eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Zakup sezonowego przenośnego lodowiska o wymiarach 20m x 40m dla Gostynina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Gostynin: Zakup sezonowego przenośnego lodowiska o wymiarach 20m x 40m dla Gostynina
Numer ogłoszenia: 223056 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina , ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax. 024 2360712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sezonowego przenośnego lodowiska o wymiarach 20m x 40m dla Gostynina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sezonowego przenośnego lodowiska o wymiarach 20 m x 40 m, chłodzonego przy zastosowaniu agregatu chłodniczego zasilanego elektrycznie oraz wynajem maszyny do pielęgnacji lodu - rolby. Miejscem dostawy i instalacji lodowiska jest plac Na Podzamczu przy ul. Zamkowej w Gostyninie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) kompleksową dostawę i instalację sezonowego przenośnego lodowiska - nowego lub jednorocznego, chłodzonego przy zastosowaniu agregatu chłodniczego zasilanego elektrycznie, wraz z bandami. Lodowisko winno być oddane do użytku w terminie do 10 dni od dnia rozpoczęcia instalacji; 2) przygotowanie stanowiska dla posadowienia agregatu; 3) rozruch wszystkich urządzeń lodowiska, wytworzenie tafli lodowiska o grubości co najmniej 5 cm i przekazanie lodowiska do użytkowania; 4) serwis lodowiska i urządzeń: usuwanie awarii i czynności serwisowe do 24 h od zgłoszenia telefonicznego lub faksem; 5) dostawę 20 mb chodników gumowych o szerokości min. 1,0 m, 6) wynajem maszyny do pielęgnacji lodu wraz z jej serwisowaniem na okres od dnia uruchomienia lodowiska - do dnia rozpoczęcia jego składania; 7) deinstalację lodowiska w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przewiezienie urządzeń i elementów lodowiska w miejsce wskazane przez Zamawiającego i uporządkowanie terenu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli umowy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich podpisuje oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji, a ponadto: 1) Wykonawcy ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, 2) wszelka korespondencja oraz uzgodnienia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą wskazanym jako pełnomocnik, 3) pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej składa on aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego muszą, a dokumenty - mogą być złożone w oryginale. W przypadku złożenia dokumentów w formie kserokopii, Zamawiający wymaga poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza winno być dołączone do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgostynin.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w cenie 20 zł w siedzibie Zamawiającego (pok. 304) lub za zaliczeniem pocztowym (nr fax. 024-236-07-12, e-mail zp@gostynin.pl) na stronie internetowej http://umgostynin.bip.org.pl bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208, (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.