eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali położonych na terenie obrębu Radawa, gmina Wiązownica, powiat jarosławski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Jarosław: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali położonych na terenie obrębu Radawa, gmina Wiązownica, powiat jarosławski.
Numer ogłoszenia: 223034 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, fax. 016 6246249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://starostro.jaroslaw.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali położonych na terenie obrębu Radawa, gmina Wiązownica, powiat jarosławski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia obejmują: 1) uzupełnienie i aktualizację istniejącej numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków obrębu Radawa założonej w 2001 r., prowadzonej w systemie TurboEWID v7.4; 2) weryfikację i aktualizację użytków gruntowych z uwzględnieniem między innymi terenów mieszkaniowych (B), zabudowanych związanych z produkcją rolniczą (B-użytek), innych terenów zabudowanych (Bi), zurbanizowanych terenów niezabudowanych (Bp), terenów rekreacyjno - wypoczynkowych (Bz), gruntów pod drogami (dr), sadów stawów, gruntów zajętych pod wody stojące, płynące, terenów zadrzewionych i zakrzewionych, nieużytków; 3) aktualizację gleboznawczej klasyfikacji 181.2449 ha gruntów terenów leśnych wykazanych w ewidencji jako rolne stanowiących własność osób fizycznych oraz innych jednostkowych spraw wynikłych w trakcie opracowania; 4) założenie ewidencji budynków i lokali obrębu Radawa. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy prac geodezyjno - kartograficzno - informatycznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określają Warunki Techniczne stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00 - 74.22.50.00 74.22.51.00 - 74.22.51.00 74.27.40.00 - 74.27.40.00 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) dysponują co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.); b) zrealizowali siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwa zamówienia na usługi geodezyjno - kartograficzno - informatyczne odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każde; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) na wykonane prace geodezyjno - kartograficzno - informatyczne, tj. na cały zakres zamówienia udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których co najmniej dwie musi posiadać uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej w ppkt 5, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, zgodnie z art.42 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 7) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ (za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważane będą usługi w zakresie wykonania lub modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali); 8) dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w powyższym wykazie (wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ) zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 126) 37 - 500 Jarosław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu ul. Jana Pawła II 17 (pokój nr 133 - kancelaria) 37 - 500 Jarosław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.