eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk sezon zimowy 2014/2015 II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Słupsk: Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk sezon zimowy 2014/2015 II przetarg
Numer ogłoszenia: 223011 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk sezon zimowy 2014/2015 II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pn. Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk sezon zimowy 2014/2015 II przetarg Zakres rzeczowy zamówienia Wykonywanie usługi/usług przy ZUD w sezonie 2014 2015 w podziale na zadania nr 2,13, 21,25, 28 5 części (wg załącznika nr 11), wg wezwań Zamawiającego. Zadanie nr 2 nr drogi 1105G Zaleskie Swołowo Reblino długość odśnieżania 15,5 km oraz nr drogi 1101G Zaleskie Swołowo długość odśnieżania 1,8 km zadanie nr 13 nr drogi 1112G Ustka Objazda Gąbino długość odśnieżania 16,6 km, nr drogi 1117G Rowy Objazda długość odśnieżania 8,7 km, nr drogi 1114G Orzechowo Przewłoka długość odśnieżania 2,3 km, nr drogi 1116G Machowinko Poddąbie długość odśnieżania 3,3 km oraz nr drogi 1116G Dębina st. jedn. Wojskowa długość odśnieżania 1,0 km zadanie nr 21 nr drogi 1189G Grąbkowo-Runowo dr. kraj. 6 długość odśnieżania 8,9 km zadanie nr 25 Usługa odśnieżania pługiem ciężkim szt. 2 wraz z ciągnikiem powyżej 180 KM szt. 2 dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku w przypadku intensywnych opadów zadanie nr 28 Usługa odśnieżania koparko ładowarką na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach szt. 5 Opis zadania Odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na drogach administrowanych przez ZDP Słupsk (wraz z całą powierzchnią jezdni skrzyżowań). Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP Słupsk (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi. Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo solnej 20%. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V), na czas realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy Moduły GPS. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 90.62.00.00 9 Usługi odśnieżania CPV 90.63.00.00 2 Usługi usuwania oblodzeń Zmawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania nr: 2, 13,21, 25,28 liczba części 5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2015r. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał spełnianie warunków, dot. A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania B. posiadania wiedzy i doświadczenia C. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia D. sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ, Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych (należy podać wykonanie usługi w okresie minimum za 1 sezon zimowy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Według załącznika nr 4 do SIWZ Dowodami, o których mowa w SIWZ pkt 10.4 litera B są a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. b) W przypadku usług oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt 1. c) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów Oświadczenie Wykonawcy o skierowanie odpowiednich osób na wykonanie zadania według załącznika Nr 5 do SIWZ. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń takich jak wskazanych w zał. Nr 6 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy o stałej łączności według załącznika Nr 7 do SIWZ. Formularz cenowy według załącznika Nr 8 do SIWZ. oświadczenie z art. 26 ust. 2 d ustawy PZP o przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne w treści z Załącznikiem nr 9 do SIWZ albo informacja o tym, że nie należy. Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących po wiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złoży wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d. Zaakceptowany odpowiedni wzór umowy według załącznika Nr 10 do SIWZ (akceptacji należy dokonać poprzez umieszczenie na wzorze umowy wyrażenia akceptuję z podpisem osoby podpisującej ofertę). Wykonawca musi posiadać polisę od OC w zakresie prowadzonej usługi Zimowego Utrzymania Dróg na sezon 2014/2015 (należy dołączyć w dniu podpisania umowy). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA A. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. przepisy ustawy Pzp i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. B. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. C. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia: warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i rozdziału SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców. B. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie w oparciu o dyspozycje zawarte w rozdziale 10. SIWZ. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w w warunki. C. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. D. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. E. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY MOŻE UDZIELIĆ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia.Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował reguła spełnia albo nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarty jest w Załączniku nr 10 do SIWZ

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, pokój nr 11.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nr drogi 1105G Zaleskie Swołowo Reblino długość odśnieżania 15,5 km oraz nr drogi 1101G Zaleskie Swołowo długość odśnieżania 1,8 km.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nr drogi 1112G Ustka Objazda Gąbino długość odśnieżania 16,6 km, nr drogi 1117G Rowy Objazda długość odśnieżania 8,7 km, nr drogi 1114G Orzechowo Przewłoka długość odśnieżania 2,3 km, nr drogi 1116G Machowinko Poddąbie długość odśnieżania 3,3 km oraz nr drogi 1116G Dębina st. jedn. Wojskowa długość odśnieżania 1,0 km.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nr drogi 1189G Grąbkowo Runowo dr. kraj. 6 długość odśnieżania 8,9 km.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odśnieżania pługiem ciężkim szt. 2 wraz z ciągnikiem powyżej 180 KM szt. 2 dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku w przypadku intensywnych opadów.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odśnieżania koparko ładowarką na żądanie ZDP w przypadku intensywnych opadów dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Główczycach szt. 5.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.