eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna › Budowa odcinków chodnika z zatokami i przejściami dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 968 Lubień- Zabrzeż w miejscowości Kasinka Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Mszana Dolna: Budowa odcinków chodnika z zatokami i przejściami dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 968 Lubień- Zabrzeż w miejscowości Kasinka Mała
Numer ogłoszenia: 223015 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 018 3311242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinków chodnika z zatokami i przejściami dla pieszych przy drodze wojewódzkiej nr 968 Lubień- Zabrzeż w miejscowości Kasinka Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obustronnego chodnika od mostu na Rabie do granicy z Mszaną Dolną , na odcinku 3300 mb wraz z przejazdami pow. 5410 m2 , chodniki z kostki brukowej gr 6 cm - 90% szarej ( pow. 1250m2) , 10% kostki kolorowej , przejazdy kostka kolorowa gr 8 cm. Zakres inwestycji obejmuje : - założenie osłon z rur AROTA pod wjazdami dł. 260m nad światłowodem , - wykonanie ścieków przychodnikowych z kostki brukowej gr. 8 cm szer. 20 cm, - wymiana przepustu z rur 600 mm 12 ,0 mb , - uzupełnienie asfaltem nawierzchni przy ściekach przykrawężnikowych szer. 25 cm, - wykonanie kanalizacji opadowej z rur PCV O 315 mm typ S dł. 1402 mb , - wykonanie przykanalików z rur PCV O 160 mm typ S dł. 364,50 mb , - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów O 1000 mm szt. 51, - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych szt. 54 , - wykonanie przewiertów pod drogą o dł. do 20 m rurami 300 - 600 mm o łącznej długości 204 m , - ułożenie rur AROTA osłonowych na skrzyżowaniach ze światłowodem - 60 m, - montaż seperatorów typ S IV KOLESCENCYJNYCH z osadnikiem typ NG 6 1200 szt. 6 , - wykonanie muru oporowego żelbetowego dł. 215 m przy zatoce autobusowej , - demontaż obrzeży betonowych - 465 m , - poręcze ochronne sztywne z podchwytem z rur - 1252 m , - montaż nad przepustami barier sprężystych z podchwytem dł. 3;6 m - 13 szt. - podniesienie murków żelbetowych gr 30 cm , wys. 1,00 m przy budynku nr 373 oraz przy przepustach drogowych - 60 m., - umocnienie skarp płytami ażurowymi skarpowymi - 480 m2 , - pomalowanie przejść dla pieszych - 50 m2 , - ustawienie znaków D6 6 szt. , - regulacje studzienek telefonicznych szt. 12 , - wykonanie zagęszczenia nasypów - 1900 m3 , - humusowanie i obsianie trawą - 1500 m2 , - inwentaryzacja powykonawcza , - opracowanie projektu organizacji ruchu . Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i STWiOR (załącznik nr 2 do SIWZ) i przedmiarem robót ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.60 - Drogi piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP . 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ostatnich pięciu latach co najmniej jednym zamówieniem , o wartości nie mniejszej niż kwota zawarta w ofercie złożonej przez wykonawcę. Wykazane roboty muszą być potwierdzone i udokumentowane listami referencyjnymi, że zostały wykonane z należytą starannością odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;- kierownikiem budowy , robót posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadają aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę a wymagane w SIWZ . 1).Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, 2).Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczone o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3).Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach ZUS, US 4).Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (lata 2004-2008) robót budowlanych, każdy z osobna odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony na druku stanowiącym załącznik SIWZ potwierdzonych referencjami, 5).uprawnienia budowlane kierowników budowy , robót wskazanych do kierowania robotami budowlanymi , przynależność do Izby IB 6).Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji, 7).Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca sporządzony na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji 8).Wykaz podwykonawców (jeżeli nie występują wpisać - NIE DOTYCZY) przewidzianych do współpracy oraz zakres powierzonych im robót . 9).Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (ubezpieczenie dotyczące roku 2008). Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert musi być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą, 10). Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót do specyfikacji ( kosztorys ślepy ) , 11) potwierdzenie wniesienia wadium ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.