Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Piekoszów:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Piekoszów
na kwotę 3.101.349,00zł. /słownie: trzy miliony sto jeden tysięcy trzysta czterdzieści dziewięć złotych/ z przeznaczeniem na pokrycie deficytu
Numer ogłoszenia: 222951 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Piekoszów
na kwotę 3.101.349,00zł. /słownie: trzy miliony sto jeden tysięcy trzysta czterdzieści dziewięć złotych/ z przeznaczeniem na pokrycie deficytu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Piekoszów na kwotę 3.101.349,00zł. /słownie: trzy miliony sto jeden tysięcy trzysta czterdzieści dziewięć złotych/ z przeznaczeniem na pokrycie deficytu.
Spłata kredytu nastąpi w 48 miesięcznych ratach począwszy od dnia 31.01.2012r. w następujących wysokościach:
Rok 2012 - 600.000,00zł.
Rok 2013 - 660.000,00zł.
Rok 2014 - 1.200.000,00zł.
Rok 2015 - 641.349,00zł.
Harmonogram spłat rat kredytu, stanowi załącznik nr 1 do siwz.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Gminy Piekoszów.
Rozpoczęcie spłaty kredytu: 31.01.2012r.; zakończenie spłaty: 31.12.2015r.
Odsetki naliczane w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca.
Formą zabezpieczenia kredytu jest weksel in blanco wraz deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy Prawo Bankowe z dn. 29.08.1997r.
Poza kwotami określonymi w ofercie Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i spłaty kredytu.
Dokładna data uruchomienia kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem. Kredyt zostanie wykorzystany w terminie do dnia 31.12.2009r.
Oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku w okresie obowiązywania umowy. ( w celu ułatwienia porównania ofert w zakresie oprocentowania proszę podać stawkę WIBOR 1M na dzień 25.11.2009r. (tj. 3,52) oraz oddzielnie marżę banku).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w specyfikacji:
a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b). aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez bank państwowy, do oferty należy załączyć statut banku oraz odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie aktualny skład zarządu banku i sposób jego reprezentacji.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
c). zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r Nr 72, poz. 665 z późn. zmianami).
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być złożone z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt: 2a-2c i 3 siwz.
6. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt: 1, 4 siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Piekoszów ul. Częstochowska 66a; 26-065 Piekoszów; Pokój nr 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 12:00, miejsce:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Piekoszów ul. Częstochowska 66a; 26-065 Piekoszów; Pokój nr 102 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI PIEKOSZÓW
więcej: przetargi PIEKOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.