eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Domu Kultury pełniącym funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Warszawa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Domu Kultury pełniącym funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Numer ogłoszenia: 223326 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Domu Kultury pełniącym funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Domu Kultury pełniącym funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną. 1. Informacje ogólne o inwestycji. 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji. Teren inwestycji położony przy ul. Kajakowej/Puławskiej, działka nr ewid. 163/5, 163/8, 163/9 z obrębu 1-09-34 w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawa. Dojazd i dojście od ul. Kajakowej. Docelowo wjazd na teren inwestycji ze zrealizowanego zjazdu z ul. Puławskiej, wyjazd na ul. Kajakową. Działki stanowią własność m. st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania. Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji Budowa Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa posiada Decyzję Nr 234/D/10 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 21.07.2010 r. o pozwoleniu na budowę, zmienioną Decyzją Nr 271/D/14 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 04.09.2014 r. oraz Decyzją Nr 67/D/15 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 20.03.2015 r. -stanowiące załączniki odpowiednio nr 1, 2, 3 do SIWZ. Na podstawie w/w decyzji administracyjnych wykonane zostały: a) przebudowa drenażu; b) budowa fragmentu zjazdu z ulicy Puławskiej; c) budowa placu zabaw. Ponadto Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji inwestycji objętej pozwoleniem na budowę zmienił lokalizację budynku. Projektowany pierwotnie w części południowej budynek Domu Kultury został przeniesiony do części północnej, a jego usytuowanie realizowane będzie w zwierciadlanym odbiciu względem pierwotnego projektu. Budynek jest realizowany według dokumentacji: a) pierwotnej zatwierdzonej decyzją nr 234/D/10 z dnia 21.07.2010 r. - załącznik nr 4 do SIWZ; b) aktualizowanej i dostosowanej na potrzeby zwierciadlanego odbicia dokumentacji wykonawczej sporządzonej przez firmę ARTINEX - załącznik nr 5 do SIWZ. Infrastruktura zewnętrzna i układ drogowy będą realizowane na podstawie dokumentacji zrealizowanej przez firmę KKAD i Grafit Architekci zatwierdzonej decyzją zamienną nr 67/D/15 z dnia 20.03.2015 r. - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres nadzorowanej inwestycji obejmuje: 2.1. Przygotowanie terenu budowy, usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; 2.2. Budowa budynku Domu Kultury o parametrach: - powierzchnia zabudowy: 964,32 m2; - powierzchnia użytkowa: 1 612,24 m2; - kubatura: ok. 9 559,63 m3; - liczba kondygnacji: 2; - budynek bez podpiwniczenia; 2.3. Budowa wiaty śmietnikowej; 2.4. Budowa infrastruktury zewnętrznej: - budowa przyłącza wodociągowego; - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej; - budowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnymi; - budowa instalacji gazowej; - budowa oświetlenie zewnętrznego oraz kabla zasilającego budynek; - budowa układu drogowego - dowiązanie do zrealizowanego fragmentu zjazdu z ul. Puławskiej wraz z zabezpieczeniem sieci wodociągowej i gazowej oraz wprowadzeniem oznakowania stałej organizacji ruchu; - budowa parkingów i chodników z dowiązaniem do istniejącego chodnika przy placu zabaw; 2.5. Zagospodarowania terenu, nasadzenia drzew, wysianie trawy i montaż drobnych form architektonicznych. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy sprawującego nadzór inwestorski: 3.1. Pełny zakres ujęty w ustawie z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn: Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.), tj.: a) reprezentowanie inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawdzanie zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych itp. oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad; 3.2. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego; 3.3. Bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym), potwierdzane wpisami w dzienniku budowy; 3.4. Prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym; 3.5. Zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu ze Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 3.6. Udział w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów części inwestycji określonych w umowie z wykonawcą robót wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych; b) udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi; c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru; 3.7. Wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji tj: przerwanie, inwentaryzacja itp.; 3.8. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych co najmniej raz w tygodniu, a także innych na wezwanie Zamawiającego. Uwaga: Realizacja inwestycji na etapie początkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: III.1.1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy). Szczegółowe informacje i wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 22 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej dwie usługi polegające na nadzorze nad budową2 budynku3 o kubaturze każdego budynku3 nie mniejszej niż 7 000 m3. 1 Za wykonaną usługę sprawowania nadzoru inwestorskiego Zamawiający uzna taką usługę, która została oceniona przez Zamawiającego jako wykonana w sposób należyty a nadzorowany obiekt ukończony i oddany do użytkowania. 2 Pod pojęciem budowy należy rozumieć budowę w zrozumieniu art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). Zamawiający dopuszcza roboty budowlane związane rozbudową/odbudową/nadbudową istniejących budynków, jeżeli kubatura nowo powstałej części budynku (tj. rozbudowy/odbudowy/nadbudowy budynku) była nie mniejsza niż 7 000m3. 3 Pod pojęciem budynku należy rozumieć budynek sklasyfikowany w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. (Dz.U. nr 112 poz. 1316 ze zm.) do grup: 112 (budynki o dwóch mieszkaniach i wielomieszkaniowe); 113 (budynki zbiorowego zamieszkania); 121 (hotele i budynki zakwaterowania turystycznego); 122 (budynki biurowe); 126 (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: a) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych i konstrukcyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., Nr 1409 z późn. zm); oraz b) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., Nr 1409 z późn. zm); oraz c) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., Nr 1409 z późn. zm); oraz d) wyznaczoną do sprawowania funkcji inspektora nadzoru robot drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., Nr 1409 z późn. zm); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) 1. Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokument musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1. 3. Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2. Ogłoszenia. Zamawiający uzna za wystarczające wskazanie w Wykazie wykonanych głównych usług i załączenie dowodów usług w liczbie potwierdzającej spełnianie warunku udziału w postępowaniu. III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.6.4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 2. Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy. 3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dokument (odpowiedni) o którym mowa w pkt III.4.4) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w § 2 ust. 2 oraz § 5 ust. 4 wzoru umowy a także w zakresie: 1. Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy. 2. Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji (zaniechania) z wykonania części zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, POK. NR 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Ewa Szarzyńska - główny specjalista w Wydziale Infrastruktury tel.: 22/443-72-24 fax 22/ 443-72-20 e-mail: asedzimierz@ursynow.pl - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Piotr Magiera - inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych tel.: 22/ 443-73-34, fax: 22/ 443-73-32 e-mail: zam_publ@ursynow.pl 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.09.2015 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 524a.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.