eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. BeneficjentUrząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Olsztyn: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Beneficjent: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Numer ogłoszenia: 223294 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie , Al. Piłsudskiego 64 B, 10-450 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5372800, 5372823, faks 89 5372801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uppo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Beneficjent: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Sprzedawca - fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1,5 miesiąca, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: sierpień 2014 roku. CZĘŚĆ II - Kadry i płace. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : sierpień 2014 roku. CZĘŚĆ III - Tapicer. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Dobrym Mieście. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : wrzesień 2014 roku. CZĘŚĆ IV- Magazynier z obsługą programu magazynowego i uprawnieniami operatora wózków jezdniowych. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 9 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1,5 miesiąca, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : wrzesień 2014 roku. CZĘŚĆ V - Kasjer kas fiskalnych z obsługą programu sprzedaży. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 15 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1 miesiąc, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2014 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.). Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. wpisu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ponadto Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca zaktualizował na 2014 rok wpis w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym dla siedziby Instytucji Szkoleniowej poprzez elektroniczną bazę udostępnioną przez Wojewódzki Urząd Pracy. Posiadanie uprawnień do realizacji szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych. Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. zgody - załącznik nr 5A do SIWZ- dotyczy CZĘŚCI IV

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg załącznika nr 4 metodą warunku granicznego SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I - Sprzedawca - fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko z kasą fiskalną oraz stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym lub przenośnym typu laptop i z dostępem do Internetu oraz programu do fakturowania. CZĘŚĆ II - Kadry i płace. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia na zajęciach praktycznych musi mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym lub przenośnym typu laptop i z dostępem do Internetu oraz niezbędnych programów do realizacji zajęć praktycznych z ww. zakresu. CZĘŚĆ III - Tapicer. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Zajęcia praktyczne w wymiarze 150 godzin muszą być realizowane w formie praktyki w przystosowanym do tego typu zajęć pomieszczeniu (warsztacie, hali fabrycznej) wyposażonym m.in. w stoły tapicerskie, miarki, wykałaczki, pistolety tapicerskie i materiały tapicerskie. CZĘŚĆ IV- Magazynier z obsługą programu magazynowego i uprawnieniami operatora wózków jezdniowych. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi mieć stanowisko komputerowe (z komputerem stacjonarnym lub przenośnym typu laptop) z dostępem do Internetu oraz programu magazynowego. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia plac manewrowy, na którym odbywać się będą zajęcia praktyczne z jazdy wózkami. Wykonawca musi zapewnić minimum 3 wózki jezdniowe z napędem silnikowym, które będą do dyspozycji uczestników przez cały okres realizacji zajęć praktycznych, co oznacza, że uczestnicy szkolenia w trakcie zajęć praktycznych z ww. zakresu będą odbywać jazdę na 3 wózkach jezdniowych po placu manewrowym. CZĘŚĆ V- Kasjer kas fiskalnych z obsługą programu sprzedaży. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko z kasą fiskalną oraz samodzielne stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym lub przenośnym typu laptop i z dostępem do Internetu oraz programu do sprzedaży. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ (dotyczy części I, II, III, IV,V) uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. W załączniku nr 7 do SIWZ również należy wykazać podstawę dysponowania zasobami (np. własność, umowa najmu, dzierżawa, umowa użyczenia itp.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I -Sprzedawca - fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają kwalifikacje; doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: obsługi sprzedaży, - obsługi kas fiskalnych ( zajęcia teoretyczne i praktyczne),- obsługi programów komputerowych ( Ms Word, Ms Excel),- obsługi programu do fakturowania,- umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZĘŚĆ II - Kadry i płace. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: kadr i płac, - obsługi programów komputerowych ( Ms Word, Ms Excel),- obsługi komputerowych programów kadrowo - płacowych ( w tym PŁATNIK), - umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZĘŚĆ III - Tapicer. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: tapicerowania ( zajęcia teoretyczne), w przypadku zajęć praktycznych - wymaga się wykazania co najmniej 2- letniego doświadczenia wykładowcy w zakresie tapicerowania, - umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZĘŚĆ IV- Magazynier z obsługą programu magazynowego i uprawnieniami operatora wózków jezdniowych.Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: obsługi magazynu, - obsługi wózka jezdniowego ( zajęcia teoretyczne i praktyczne), obsługi programów komputerowych( Ms Word, Ms Excel), obsługi komputerowego programu magazynowego, umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZĘŚĆ V- Kasjer kas fiskalnych z obsługą programu sprzedaży. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: - obsługi kas fiskalnych, -obsługi komputera ( podstawowe programy komputerowe), obsługi programu komputerowego do sprzedaży, umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ (dotyczy części I, II, III, IV,V) uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy -załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Ustawy - załącznik nr 4, - Oświadczenie o posiadaniu zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.)-załącznik nr 5, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na niezbędnych zasobach tych podmiotów, -Program szkolenia (załącznik nr 8),- Kalkulacja kosztów-( załącznik nr 9), - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (ma być ono przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii potwierdzonej notarialnie) -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego , -listy referencyjne z podaniem nazwy szkoleń, wystawione przez Zamawiających, na których zlecenie realizowane były usługi, potwierdzające należyte wykonanie szkoleń z zakresu: sprzedawcy z obsługą kas fiskalnych z obsługą komputera (fakturowanie) - CZ.I, kadr i płac (CZ. II), tapicerowania (CZ.III), magazyniera z obsługą wózka jezdniowego ( CZĘŚĆ IV), kasjera kas fiskalnych z obsługą komputera ( CZĘŚĆ V). Decyzja przyznająca akredytację na szkolenie będące przedmiotem zamówienia przyznawana przez Kuratorium Oświaty lub Certyfikat Jakości Usług ISO 9001. Wykonawca dołącza dokument, w przypadku, gdy otrzymał ww. akredytację lub gdy posiada ww. certyfikat i chce otrzymać przy ocenie dodatkowy punkt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

CZĘŚĆI: I- V- Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. W przypadku, gdy nastąpią okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć (zdarzenia losowe lub inne, np. choroba wykładowcy), powodujące konieczność ustalenia nowego terminu, zmiana zostanie uwzględniona przy założeniu, że zajęcia zostaną odpracowane w nowym terminie. Ustalenia będą wymagały formy pisemnej, nie później niż w dniu zaistnieniem zdarzenia. W przypadku wystąpienia innych zmian (np. harmonogramu, materiałów szkoleniowych lub miejsca odbywania szkolenia) wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, fakt wprowadzenia zmian musi być poprzedzony pisemną zgodą Zamawiającego, tj. Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Warunkiem jest, aby wprowadzane zmiany były zgodne z SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby uwzględnione w tym wykazie będą posiadać co najmniej równorzędne kwalifikacje i doświadczenie, a zmiana nie wpłynie na jakość oraz koszt szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppo.olsztyn.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 31, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 25, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Beneficjent - Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca - fakturzysta z obsługą komputera i kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1,5 miesiąca, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: sierpień 2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kadry i płace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : sierpień 2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tapicer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Dobrym Mieście. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : wrzesień 2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - Magazynier z obsługą programu magazynowego i uprawnieniami operatora wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 9 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1,5 miesiąca, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : wrzesień 2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kasjer kas fiskalnych z obsługą programu sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 15 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1 miesiąc, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.