eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki › Wykonanie dachu wraz z ociepleniem stropu budynku Szkoły Podstawowej w Podborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Radomyśl Wielki: Wykonanie dachu wraz z ociepleniem stropu budynku Szkoły Podstawowej w Podborzu
Numer ogłoszenia: 223206 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dachu wraz z ociepleniem stropu budynku Szkoły Podstawowej w Podborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dachu wraz z ociepleniem stropu budynku Szkoły Podstawowej w Podborzu w zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Wykonanie podmurówki ścian 3. Uzupełnienie ocieplenia ścian wraz z tynkiem 4. Konstrukcja i pokrycie dachu 5. Wykonanie kominów 6. Montaż i demontaż rusztowań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech- nicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ; - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli : a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia. 15.10.2008 r )a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje) b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi pozwalającymi nadzorować roboty objęte przedmiotem zamówienia - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c) dysponują potencjałem sprzętowym - min.: - środek transportu o ładowności do 5 ton - rusztowania mim. 300 m2 - betoniarka 150 l - 1szt; d) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 60 miesięcy 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art.24 Pzp 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do formularza oferty; 5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót). 8)Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9)W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy. 10) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wypełnić na formularzu oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.