To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Suwałki: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suwałkach na 2014 rok
Numer ogłoszenia: 22330 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 528240 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suwałkach na 2014 rok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Część I. Dostawa papieru do ploterów w 2014 r. Część II. Dostawa materiałów biurowych w tym papieru do kserokopiarek w 2014 r. 2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2 i nr 3 do siwz. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4.Dla cz. 1 dostawy będą realizowane w trzech etapach określonych w załączniku nr 2 do siwz. Dla cz. 2 dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 6.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 7.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 8.Każda zamówiona partia towaru dostarczona będzie do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni do chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie pisemnej, faksem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru do ploterów w 2014 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Canon Polska Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14428,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14884,52
Oferta z najniższą ceną: 14884,52 / Oferta z najwyższą ceną: 14884,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych w tym papieru do kserokopiarek w 2014 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K.Olszewska-Piotrowska, M.Tyrała Sp. j., ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72740,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70653,33
Oferta z najniższą ceną: 70653,33 / Oferta z najwyższą ceną: 94710,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz kanałów technologicznych na terenie miasta Suwałki
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części:
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Dostawa odzieży mundurowej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji do magazynu-archiwum Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Kazimierzowskiej 60 w Warszawie
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.