eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w SP ZOZ w Brzozowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Brzozów: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w SP ZOZ w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 222943 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, fax 013 4341055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w SP ZOZ w Brzozowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wydatki inwestycyjne 1. Łóżko rehabilitacyjne Łamane 2 razy 4 Wydatki bieżące 1. Wózek dziecięcy Regulowane podnóżki, boczki z podłokietnikami (odchylane), 20 koła napędowe, szerokość siedziska 35 cm, składane oparcie i ramy wózka. 6 2. Wózek pielęgnacyjny Wózek transportowo-sedesowy 1 3. Wózek pielęgnacyjny Wózek inwalidzki stabilizujący plecy i głowę, konstrukcja stalowa, krzyżakowa, składana, pokryta lakierem proszkowym. 1 4. Wózek standardowy wózek spacerowo-pokojowy, stalowy, koła pneumatyczne lub pełne, demontowalne podnóżki i odchylane boczki, tapicerkę wykonaną z dakronu z doszytą z tyłu kieszenią 2 5. Materac p o Pneumatyczny 3 6. Materac ortopedyczny Materac rehabilitacyjny składany 2 7. Poduszki p o Okrągła duża 5 8. Likwidator barier Szyny 4 9. Podpórka Krocząca 5 10. Glukometr Z nakłuwaczem 6 11. Inhalator Tłokowy, kompresowy 4 12. Podpórka terapeutyczna Składana 4 13. Kołnierz ortopedyczny Kołnierz z pianki poliuretanowej powleczonej bawełnianą dzianiną ortopedyczną. Zapinany jest przy pomocy taśmy typu Velcro (rzep). 4 14. Gorset lędźwiowo-krzyżowy Wykorzystywany do stabilizacji kręgosłupa w odcinku Th-L. Posiadający możliwości regulacji. 2 15. Stabilizator kolanowy Stabilizator stawu kolanowego elastyczny 1 16. Ciśnieniomierz Automatyczny, nadgarstkowy 4 17. Stół pionizacyjny Z napędem ręcznym 1 18. Sprzęt stabilizująco-pionizujący · Długość leża: 195 cm · Szerokość leża: 68 cm · Wysokość: 72 cm · Wysokość leżyska w pozycji pionowej: 200 cm · Regulacja kąta odchylenia zagłówka: 0 do +90 stopni · Dopuszczalne obciążenie: 160 kg · Waga: 60 kgStół pionizacyjny wyposażony w kółka z hamulcami. Kąt nachylenia leżyska stołu zmieniany ręcznie za pomocą korby podnośnika. W wyposażeniu stołu 3 pasy do stabilizacji. 1 19. Fotelik stabilizujący Wysokość oparcia 700 m; Szerokość siedziksa 370 mm;Głębokość siedziska 320 mmPodnóżek podnoszony z regulacją 200 mm; Blat demontowalny, podwyższany - zakres podwyższania 150 mmWymiary blatu 600 x 450 mmKlin regulowany - przesuwany4-stopniowy zakres regulacji oparcia. Wyposażony w dwa kółka jezdne. 3 20. Bieżnia Magnetyczna składana 1 21. Rower rehabilitacyjny System mechaniczny- regulacja oporu - komputer: czas, prędkość, dystans, spalane kalorie, scan - waga: 11 kg - wymiary: 79x56x94cm - max. Obciążenie produktu: 100 kg. 6 22. Wózek sedesowy Wózek transportowo-sedesowy. Przeznaczony dla pacjentów o wadze do 120 kg.Konstrukcja stalowa, chromowana. Posiada 4 koła pełne, w tym 2 z hamulcem, odchylany boczek i demontowalne podnóżki oraz łatwo zmywalną tapicerkę z PCV. 1 23. Wózek toaletowy Wózek inwalidzki pokojowy, wyposażony w urządzenie sanitarne, dla pacjentów o wadze do 100 kg. Konstrukcja stalowa, chromowana i nieskładana. Posiada koła pełne, stałe boczki i podnóżki oraz łatwo zmywalną tapicerkę z PCV. 1 24. Worek sako mały 200 l. 1 25. Worek sako duży 400 l. 1 26. Mata gimnastyczna z kolcami jeżyk- korekcyjno-masująca 2 27. Tablica do ćwiczeń manualnych z obciążeniem Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni (z oporem). Przeznaczona jest do ćwiczeń czynnych wspomaganych. 1 28. Tablica do ćwiczeń manualnych Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni (bez oporu). Przeznaczona jest do ćwiczeń wolnych. 2 29. Pas wypornościowy Przybory do przeprowadzenia ćwiczeń oporowych w wodzie. Pomocne są w ćwiczeniach wpływających na obniżenie wzmożonego napięcia mięśniowego, tonizację układu krążenia oraz w celu odciążenia kręgosłupa i poszczególnych stawów. 5 30. Talerz wypornościowy Talerz do ćwiczeń oporowych w wodzie. 5 31. Trener równowagi Poduszka do ćwiczeń równoważnych. 1 32. Siatka terapeutyczna siatka do ćwiczeń dłoni i palców. 2 33. Trener dłoni - zestaw Żelowa piłeczka do ćwiczenia dłoni i nadgarstka. 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzozowie ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.