eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paradyż › Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Paradyż: Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż
Numer ogłoszenia: 223241 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199369 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, woj. łódzkie, tel. 044 758-40-81, faks 044 7584024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części oznaczone cyframi rzymskimi I, II i III: a) Część I zamówienia - sprzęt RTV, AGD, ICT i inny; b) Część II zamówienia - meble, wyposażenie, sprzęt BHP oraz rolety okienne; c) Część III zamówienia - zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 5. Na daną część przedmiotu zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie. 7. Część I zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a) wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach dla oddziałów przedszkolnych, b) doposażenia kuchni dla oddziałów przedszkolnych, c) sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych i kserokopiarek dla oddziałów przedszkolnych. 8. Część II zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż: a) mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych, b) wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych, c) mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych dla oddziałów przedszkolnych, d) doposażenia kuchni dla oddziałów przedszkolnych, e) wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych, f) rolet okiennych dla oddziałów przedszkolnych. (Montaż dotyczy wszystkich mebli wymagających zmontowania, jak również rolet okiennych.) 9. Część III zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a) zabawek dla oddziałów przedszkolnych, b) pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych, c) artykułów plastycznych dla oddziałów przedszkolnych. 10. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia stanowi: a) dla Części I zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ; b) dla Części II zamówienia - załącznik Nr 6 do SIWZ; c) dla Części III zamówienia - załącznik Nr 7 do SIWZ. 11. Wymiary mebli i rolet okiennych, wymienione w załączniku Nr 6 do SIWZ, są wymiarami przybliżonymi podanymi do skalkulowania ceny oferty. Wykonawca, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, musi dokonać we własnym zakresie dokładnego obmiaru i wykonać przedmiot zamówienia na podstawie dokonanego obmiaru. 12. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub równoważnymi. 13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 15. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany z należytą starannością. 16. Oferowane wyposażenie musi spełniać wymagania ilościowe i jakościowe określone w załącznikach Nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 17. Dostarczone wyposażenie winno być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświaty. 18. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do przedmiotu zamówienia aktualne atesty i certyfikaty, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania, opisy techniczne, nośniki z oprogramowaniem oraz inne dokumenty lub akcesoria załączone przez producentów poszczególnych produktów. Dostarczone dokumenty będą w języku polskim. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wyposażenia w dniach zajęć lekcyjnych w godz. 8.00 - 14.00 do poszczególnych oddziałów przedszkolnych, zgodnie z treścią załączników Nr 5, 6 i 7 do SIWZ, tj. do: a) dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. OP AK Błysk w Zespole Szkół Samorządowych w Paradyżu, ul. Przedborska 29, 26-333 Paradyż; b) oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Przyłęku, Przyłęk 87, 26-333 Paradyż; c) oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Sokołowie, Grzymałów 38, 26-333 Paradyż; d) oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, Wójcin A 16, 26-333 Paradyż 20. O terminie dostawy Wykonawca poinformuje osoby wskazane do kontaktu po stronie Zamawiającego, z wyprzedzeniem min. 1 dnia roboczego. 21. Rozładunek dostarczonego wyposażenia zapewni Wykonawca. 22. Rozpakowanie dostarczonego wyposażenia nastąpi w obecności Wykonawcy i dyrektora szkoły, do której nastąpi dostawa, lub w obecności osób przez nich upoważnionych, w celu dokonania jego przeliczenia i określenia zgodności z zawartą umową i wymogami określonymi w załącznikach Nr 5, 6 i 7 do SIWZ (w zakresie dotyczącym danej części zamówienia). Dostawa wyposażenia potwierdzona zostanie protokołami odbioru. 23. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projektach umów, stanowiących załączniki Nr 8, 9 i 10 do SIWZ. 24. Zamawiający zaleca uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 37.51.00.00 - Lalki 39.53.10.00 - Dywany 39.51.54.00 - Rolety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w ramach Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt RTV, AGD, ICT i inny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E-DEAL Wodnicki Spółka Jawna, ul. Maltańska 12, 92-730 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111795,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141079,56

  • Oferta z najniższą ceną: 141079,56 / Oferta z najwyższą ceną: 197968,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble, wyposażenie, sprzęt BHP oraz rolety okienne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. EXPO-DREW Pacan Kazimierz, Sołek 5, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66969,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81112,01

  • Oferta z najniższą ceną: 81112,01 / Oferta z najwyższą ceną: 81112,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Główna Księgarnia Szkolna Gajewicz, Gawin, Widłak s.j., Al. Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56541,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73403,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73403,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84961,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.