eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania gwarancją równego startu uczniów bytomskich szkół podstawowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Bytom: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania gwarancją równego startu uczniów bytomskich szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 223116 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48533 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania gwarancją równego startu uczniów bytomskich szkół podstawowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (pomoce naukowe, sprzęt dydaktyczny, meble szkolne, sprzęt komputerowy, programy multimedialne i książki drukowane) w celu przeprowadzenia zajęć dla uczniów klas I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Bytom w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania gwarancją równego startu uczniów bytomskich szkół podstawowych w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, tj.: Zadanie 1 - dostawa mebli a) Zadanie obejmuje dostawę oraz montaż mebli szkolnych w tym m.in.: krzeseł, biurek, blatów do stołu, szafek służących do przechowywania pomocy dydaktycznych, komód, regałów, szaf oraz zestawów mebli i luster logopedycznych. Wszystkie dostarczone meble winny być fabrycznie nowe, wolne od wad, z materiałów dopuszczonych do obrotu, pierwszego gatunku, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych tj. posiadające odpowiednie certyfikaty. Krzesła i stoły powinny być zgodne z polskimi normami mebli dla instytucji edukacyjnych w zakresie wymiarów oraz wymagań bezpieczeństwa. b) Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy min. 12 miesięcy gwarancji i rękojmi liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. Zadanie 2 - dostawa sprzętu komputerowego a) Zadanie obejmuje dostawę, instalację, montaż oraz przeprowadzenie instruktażu użytkowania sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych w tym: 13 zestawów komputerowych z systemem operacyjnym, 8 laptopów, 8 netbooków, 4 projektorów multimedialnych, 7 zestawów złożonych z projektora i tablicy interaktywnej oraz 4 zestawów złożonych z projektora, tablicy interaktywnej i netbooka. b) Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony sprzęt, zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji tj.: ca. 36-miesięcznej gwarancji na zestaw komputerowy z systemem operacyjnym, cb. 24-miesięcznej gwarancji na laptop, cc. 24-miesięcznej gwarancji na netbook, cd. 36-miesięcznej gwarancji na projektor multimedialny, ce. 5-letniej gwarancji na tablicę interaktywną oraz 2-letniej gwarancji na pozostałe komponenty tablicy oraz rękojmi na ten sam okres liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru. Zadanie 3 - dostawa pomocy dydaktycznych a) Zadanie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, w tym m.in.: książek, zeszytów ćwiczeń, podręczników, gier, układanek, klocków, filmów dydaktycznych, płyt CD, artykułów plastycznych, instrumentów, map, pomocy naukowych, mikroskopów, sprzętu sportowego, specjalistycznego sprzętu do terapii logopedycznej oraz specjalistycznego oprogramowania do diagnozy i terapii pedagogicznej. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, autorów, producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie precyzyjnemu określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danej pomocy dydaktycznej dla osiągnięcia lepszych efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I - III szkół podstawowych, a tym samym dla osiągnięcia zamierzonego celu Projektu. Ilekroć w treści użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. b) Wykonawca winien udzielić na dostarczony przedmiot umowy min. 12 miesięcy gwarancji i rękojmi liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERGOTOP Sp. z o.o., ul. Wałowa 46, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27558,15

  • Oferta z najniższą ceną: 27558,15 / Oferta z najwyższą ceną: 48488,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ergotop Sp. z o.o., ul. Wałowa 46, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136956,06

  • Oferta z najniższą ceną: 136956,06 / Oferta z najwyższą ceną: 195636,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPI Tomasz Bobrowski i Bartosz Kamiński Spółka Cywilna, ul. 1 Maja 6, 46-073 Chróścina, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 916250,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 874666,00

  • Oferta z najniższą ceną: 874666,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1002877,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.