eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Kłodzki › Dostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Gminnej w Lewinie Kłodzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Lewin Kłodzki: Dostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Gminnej w Lewinie Kłodzkim
Numer ogłoszenia: 22320 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lewin Kłodzki , ul. Nad Potokiem 4, 57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8698429, faks 074 8698273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-klodzki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lewin-klodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Gminnej w Lewinie Kłodzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Gminnej w Lewinie Kłodzkim, obejmująca: 1) dostawę nowego urządzenia do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym, charakteryzującego się następującymi parametrami i cechami: a) Urządzenie w konfiguracji - w kontenerze, chroniącym wszystkie podzespoły urządzenia z możliwością jego podziału na 2 części; b) automatyczne rejestrowanie wykroczenia w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową o rozdzielczości min 1,3 mln pikseli; c) automatyczna rejestracja informacji identyfikujących wykonany pomiar: - data i dokładny czas zdarzenia z dokładnością do 1 sekundy, - zmierzona prędkość, - dozwolony limit prędkości, - numer zdjęcia, - oznaczenie / numer urządzenia pomiarowego, - miejsce pomiaru - stanowisko, d) rejestrowanie zdjęcia pojazdu z możliwością odczytania numeru rejestracyjnego oraz rozpoznania twarzy kierującego; e) możliwość pracy i dokonywania pomiarów w różnych warunkach atmosferycznych oraz w nocy z użyciem lampy błyskowej; f) możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu; g) możliwość ustawiania podczas pomiaru w tym samym okresie czasu /jednocześnie/ dwóch odrębnych prędkości dla pojazdów osobowych nadjeżdżających i ciężarowych odjeżdżających; h) możliwość ustawienia pomiaru prędkości w tym samym okresie czasu, (jednocześnie) dla pojazdów nadjeżdżających i odjeżdżających; i) możliwość odróżniania podczas pomiaru i rejestrowania pojazdów osobowych lub ciężarowych; j) przystosowane do transportu w standardowym samochodzie osobowym, k) przystosowane do dokonywania pomiarów w dowolnym miejscu przy drodze oraz z obudowy ochronnej stałej, zabudowanej przy drodze z wykorzystaniem własnego zasilania z akumulatorów żelowych; l) możliwość przekonfigurowania, zamontowania i dokonywania pomiarów z urządzenia umieszczonego stacjonarnie w obudowie na maszcie, trójnogu oraz z pojazdu zaparkowanego na poboczu drogi przez wykorzystanie poszczególnych podzespołów przyrządu; m) zakres pomiaru prędkości od 30 do 250 km/h z wartością działki co 1 km/h; n) zakres temperatur pracy od - 100 C do + 500 C; o) czas pracy urządzenia i lampy błyskowej bez możliwości jej przegrzania, z wykorzystaniem własnego zasilania przez minimum 8 godzin; p) możliwość zdalnego sterowania urządzenia; q) brak możliwości usunięcia zdjęcia przez obsługę; r) brak możliwości ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru; s) menu i instrukcja obsługi w języku polskim; t) możliwość przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera w celu dalszej obróbki; u) winno być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń w konfiguracji zgodnej z SIWZ; v) winno posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości, w konfiguracji wymienionej w SIWZ; w) winno posiadać aktualne Świadectwo Legalizacji właściwego Urzędu Miar, dostarczone przy odbiorze urządzenia; x) autoryzowany serwis pogwarancyjnego na terenie kraju. 2) dostarczenie oprogramowania na 1 stanowisko do obróbki i wydruku zarejestrowanych zdjęć z opisem oraz generowania dokumentacji niezbędnej do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, które powinno spełniać następujące wymagania: a) posiadać funkcje graficzne umożliwiające poprawę jakości zdjęć (np. ustawienia ostrości, jasności, kontrastu); b) mieć charakter bazy danych; c) posiadać system identyfikacji ( administrator, użytkownik ); d) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów ( np. daty, czasu, miejsca, numeru rejestracyjnego, numeru zdjęcia, numeru sprawy ); e) współpracować z programem; f) możliwość modyfikacji dokumentacji niezbędnej do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, według potrzeb zamawiającego. 3) program obróbki zdjęć powinien spełniać poniższe wymagania: a) indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytywanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawach o wykroczenie oraz spraw zakończonych oraz ich wizualizację w postaci widoków według powyższych indeksów. b) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczenia. c) możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu. d) wydruk dokumentacji składającej się z wezwania zawierającego zdjęcie, oświadczenia, naklejek adresowych, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień, karty MRD5, mandatów karnych i karty informacyjnej. e) rejestrować wysłaną korespondencję i sporządzać wydruk pocztowej książki nadawczej, f) rejestrować przebieg i sposób zakończenia czynności wyjaśniających. g) drukować zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości. h) drukować raporty. i) zapewnić definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników. j) zapewniać bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. k) zapewnić kompatybilność z wymianą danych z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK). l) oprogramowanie winno być zainstalowane na komputerach wskazanych przez zamawiającego, po dostarczeniu urządzenia 4) Oprócz wymagań ujętych w podpunkcie 1 {1)} urządzenie powinno: a) posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości. b) posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wydane przez akredytowane laboratorium. c) posiadać aktualne Świadectwo Legalizacji Pierwotnej Urzędu Miar (dokument będzie wymagany wraz z dostawą urządzenia). d) być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych. 5) Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia na własny koszt osób wskazanych przez zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi. 6) Warunki gwarancji dotyczące sprzętu i oprogramowania. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot dostawy, co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytkowania. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej. 2) Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. 3) W przypadku, gdy naprawa przekraczać będzie 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.11.00 - 31.62.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy PZP i spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: 1) posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej, właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzoną załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te dostawy zostały wykonane należycie, 3) zobowiązali się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie, 4) zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia wzoru umowy, 5) udzielili gwarancji na okres, co najmniej 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 6) posiadają autoryzowany serwis na terenie Polski, producenta oferowanego urządzenia. 3. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonana wg kryterium spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy, a niespełnienie warunków przedmiotowych skutkuje odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - oferta (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; b) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) upoważnienie osoby podpisującej oferty (gdy nie wynika to z treści dokumentów o których mowa w art. 84 a ustawy PZP, 5) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - doświadczenie zawodowe (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności przez organ wydający. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy. 3. Wykonawca dołączy dodatkowo do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom: 1) opis techniczny oferowanego urządzenia z podaniem podstawowych parametrów technicznych z dokumentacją potwierdzającą możliwość umieszczenia urządzenia w konfiguracji - w kontenerze chroniącym podzespoły urządzenia z możliwością jego podziału na minimum 2 części, z wykorzystaniem własnego zasilania z akumulatorów żelowych, - formularz parametrów techniczno-eksploatacyjnych (załącznik nr 4 do SIWZ), 2) przykładową dokumentację zdjęciową zarejestrowanych wykroczeń o rozdzielczości min. 1,3 mln. pikseli, wykonaną w ciągu ostatnich 2 miesięcy, z wymaganymi parametrami, o których mowa w Rozdziale II, pkt 3 SIWZ, w tym: a) 5 zdjęć pojazdów zbliżających się, wykonanych w dzień, b) 5 zdjęć pojazdów oddalających się, wykonanych w dzień, c) 5 zdjęć samochodów ciężarowych o masie całkowitej powyżej 3,5 t, d) 5 zdjęć pojazdów zbliżających się, wykonanych w nocy, 3) przykładową generowaną przez oprogramowanie dokumentację niezbędną do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia 4. Wykonawca dołączy do oferty pozostałe wymagane dokumenty: 1) podpisany wzór umowy - (załącznik nr 5 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności do podpisywania oferty wraz z załącznikami, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, złożona w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza, 3) zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar, z opisem konfiguracji podanych w niniejszej SIWZ, 4) aktualne świadectwo legalizacji wydane przez właściwy Urząd Miar, (przy przekazaniu sprzętu) 6. Zastrzeżenie oferenta, które z informacji zawartych w ofercie stanowią tajemnicę w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Parametry techniczno-eksploatacyjne - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lewin-klodzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lewin Kłodzki ul. Nad Potokiem 4 57-343 Lewin Kłodzki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Lewin Kłodzki ul. Nad Potokiem 4 57-343 Lewin Kłodzki sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.