eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY45/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Szczecin: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 45/2015
Numer ogłoszenia: 222942 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 45/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, artykułów jednorazowego użytku i łóżek szpitalnych dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 21 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie dostawy. Za jedną główną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych o wartości niemniejszej niż Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu Wartość dostawy brutto, co najmniej 1. 1 Akcesoria do diatermii Valleylab, Erbe, Bowa posiadanych przez Zamawiającego 20 000,00 zł 2. 2 Akcesoria do elektroterapii 1 000,00 zł 3. 3 Akcesoria do kardiomonitorów Spacelabs Medical i Medical Ultra View SL, posiadanych przez Zamawiającego 5 000,00 zł 4. 4 Akcesoria do spirometru Lungest, posiadanego przez Zamawiającego 3 000,00 zł 5. 5 Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad, posiadanej przez Zamawiającego 30 000,00 zł 6. 6 Elektrody do stosowania przy zabiegach rekonstrukcji więzadła krzyżowego 50 000,00 zł 7. 7 Endoskopowa gastrostomia 1 000,00 zł 8. 8 Implanty do korekcji koślawości podskokowej 150 000,00 zł 9. 9 Jałowy zestaw do zakładania szwów 3 000,00 zł 10. 10 Katetery 20 000,00 zł 11. 11 Linie do pomiaru rzutu serca metodą PiCCO do kardiomonitora firmy Mindray 40 000,00 zł 12. 12 Ładunki i staplery 15 000,00 zł 13. 13 Masa żywiczna do uzupełniania ubytków kości czaszki 3 000,00 zł 14. 14 Siatki do zaopatrywania przepuklin 4 000,00 zł 15. 15 Ssaki neurochirurgiczne 20 000,00 zł 16. 16 Termometr medyczny elektroniczny 3 000,00 zł 17. 17 Wymienne magazynki do uchwytu staplera skórnego Leukoclip, posiadanego przez Zamawiającego 5 000,00 zł 18. 18 Wymienny zestaw do gastrostomii niskoprofilowej 2 000,00 zł 19. 19 Zestaw do cystostomii pęcherza moczowodowego dla dzieci 1 000,00 zł 20. 20 Zestaw do PCN przezskórnej nefrostomii 90 000,00 zł 21. 21 Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego 90 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty. a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty. a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia, co najmniej 1. 1 Akcesoria do diatermii Valleylab, Erbe, Bowa posiadanych przez Zamawiającego 20 000,00 zł 2. 2 Akcesoria do elektroterapii 1 000,00 zł 3. 3 Akcesoria do kardiomonitorów Spacelabs Medical i Medical Ultra View SL, posiadanych przez Zamawiającego 5 000,00 zł 4. 4 Akcesoria do spirometru Lungest, posiadanego przez Zamawiającego 3 000,00 zł 5. 5 Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad, posiadanej przez Zamawiającego 30 000,00 zł 6. 6 Elektrody do stosowania przy zabiegach rekonstrukcji więzadła krzyżowego 50 000,00 zł 7. 7 Endoskopowa gastrostomia 1 000,00 zł 8. 8 Implanty do korekcji koślawości podskokowej 150 000,00 zł 9. 9 Jałowy zestaw do zakładania szwów 3 000,00 zł 10. 10 Katetery 20 000,00 zł 11. 11 Linie do pomiaru rzutu serca metodą PiCCO do kardiomonitora firmy Mindray 40 000,00 zł 12. 12 Ładunki i staplery 15 000,00 zł 13. 13 Masa żywiczna do uzupełniania ubytków kości czaszki 3 000,00 zł 14. 14 Siatki do zaopatrywania przepuklin 4 000,00 zł 15. 15 Ssaki neurochirurgiczne 20 000,00 zł 16. 16 Termometr medyczny elektroniczny 3 000,00 zł 17. 17 Wymienne magazynki do uchwytu staplera skórnego Leukoclip, posiadanego przez Zamawiającego 5 000,00 zł 18. 18 Wymienny zestaw do gastrostomii niskoprofilowej 2 000,00 zł 19. 19 Zestaw do cystostomii pęcherza moczowodowego dla dzieci 1 000,00 zł 20. 20 Zestaw do PCN przezskórnej nefrostomii 90 000,00 zł 21. 21 Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego 90 000,00 zł Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmować łączną sumę ubezpieczenia dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    4. Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) załączniki nr 1.1 - 1.21 Szczegółowa oferta cenowa - odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 2) pisemne oświadczenie wykonawcy - według wzoru załącznika nr 6 do SIWZ; 3) katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę (opis). W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego produktu. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach); Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr od 1.1 do nr 1.21 - szczegółowa oferta cenowa; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o grupie kapitałowej; Załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 5 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dot. pakietów nr 8, 21 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej, z zastrzeżeniem, że postanowienia niniejszej umowy nie regulują tej kwestii odmiennie 2. (Dotyczy umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy) Zmianie ulega wynagrodzenie o którym mowa w §1 ust. 1 w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towaru i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 8) zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. W takim przypadku strony mogą przystąpić do negocjacji zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 po upływie każdego roku obowiązywania umowy; 9) zmiana jest nie istotna. 4. Postanowienia ust. 3 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody. Dot. pakietów nr 1-7, 9-20 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. (Dotyczy umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy) Zmianie ulega wynagrodzenie o którym mowa w §1 ust. 1 w przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towaru i usług; 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. W takim przypadku strony mogą przystąpić do negocjacji zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 po upływie każdego roku obowiązywania umowy; 8) zmiana jest nie istotna. 9) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy. 4. Postanowienia ust. 3 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, Kancelaria czynna w godzinach 07:30 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria do diatermii Valleylab, Erbe, Bowa posiadanych przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do diatermii Valleylab, Erbe, Bowa posiadanych przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do elektroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do elektroterapii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria do kardiomonitorów Spacelabs Medical i Medical Ultra View SL, posiadanych przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do kardiomonitorów Spacelabs Medical i Medical Ultra View SL, posiadanych przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do spirometru Lungest, posiadanego przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do spirometru Lungest, posiadanego przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad, posiadanej przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do diatermii Valleylab Force Triad, posiadanej przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody do stosowania przy zabiegach rekonstrukcji więzadła krzyżowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do stosowania przy zabiegach rekonstrukcji więzadła krzyżowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Endoskopowa gastrostomia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoskopowa gastrostomia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Implanty do korekcji koślawości podskokowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do korekcji koślawości podskokowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jałowy zestaw do zakładania szwów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy zestaw do zakładania szwów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Linie do pomiaru rzutu serca metodą PiCCO do kardiomonitora firmy Mindray.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do pomiaru rzutu serca metodą PiCCO do kardiomonitora firmy Mindray.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ładunki i staplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunki i staplery.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Masa żywiczna do uzupełniania ubytków kości czaszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masa żywiczna do uzupełniania ubytków kości czaszki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Siatki do zaopatrywania przepuklin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do zaopatrywania przepuklin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Ssaki neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssaki neurochirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Termometr medyczny elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr medyczny elektroniczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wymienne magazynki do uchwytu staplera skórnego Leukoclip, posiadanego przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymienne magazynki do uchwytu staplera skórnego Leukoclip, posiadanego przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wymienny zestaw do gastrostomii niskoprofilowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymienny zestaw do gastrostomii niskoprofilowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestaw do cystostomii pęcherza moczowodowego dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cystostomii pęcherza moczowodowego dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zestaw do PCN przezskórnej nefrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do PCN przezskórnej nefrostomii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.