eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Przyjazne przedszkole

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Cekcyn: Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Przyjazne przedszkole
Numer ogłoszenia: 222976 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165426 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie, ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347560, faks 052 3347580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Przyjazne przedszkole.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu Przyjazne przedszkole. 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Przyjazne przedszkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej 3. Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej w Iwcu i Szkole Podstawowej w Zielonce : a) Oddział Szkoły Podstawowej w Iwcu, Iwiec 18, 89- 512 Iwiec b) Oddział Szkoły Podstawowej w Zielonce, Zielonka 27, 89-505 Małe Gacno, c) Oddział Szkoły Podstawowej w Zielonce - Oddział Przedszkolny zamiejscowy w Zdrojach, Zdroje 42, 89- 505 Małe Gacno 4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na trzy części: CZĘŚĆ I - Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw, w tym: wykonanie bezpiecznej nawierzchni, dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części I zamówienia określa dołączony do SIWZ kosztorys i przedmiar robót. W/w dokumenty zostały udostępnione na stronie internetowej: www.bip.cekcyn.pl. CZĘŚĆ II - Dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych, w tym: dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż, zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenie ( doposażenie ) kuchni poprzez zakup i montaż, zakup i montaż mebli i wyposażenia oddziałów przedszkolnych, zakup i montaż rolet okiennych, zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, zakup pomocy dydaktycznych, zakup artykułów plastycznych, zakup wyposażenia wypoczynkowego. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części II zamówienia określono w Załączniku Nr 1A do SIWZ- Dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych CZĘŚĆ III - Zakup sprzętu ICT, zakup sprzętu audiowizualnego, zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części III zamówienia określono w Załączniku Nr 1B do SIWZ- Zakup sprzętu ICT, zakup sprzętu audiowizualnego, zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem. Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić Załącznik Nr 2A , Nr 2B, Nr 2C do SIWZ lub wybrane załączniki w przypadku, gdy zainteresowany jest realizacją jednego, dwóch bądź trzech zadań. Załącznik należy uzupełnić przez wpisanie cen brutto. 5. Przedmioty zamówienia z części. I, II i III : a) są fabrycznie nowe, wolne od wad, b) są zgodne z opisem w załączniku 1A,1B do SIWZ oraz kosztorysem ślepym i przedmiarem. c) są wolne od obciążeń prawami osób trzecich, d) posiadają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE . Ponadto muszą być dopuszczone do stosowania w przedszkolu , dostosowane do dzieci w wieku 3-5 lat i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz zgodne z obowiązującymi normami.(Wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy towarów) e) posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, f) posiadają gwarancję jakości zadeklarowaną przez oferenta w Formularzu Ofertowym. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego ( listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 POKL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. 7. Wykonawca musi zapewnić na koszt własny i ryzyko załadunek , transport, rozładunek dostarczonych materiałów i urządzeń w pomieszczeniu wskazanym przez dyrektora placówki. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, złożenia dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 8. Dostawy nastąpią w godzinach pracy placówek . Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy. 9. Parametry techniczne określone w kosztorysie ślepym, przedmiarze i Załącznikach Nr 1A do SIWZ i Nr 1B do SIWZ stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie- dopuszcza się zaoferowanie sprzętu lub innego asortymentu o wyższych lub lepszych parametrach. Podane w opisie nazwy, pochodzenie, patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.(np. karta katalogowa, zdjęcia). 10. Wykonawca zobowiązuje się do : każdorazowego, niezwłocznego ( tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcia i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, po zakończeniu robót doprowadzenia placów zabaw do stanu pierwotnego, zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz prowadzenie robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu osób będących w otoczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do odpowiednich oddziałów przedszkolnych wskazanych w pkt. 3, kosztorysie ślepym, przedmiarze robót i Załącznikach Nr 1A do SIWZ oraz Nr 1B do SIWZ. 13. Do oferty należy dołączyć opis techniczny oferowanego wyposażenia lub dołączyć foldery - zdjęcia umożliwiające sprawdzenie warunków technicznych oferowanego sprzętu. 14. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej terenu budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny z uwagi na pominięcie w przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.40.00 - Gry 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.53.10.00 - Dywany 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Regionalne-JORDAN Jolanta Pędzisz, ul. Szymanowskiego 15/3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141747,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161979,14

  • Oferta z najniższą ceną: 113150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181104,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC Szkoły Sławomir Śliwiak, ul. Bogusława 17, 80-209 Chwaszczyno, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47757,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58855,20

  • Oferta z najniższą ceną: 46298,80 / Oferta z najwyższą ceną: 58855,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup sprzętu ICT, zakup sprzętu audiowizualnego,zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W.ANTARES Witold Ziołek, ul. Waryńskiego 32, 58-370 Boguszów-Gorce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22694,15 / Oferta z najwyższą ceną: 35320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.