eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyń nad Wisłą › Remont układu napowietrzania reaktora biologicznego typu BIOKON oraz instalacji układu odwadniania osadu na komunalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobrzyń nad Wisłą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Dobrzyń nad Wisłą: Remont układu napowietrzania reaktora biologicznego typu BIOKON oraz instalacji układu odwadniania osadu na komunalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobrzyń nad Wisłą.
Numer ogłoszenia: 222939 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2531231 w. 327, fax 054 2531006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont układu napowietrzania reaktora biologicznego typu BIOKON oraz instalacji układu odwadniania osadu na komunalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobrzyń nad Wisłą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne polegające na wykonaniu remontu i montażu urządzeń na terenie komunalnej oczyszczalni ścieków w Dobrzyniu nad Wisłą. Prace remontowe muszą być wykonywane z zachowaniem prawidłowej ciągłości pracy istniejącej oczyszczalni ścieków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu rzeczowego robót (określonego w dołączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru robót): a) remont zespołu komór napowietrzania reaktora BIOKON: 1. opróżnienie komór z zawartości, 2. demontaż urządzeń, 3. odkopanie zbiorników do głębokości 1m 4. piaskowanie ścian wewnętrznych oraz powierzchni odkrytych ścian zewnętrznych komór, 5. odtłuszczanie powierzchni blach, 6. wzmacnianie osłabionych i uszkodzonych miejsc zbiornika za pomocą blach stalowych, 7. pokrycie całej powierzchni ścian zbiornika farbą do gruntowania, 8. pokrycie całej powierzchni ścian zbiornika farbą chlorokauczukową, 9. montaż urządzeń oraz niezbędnego układu przewodów elektrycznych, 10. napełnienie komór oraz rozruch technologiczny obiektu. b) remont pomieszczenia magazynowego istniejącego budynku przepompowni, w tym: 1. adaptacja pomieszczenia magazynowego nadziemnego na pomieszczenie stacji odwadniania osadu, 2. rozszerzenie jednego z fundamentów pod nową pompę osadu za pomocą bloczków M-6, 3. wykonanie przebić w stropie wraz z osadzeniem kratek ściekowych i rur ochronnych w miejscach przejść przewodów technologicznych przez strop, 4. uzupełnienie ubytków w tynkach, 5. malowanie ścian części nadziemnej do wysokości 2,0 metra, 6. malowanie wyższej części ścian farbą emulsyjną, 7. malowanie sufitu farbą emulsyjna, 8. wykonanie spadku posadzki w kierunku ściany przy zbiorniku ścieków i osadu, 9. ułożenie płytek granitogresowych na podłodze pomieszczenia nadziemnego wraz z wyrobieniem rynsztoku przy ścianie, 10. ułożenie fug i wykonanie cokolika przyściennego z płytek podłogowych, 11. ocieplenie drzwi zewnętrznych płytami styropianu, 12. montaż pompy osadowej wraz z orurowaniem, 13. montaż urządzeń technologicznych w postaci workownicy z osprzętem, 14. montaż umywalki, przepływowego podgrzewacza wody, wentylatora 15. montaż instalacji natynkowych. c) roboty zewnętrzne, w tym: 1. rozebraniu rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 2. osadzeniu w suficie podstawy dachowej i montażu wciągu dachowego, 3. ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu grubości 10 cm metodą lekką mokrą typu Atlas z tynkiem mineralnym grubości 2 mm, 4. ociepleniu dachu styropianem grubości 10 cm, 5. ułożeniu nowego pokrycia dachowego w postaci 2 warstw papy na lepiku, 6. montaży nowych opierzeń i orynnowania, 7. wykonaniu podjazdu przy wejściu do pomieszczenia w miejscu schodków. 8. układanie kabli elektrycznych i sterowniczych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 8 000,00 zł ( osiem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. l i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki szczegółowe:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. . Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą pełnić funkcje kierownicze posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności objętej przedmiotem zamówienia oraz posiadają aktualne zaświadczenie/a o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada/ją ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 2. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedno zrealizowane zamówienie na wartość nie niższą niż 50% zaoferowanej ceny złożonej oferty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanne należycie. . 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50% zaoferowanej ceny złożonej oferty. 2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% zaoferowanej ceny złożonej oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą pok.27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.