eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie usług porządkowo-sanitarnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego w zakresie trzech pakietów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Kraków: Wykonywanie usług porządkowo-sanitarnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego w zakresie trzech pakietów
Numer ogłoszenia: 222877 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187071 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług porządkowo-sanitarnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego w zakresie trzech pakietów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu czystości i dezynfekcji w następujących jednostkach organizacyjnych Zamawiającego w zakresie trzech pakietów: a) Oddział 4A - Psychiatryczny Rehabilitacyjno-Profilaktyczny Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, b) Oddział 7B - Psychiatryczny Rehabilitacyjny Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, c) Oddział 5C WOTUW (IIp., poddasze) Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, d) Oddział 5D WOTUW (Ip., szatnie) Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, e) Poradnia WOTUW (piwnice) ) Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, f) Izba Przyjęć Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, g) Pracownia RTG, Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, h) Oddział Dzienny (Pawilon 1B) Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, i) Oddział Dzienny Kraków os. Centrum B11, j) Oddział Dzienny Miechów ul. Szpitalna 3, k) Zespół Leczenia Środowiskowego Kraków pl. Serkowskiego 10, l) Zespół Leczenia Środowiskowego Kraków ul. Wrocławska 53, m) Poradnia Zdrowia Psychicznego Kraków ul. Olszańska 5, n) Archiwum Zakładowe znajdujące się w Oddziale 7A Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29, o) Oddział Dzienny i Zespół Leczenia Środowiskowego Kraków ul. Śniadeckich 12, p) Hostel Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy pakiety: a) Pakiet I - , zgodnie z załącznikiem nr 2.1. niniejszej SIWZ; b) Pakiet II - , zgodnie z załącznikiem nr 2.2. niniejszej SIWZ; c) Pakiet III - , zgodnie z załącznikiem nr 2.3. niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia można zrealizować w całości lub w częściach, gdzie część stanowią pakiety wg powyższego podziału. Szczegółowy zakres rzeczowy wykonywanych prac, oraz wykaz obiektów określają załączniki do SIWZ będące integralną częścią SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług za pomocą sprzętu i środków czystości dopuszczonych do użytkowania w obiektach służby zdrowia przez Państwowy Zakład Higieny. Dobór środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych, a przede wszystkim mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami producentów materiałów (wykładziny, podłogi itp.) będących przedmiotem prac, a nadto zaakceptowane przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zakupi na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci, mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370406,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 275340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 275340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1339435,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63967,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86715,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING sp. z o.o., ul. Ślęźna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15601,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14088,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14088,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30159,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.