eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2006 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-28

POZYCJA 22325

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2006 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, do kontaktów: Krzysztof Mączarowski, ul. Smolenia 35, II piętro, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 39 69 716, fax 032 39 69 705, e-mail: zamówienia@mzdim.bytom.pl, www.mzdim.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2006r. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2006r. - na wskazanie Zamawiającego, w cenach jednostkowych. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia całości lub części niniejszego zamówienia podwykonawcom. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Na terenie Gminy Bytom. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: pow. 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 z późń. zm.), tj. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki stawiane przystępującym do przetargu: 1) Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w zakresie realizacji zadań określonych niniejszym zamówieniem, tj. wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie bieżącego utrzymania nawierzchni chodników (obejmującą remont nawierzchni chodników) o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto oraz przedstawić dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie; 2) Wykonawca winien posiadać narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia, w szczególności: płyta zagęszczająca, ubijak stopowy, walec chodnikowy, przecinarka do asfalto-betonu i elementów betonowych 3) Wykonawca winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 z późń. zm.); 4) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1a), 2) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je oraz oświadczenie, że zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1a), 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1b), 4) aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, 5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami oraz opłatami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z cz. III pkt 2 ppkt 3), 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 2.), zgodnie z warunkiem określonym w cz. III pkt 2 ppkt 2, 9) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkiem określonym w cz.III pkt 2 ppkt 1 , 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z warunkiem określonym w cz. III pkt 2 ppkt 4, 11) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa, 12) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 13) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 14) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15) dowód wniesienia wadium w terminie, 16) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 8). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4,5,6 i 14 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne alboż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt 4,5,6,13 i 14 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy działający wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymienione w cz. III pkt 4 od ppkt 3 do ppkt 6 oraz ppkt 11, 13 i 14 SIWZ. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółek cywilnych).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa (brutto) - 100% 8. Sposób obliczania wartości punktów uzyskanych przez Wykonawcę. Kryterium 1 : Cena ofertowa (brutto) Skala pkt : 0 - 100 Pb = Cn / Cb x 100 gdzie : Pb - suma punktów badanej oferty, Cn - cena brutto najniższej oferty (wg oceny punktowej)* Cb - cena brutto badanej oferty (wg oceny punktowej)* */ ocena punktowa będzie wyliczona wg następującego wzoru : C = { [ suma Cj (od poz. 2-5, od poz. 13-18, od poz.20-22 i od poz. 25-32) x 0,6] } + + { [suma Cj (poz. 1, od poz. 6-12 i poz.19) x 0,3] } + + { [ suma Cj (poz. 23, poz. 24, od poz.33-42) x 0,1] } gdzie: C - ocena punktowa badanej oferty, Cj - ocena jednostkowa dla odpowiedniego rodzaju robót zgodnego z załącznikiem A Cj - ocena jednostkowa dla odpowiedniego rodzaju robót zgodnego z załącznikiem A (formularz ofertowy). Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.06.2006, cena - 117,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.06.2006, godzina 10:15, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (I piętro - pok. nr 4).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.