eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków koszarowych nr 34 i 35 na terenie kompleksu Jaworze (PKOB 1130).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-11

Szczecin: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków koszarowych nr 34 i 35 na terenie kompleksu Jaworze (PKOB 1130).
Numer ogłoszenia: 222900 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157062 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków koszarowych nr 34 i 35 na terenie kompleksu Jaworze (PKOB 1130)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków koszarowych nr 34 i 35 na terenie kompleksu Jaworze (PKOB 1130), w szczególności polegające na wykonaniu: 1) Robót ogólnobudowlanych: rozbiórkowe, demontażowe, ziemne, izolacyjne, iniekcyjne, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana luksferów na okna z pcw, montaż okien oddymiających oraz p/poż, montaż drzwi p/poż, zmiana lokalizacji ościeżnic drzwiowych, wykonanie nadproży, murowanie ścian, wykonanie ścian działowych z płyt GK, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie schodów konstrukcji żelbetowej, wykonanie posadzek, częściowa wymiana tynków wewnętrznych, roboty malarskie i okładzinowe, naprawa płyt i wsporników balkonowych, wykonanie posadzek na tarasach i balkonach, naprawa spękań na stropodachu, docieplenie stropodachu, wymiana pokrycia dachu, wykonanie obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych budynku, docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą wraz z cokołem, montaż rynien i rur spustowych. Uwaga: stolarka okienna w budynku nr 34 nie podlega wymianie. 2) Robót sanitarnych: demontażowe, wykonanie wewnętrznych instalacji: wody zimnej, ciepłej użytkowej i cyrkulacji, kanalizacji sanitarnej, przeciwpożarowej hydrantowej, centralnego ogrzewania (instalacja grzejnikowa), wentylacji (grawitacyjnej, mechanicznej nawiewno-wywiewnej, mechanicznej wywiewnej), instalacji oddymiająco - napowietrzającej oraz wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowej, sanitarnej i deszczowej. Uwaga: w budynku 35 przebudowie podlega również przyłącze centralnego ogrzewania. 3) Robót elektrycznych: wykonanie zasilenia budynku (przyłącze z istniejącej stacji transformatorowo - rozdzielczej, złącza kablowe, tablice rozdzielnicze itd.), wykonanie instalacji elektrycznych: instalacje oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacje gniazd wtykowych i komputerowych, instalacja telefoniczna, zasilanie urządzeń wentylacyjnych, instalacje ochrony przeciwporażeniowej, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacje ochrony przepięciowej, instalacje odgromowe i uziemiające. 4) Zagospodarowania terenu: roboty rozbiórkowe, wykonanie opaski wokół budynku. 5) Robót geodezyjnych: (celem wykonania między innymi: wytyczenia tras linii i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin). 6) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynków 34 i 35 oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną budynków 34 i 35 w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami); ( Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 7) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 27.04.2011 r. (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243). Materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 8) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu wykona dokumentacje powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania - dotyczy budynków 34 i 35)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLUTA Paweł Pluta i Agata Pluta Sp.j., ul. Pyrzycka 4, 73-115 Dolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3113655,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1895017,24

  • Oferta z najniższą ceną: 1895017,24 / Oferta z najwyższą ceną: 2861770,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.