eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem. Nr sprawy RAP.272.54.2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Wrocław: Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem. Nr sprawy RAP.272.54.2014
Numer ogłoszenia: 223282 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106127 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem. Nr sprawy RAP.272.54.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. Przez dostawę Zamawiający rozumie również zainstalowanie oraz uruchomienie przedmiotu umowy. 2.Miejscem dostarczenia oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: Pracownia Mikroskopii Elektronowej, ul. Kożuchowska 5B, 50-375 Wrocław. a) Zamawiający może zmienić miejsce dostawy na terenie miasta Wrocław w drodze jednostronnego oświadczenia. Oświadczenie w tym zakresie nie wymaga zachowania formy aneksu do umowy. 3. Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego usunąć wszelkie usterki. 4.Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. 5.Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: -instrukcja obsługi dla użytkownika, -karta gwarancyjna przedmiotu umowy, -deklaracja zgodności z normami CE (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6.Wykonawca swoim staraniem i kosztem przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. 7.Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcznej gwarancji. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy okresu rękojmi. 8.Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Okres rękojmi liczony jest od dnia, w którym rozpoczyna swój bieg okres gwarancji, jakości. 9.W przypadku wystąpienia wady uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 10.Zamawiający zgodnie z art. 36b ust 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.10.00 - Wirówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERAZET S.A., ul. J.Krauthofera 36, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20612,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16956,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18261,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.