eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-09

Ogłoszenie nr 22304 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.

Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8037-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11393-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. ul. Partyzantów  74, 80254   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 583 458 235, e-mail nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

5/17/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: ? przeglądy okresowe, ? regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek. Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 261 szt. Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 50 szt. Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 685 szt. Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 664 szt. Całkowita ilość taśm do drukarek - 200 szt. Całkowita ilość tuszy do drukarek - 8 szt. Drukarki i kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji. 2) ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE: 2.1. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności: * Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6. * Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6. * Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie. * Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.2. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności: * Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.7. * Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.7. * Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie. * Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.3. Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności: * demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych, * czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), * czyszczenie zespołu czyszczącego bębna, * czyszczenie zespołu optyki, * czyszczenie kaset papieru, * czyszczenie filtrów, * czyszczenie drogi transportu papieru, * czyszczenie napędu głównego, * czyszczenie sekcji grzejnej, * czyszczenie sekcji pobierania papieru, * demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w, * regulacja jakości kopii, * dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu. 2.4. Konserwacja drukarek igłowych obejmuje: * Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej, * Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu), * Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.), * Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.), * Smarowanie, * Regulacja luzów, * Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru, * Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej, * Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego, * Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy, * Regulacja docisku głowicy do wałka, * Smarowanie wałka prowadzącego głowicę, * Przemycie igieł dyszy głowicy, kalibracja głowicy, * Sprawdzenie i testowanie drukarki. 2.5. Konserwacja drukarek laserowych obejmuje: * Demontaż i montaż obudowy zewnętrzne, * Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), * Czyszczenie zespołu optyki, * Czyszczenie kaset papieru, * Czyszczenie drogi transportu papieru, * Czyszczenie sekcji grzejnej, * Czyszczenie sekcji pobierania papieru. * Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w. * Sprawdzenie działania drukarki. 2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek wraz z ich wymianą obejmuje: Zadanie 1 * Rolki poboru papieru, * Fuser, * Separator papieru, * Moduł lasera, * Bęben lub zespół bębna, * Wałek dociskowy, * Tuleję wałka dociskowego, * Głowicę, * Mechanizm prowadzenia papieru, * Lampa skanera, * Developer, Zadanie 2 * Zespół bębna, * Zespół wywołujący, * Sekcja utrwalania, * Zespoły przeglądowe, 2.7. Dostawa części zamiennych do kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje: Zadanie 1 * Rolki poboru papieru, * Fuser, * Separator papieru, * Moduł lasera, * Bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski), * wałek dociskowy, * Tuleję wałka dociskowego, * Lampa skanera, * Developer, Zadanie 2 * Zespół bębna, * Zespół wywołujący, * Sekcja utrwalania, * Zespoły przeglądowe, 2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje: * Tonery, * Taśmy (zadanie 1), * Tusze (zadanie 1). 2.9. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery. 2.10. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania: * być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, * posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, * posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, * posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, * spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, - wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia, * nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp, * nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, * nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu, * nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane. 2.11. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2.1 - dotyczące drukarek, a w pkt. 2.2 - dotyczące kserokopiarek Krótkiego opisu przedmiotu zamówienia. 2.12. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2.1, 2.2 Krótkiego opisu przedmiotu zamówienia (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). 2.13. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci. 2.14. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska: - Zarząd ul. Partyzantów 74, - Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74, - Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74, - Dział Windykacji ul. Partyzantów 74, - Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, - Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6, - BOM nr 1 ul. Sienna 6, - BOM nr 2 ul. Zielona 8/9, - BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167, - BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44, - BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12, - BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31. - Dział Utrzymania Porządku i Czystości ul. Floriańska 2 - Grupa Remontowa ul. Floriańska 2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30121300-6
Dodatkowe kody CPV: 30124000-4, 30125100-2, 30125110-5, 50310000-1, 50323000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Hewlett Packard, Samsung, OKI, Panasonic, Printronix, Lexmark, Epson i kserokopiarek Sharp, Panasonic, Konica Minolta, Canon oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77235.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"COMPLEXBIURO" G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Spółka jawna,  biuro@complexbiuro.pl,  ul. Heweliusza 23/25,  80-890,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Kyocera i kserokopiarek Kyocera, Kyocera - Mita oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT109756.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"BIMIT - MITA" Jerzy Bielonko,  bimit-mita@bimit-mita.pl,  ul. Wały Jagiellońskie 24,  80-853,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.