eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › Remont i renowacja kamiennego mostu nad fosą, oraz schodów z przedzamcza na most Zamku Kórnickiego oraz ścian oporowych i przyczółków - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Kórnik: Remont i renowacja kamiennego mostu nad fosą, oraz schodów z przedzamcza na most Zamku Kórnickiego oraz ścian oporowych i przyczółków - etap I
Numer ogłoszenia: 223154 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Kórnicka Polskiej Akademii Nauk , ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 061 8120081, faks 061 8121930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bkpan.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i renowacja kamiennego mostu nad fosą, oraz schodów z przedzamcza na most Zamku Kórnickiego oraz ścian oporowych i przyczółków - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dotyczy remontu konserwatorsko renowacyjnego mostu ceglanego nad fosą przy Zamku Kórnickim o pow. 147,5 m2 , schodów kamiennych z przedzamcza na most oraz ścian oporowych i przyczółków o pow. 42,5 m2. Prace powinny być wykonywane w grodziach technologicznych z pomostów i rusztowań pomocniczych. W szczególności I etap remontu i renowacji mostu kamiennego nad fosą, oraz schodów przedzamcza Zamku Kórnickiego, obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe i ziemne przyczółka północnego, 2. Roboty murowo naprawcze przyczółka północnego, 3. Fundamenty schodów i murów oporowych, 4. Roboty murowe - postumentów i murów oporowych, 5. Schody kamienne, 6. (8) Renowacje murów przyczółka północnego, 7. (9) Renowacja murów przyczółka południowego. Uwaga: numeracja podwójna ujęta w nawiasach pochodzi z aktualnego kosztorysu inwestorskiego. Uwaga: brakującą cegłę należy wykonać na wzór cegły rozbiórkowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Na potwierdzenie warunku należy złożyć dokumenty wymienione w pkt 1 oraz 2 Wykazu dokumentów. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (o ile wykonawca przewiduje ich wykorzystanie), a w szczególności: - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (roboty budowlane dotyczące elementów konstrukcyjnych na obiektach zabytkowych) i wartością brutto- min. 1.000.000,00 zł., przedmiotowi zamówienia, a także wykonanie minimum 2 prac dotyczących czyszczenia i konserwacji cegły o powierzchni min. 100 m2 i minimum 2 prac dotyczących czyszczenia i konserwacji kamienia o powierzchni min. 100 m2 oraz posiadanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót oraz prac, Na potwierdzenie warunku należy złożyć dokumenty wymienione w pkt 2 oraz 6 Wykazu dokumentów. - dysponowanie do wykonania niniejszego zamówienia (lub posiadanie zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia wymienionych osób): 1) minimum jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, lub 2) minimum jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, posiadającą (w zależności od wskazania pkt 1) lub 2)) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych tj.: odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. W/w doświadczenie może być zastąpione zaświadczeniem o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji wymienionych odpowiednio w pkt 1) lub 2) - w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wydanym na podstawie §19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz §17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55); Na potwierdzenie warunku należy złożyć dokumenty wymienione w pkt 2 oraz 7 Wykazu dokumentów. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, w wysokości minimum 1.000.000 zł; - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową) o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł.; Na potwierdzenie warunku należy złożyć dokumenty wymienione w pkt 2 oraz odpowiednio 8 i 9 Wykazu dokumentów. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie warunku należy złożyć dokumenty wymienione w pkt 2 do 5 Wykazu dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu decydująca o dalszej kwalifikacji maksymalnie 5 wykonawców (w przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu- maksymalnie 5) nastąpi wg sumy uzyskanych punktów w następującej punktacji: - 1 pkt za każde kolejne 500.000,00 zł. wykonanych robót budowlanych (ponad wymogiem określonym w odpowiednim warunku), zgodnie z zakresem w odpowiednim warunku (roboty budowlane dotyczące elementów konstrukcyjnych na obiektach zabytkowych), - 1 pkt za każdą kolejną osobę, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (ponad wymogiem określonym w odpowiednim warunku), potwierdzającą spełnianie odpowiedniego warunku, - 1 pkt za każde kolejne 500.000,00 zł. zdolności kredytowej lub środków własnych Wykonawcy (ponad wymogiem określonym w odpowiednim warunku), zgodnie z zakresem w odpowiednim warunku, - 1 pkt za każde kolejne 500.000,00 zł. Polisy OC Wykonawcy (ponad wymogiem określonym w odpowiednim warunku), zgodnie z zakresem w odpowiednim warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) wniosek, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- zał. nr 1 do SIWZ; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6. Wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem dat wykonania, odbiorców i wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych prac; 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a także z ewentualnym załączeniem pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości min. 1.000.000,00 zł lub potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 1.000.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Dokument powinien jednoznacznie potwierdzać zdolność kredytową Wykonawcy lub posiadanie środków finansowych; 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową) na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł. Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1. Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających wniosek wspólny w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 15:00, miejsce: Biblioteka Kórnicka Polskiej Akademii Nauk, 62-035 Kórnik, ul. Zamkowa 5, Sekretariat Biblioteki Kórnickiej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.