To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-09
Ogłoszenie nr 22304 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8037-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11393-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny
19281776900000, ul.
ul. Partyzantów
74,
80254
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, faks
583 458 235, e-mail
nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):5/17/A
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: ? przeglądy okresowe, ? regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek. Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 261 szt. Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 50 szt. Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 685 szt. Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 664 szt. Całkowita ilość taśm do drukarek - 200 szt. Całkowita ilość tuszy do drukarek - 8 szt. Drukarki i kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji. 2) ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE: 2.1. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności: * Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6. * Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6. * Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie. * Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.2. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności: * Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.7. * Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.7. * Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie. * Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.3. Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności: * demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych, * czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), * czyszczenie zespołu czyszczącego bębna, * czyszczenie zespołu optyki, * czyszczenie kaset papieru, * czyszczenie filtrów, * czyszczenie drogi transportu papieru, * czyszczenie napędu głównego, * czyszczenie sekcji grzejnej, * czyszczenie sekcji pobierania papieru, * demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w, * regulacja jakości kopii, * dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu. 2.4. Konserwacja drukarek igłowych obejmuje: * Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej, * Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu), * Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.), * Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.), * Smarowanie, * Regulacja luzów, * Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru, * Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej, * Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego, * Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy, * Regulacja docisku głowicy do wałka, * Smarowanie wałka prowadzącego głowicę, * Przemycie igieł dyszy głowicy, kalibracja głowicy, * Sprawdzenie i testowanie drukarki. 2.5. Konserwacja drukarek laserowych obejmuje: * Demontaż i montaż obudowy zewnętrzne, * Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), * Czyszczenie zespołu optyki, * Czyszczenie kaset papieru, * Czyszczenie drogi transportu papieru, * Czyszczenie sekcji grzejnej, * Czyszczenie sekcji pobierania papieru. * Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w. * Sprawdzenie działania drukarki. 2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek wraz z ich wymianą obejmuje: Zadanie 1 * Rolki poboru papieru, * Fuser, * Separator papieru, * Moduł lasera, * Bęben lub zespół bębna, * Wałek dociskowy, * Tuleję wałka dociskowego, * Głowicę, * Mechanizm prowadzenia papieru, * Lampa skanera, * Developer, Zadanie 2 * Zespół bębna, * Zespół wywołujący, * Sekcja utrwalania, * Zespoły przeglądowe, 2.7. Dostawa części zamiennych do kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje: Zadanie 1 * Rolki poboru papieru, * Fuser, * Separator papieru, * Moduł lasera, * Bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski), * wałek dociskowy, * Tuleję wałka dociskowego, * Lampa skanera, * Developer, Zadanie 2 * Zespół bębna, * Zespół wywołujący, * Sekcja utrwalania, * Zespoły przeglądowe, 2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje: * Tonery, * Taśmy (zadanie 1), * Tusze (zadanie 1). 2.9. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery. 2.10. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania: * być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, * posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, * posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, * posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, * spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, - wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia, * nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp, * nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, * nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu, * nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane. 2.11. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2.1 - dotyczące drukarek, a w pkt. 2.2 - dotyczące kserokopiarek Krótkiego opisu przedmiotu zamówienia. 2.12. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2.1, 2.2 Krótkiego opisu przedmiotu zamówienia (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). 2.13. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci. 2.14. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska: - Zarząd ul. Partyzantów 74, - Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74, - Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74, - Dział Windykacji ul. Partyzantów 74, - Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, - Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6, - BOM nr 1 ul. Sienna 6, - BOM nr 2 ul. Zielona 8/9, - BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167, - BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44, - BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12, - BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31. - Dział Utrzymania Porządku i Czystości ul. Floriańska 2 - Grupa Remontowa ul. Floriańska 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30121300-6
Dodatkowe kody CPV:
30124000-4,
30125100-2,
30125110-5,
50310000-1,
50323000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Hewlett Packard, Samsung, OKI, Panasonic, Printronix, Lexmark, Epson i kserokopiarek Sharp, Panasonic, Konica Minolta, Canon oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77235.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 95000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek Kyocera i kserokopiarek Kyocera, Kyocera - Mita oraz naprawa i konserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT109756.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 135000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o.
- Dostawa źródeł światła i opraw ledowych dla UCK.
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
- Dostawa artykułów higienicznych
- Chromatograf żelowy (GPC)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.