 Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia bezpłatnie 20 butelek o pojemności 650 ml ze spryskiwaczem wraz z naklejkami opisującymi roztwór roboczy. UWAGA: Systemy dozujące i pojemniki będą dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazane przez Zamawiającego miejsca do 10 dni od dnia podpisania umowy lub nie później niż na 2 dni przed pierwszą dostawą zakupionych środków. Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH 1907/2006. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów. Zadanie III- Mopy i pady; Zadanie IV - Środki czystości do kuchni - w ramach tego zadania Zamawiający wymaga: - pozycje 1- 5 powinny być ze sobą kompatybilne czyli pochodzić od jednego producenta; - do pozycji 3 i 4 Zamawiający wymaga dostarczenia na czas trwania umowy automatycznego systemu do pianowego mycia i dezynfekcji powierzchni z ok. 15m wężem i pistoletem pianotwórczym umożliwiającego podłączenie 2 preparatów i dozowanie gotowych roztworów. Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów REACH 1907/2006. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów Zadanie V - Worki; Zadanie VI - Ręczniki , papier toaletowy i prześcieradła jednorazowe; Zadanie VII - Mydło w pianie, ręcznik w roli KC, mydło w saszetkach; Zadanie VIII - Ręcznik papierowy w rolach do automatycznych dozowników MERIDA; Zadanie IX - Dezynfekcja sanitariatów; Zadanie X - Ścierki do kuchni; Zadanie XI - Preparat do udrażniania rur; Zadanie XII - płynny preparat do mycia i płukania basenów i kaczek szpitalnych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferentów do uzupełnienia dodatkowych dokumentów lub prezentacji oferowanych produktów w siedzibie Zamawiającego w celu potwierdzenia ich zgodności z SIWZ. 2. Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie zaoferowanego asortyment 3. Termin wykonania całości zamówienia: sukcesywnie przez 24 miesiące od daty obowiązywania umowy nie wcześniej niż: Umowa obowiązuje dla zadań: I-IV, VI - VIII X-XII od dnia 24.08.2015 r. Umowa obowiązuje dla zadania V od dnia 22.08.2015 r. Umowa obowiązuje dla zadania IX od dnia 21.08.2015 r. 4. Zamawiający informuje, iż wskazana data rozpoczęcia realizacji umowy dla wszystkich pakietów jest tylko datą przewidywaną rozpoczęcia realizacji zamówienia. 5. Termin realizacji zamówień cząstkowych: maksymalnie do 3 dni roboczych od godz. 8:00 do godz. 12:00 od złożenia przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego w formie telefonicznej lub pisemnej w tym też dopuszczalne jest nadanie zamówienia faksem. Wybór sposobu składania zamówienia należy do Zamawiającegou przed pierwszym użyciem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.82.00.00 - Środki organiczne powierzchniowo czynne 39.82.10.00 - Środki czyszczące zawierające amoniak 39.82.20.00 - Alkaliczne środki czyszczące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.11.00 - Środki rozpuszczające oleje 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Środki czystości ZWYKŁE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURTOWNIA BIS spółka jawna Mieczysław Bojkowski, Jacek Sopel, ul. Podolska 2, 48-303 NYSA, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17383,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14305,28

  • Oferta z najniższą ceną: 14305,28 / Oferta z najwyższą ceną: 23632,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Profesjonalne środki do utrzymania czystości i konserwacji powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp.z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103459,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124646,85

  • Oferta z najniższą ceną: 124646,85 / Oferta z najwyższą ceną: 124646,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Środki czystości do kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp.z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26628,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31494,15

  • Oferta z najniższą ceną: 31494,15 / Oferta z najwyższą ceną: 31494,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Worki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST J. Hadasik, M. Helbig, ul. Powstańców śl. 11, MIKOŁÓW, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44574,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49667,40

  • Oferta z najniższą ceną: 49667,40 / Oferta z najwyższą ceną: 50573,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Mydło w pianie, ręcznik w roli KC, mydło w saszetkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp.z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 KOBIERZYCE, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70510,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84199,65

  • Oferta z najniższą ceną: 84199,65 / Oferta z najwyższą ceną: 84199,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Ścierki do kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DABEX Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o., ul. Żelazna 4, RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2830,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2328,64

  • Oferta z najniższą ceną: 2328,64 / Oferta z najwyższą ceną: 3222,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Preparat do udrażniania rur

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURTOWNIA BIS spółka jawna Mieczysław Bojkowski, Jacek Sopel, ul. Podolska 2, 48-303 NYSA, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4514,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Płynny preparat do mycia i płukania basenów i kaczek szpitalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3, 55-040 KOBIERZYCE, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7776,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7776,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.